דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועצי משכנתאות 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1672 פעמים ]

כאשר אנו מחליטים לקחת הלוואה או משכנתא אם זה מבנק או מחברת מימון אנו נצטרך אדם מוסמך ומקצועי כדי שייעץ וימליץ לנו על סוג ההלוואה המתאימה לנו אם זה מסלול מותאם אישית לגובה ההלוואה שאנו רוצים, תנאי החזר ההלוואה, סוג הריבית (לפעמים יכולה לעלות משמעותית במשך השנים), ועוד קריטריונים שונים.

אנשים אלו הם יועצי משכנתאות המתמחים בכל סוגי המשכנתאות הם נקראים גם יועצים בלתי תלויים שיכולים לראות על פי נתונים מסוימים של אותו לווה משכנתא או הלוואה איזה הלוואה היא הכי מתאימה עבורו, יועצי משכנתאות יכולים לחסוך זמן וכסף רב ללקוחות המעוניינים בהלוואה מסוימת.

יועצי משכנתאות עוברים הכשרה ויש להם את הכלים הנכונים והמתאימים לניהול והדרכה לגבי ייעוץ משכנתא, יועצי משכנתאות מלווים את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו ומאפשרים ללקוח הבנה לעולם הפיננסי ויכולת בחירה , כלומר יועצי המשכנתאות נותנים מספר מסלולים המתאימים ללקוח והלקוח יכול לבחור מה שהכי נראה לו לנכון לבצע, כמובן כאשר הלקוח נתקל בקשיים או שאין לו מספיק כלים בכדי לדעת ולבחור את הדרך למשכנתא בטוחה יועצי המשכנתא כאן בשבילו ויוכלו לסייע לו בכל מצב.

יועצי משכנתאות מתמחים בהרבה תחומים כמו למשל: הלוואוות קצרות וארוכות טווח, דיני מקרקעין, סוגי משכנתאות, דיני מכר ועוד. זאת אומרת ברגע שלקוח רוצה לצורך הענין לקנות דירה והוא אינו בקיא בכל הקשור בדינים וחוקים של קרקעות או טאבו או כל מיני מושגים שאינו מכיר כאן יועצי המשכנתאות נכנסים לתמונה ויכולים להדריך אותו באופן פרטני ומלא כיצד יש לפעול בעת לקיחת המשכנתא ומה עליו לעשות , אלו מסמכים הוא צריך ועוד.

לסיכום

לקיחת משכנתא היא צעד גדול בחיים ולכן חשוב מאוד לשים לב במיוחד שמדובר בקנייה גדולה אם זה דירה, יש לפעול בתבונה ובחכמה בכדי לא להפסיד כספים או חלילה לעבור על החוק, ידע זה כח וזה חשוב להיות מעודכן בכל הנושא , אך לעיתים אנו לא מספיק מקצועיים בתחום המשכנתאות ויועצי משכנתאות יכולים בהחלט לסייע לנו בתחום , הם נותנים את הידע שאנו זקוקים לו ומדריכים אותנו כיצד אנו צריכים לפעול בעת לקיחת משכנתא. קיימים בשוק יועצי משכנתאות רבים אך לא תמיד יש לנו כימיה מתאימה עם אותו יועץ שיושב מולנו לכן מומלץ לבדוק במספר מקומות אם זה במספר בנקים או בחברות מימון שונות ולהתאים את יועצי המשכנתאות לאופי שלכם, הרי אתם תצטרכו להיות אצלו מספר פעמים וחשוב שתהיה כימיה בינכם בכדי לקבל את השירות הטוב ביותר.

 

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב