דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשימה של עצות מועילות לשיווק ומכירה של מנוי לעיתון יומי 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1554 פעמים ]

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן דרכים שונות לשיווק מנויים לעיתונים יומיים; שיווק טלפוני, שיווק ישיר-כלומר העמדת נציגים בפרהסיה – או שיווק מתוקשב, דהיינו דרך רשת האינטרנט. לכל הדרכים ישנן מספר גדול של יתרונות וכמה חסרונות בולטים,אולם כדי לנצל את המיטב מכל אחת מהן, ישנו צורך לשווק באופן נכון את המנויים. הכנו עבורכם רשימה של עצות מועילות, כיצד לגייס קהל גדול יותר של לקוחות עבור העיתון היומי שלכם.

טיפים והמלצות:

1)     לא להזכיר עיתונים אחרים – כאשר אתם משוחחים עם לקוחות, אל תתרעמו בנוגע למתחרים,ועדיף אם כלל לא תזכירו עיתונים אחרים. לקוחות נוטים להתנהג בצורה אנטגוניסטית כאשר מזכירים לשלילה עיתונים אחרים. בשלב זה אתם מאבדים את האמינות שלכם, ונדמה ללקוח כאילו תאמרו כמעט כל דבר אפשרי על מנת למכור לו מנוי לעיתונכם. במקום זאת, נסו לציין את המעלות של העיתון שלכם. במידה והלקוח מעלה עיתונים מתחרים אחרים לדיון, תשנו באופן אלגנטי את נושא השיחה או שתעמידו במקביל את האלטרנטיבה הרלוונטית, שמציע עיתונכם תוך כדי שאתם מחמיאים לאותו מתחרה שהועלה.

2)     הציעו מספר אלטרנטיבות – מרבית האנשים שאינם מנויים לעיתון יומי טוענים, כי הם יכולים למצוא דרך רשת האינטרנט את אותו המידע בחינם. אף על פי שיש מידה של צדק בדבריהם, ישנם מדורים וחלקים של העיתון שאינם נחשפים אליהם, כגון תחקירים חשובים, ראיונות עם מפורסמים ועוד. עליכם לציין זאת בפני הלקוח ולהציע לו מספר אפשרויות לרכישת מנוי. אולי הוא יהיה מעוניין רק בחלקים מסוימים של העיתון, אלו שהוא אינו יכול לצפות בהם דרך הרשתות השונות. תפריט מחירים ומדורים מדורג, עשוי לעזור לכם "לתפוס" לקוחות שבאופן טבעי לא היו רוכשים מנוי לעיתונכם.

3)     מיתוג – עליכם לחשוב כיצד אתם ממתגים את העיתון שלכם, ובאילו עיתונים אתם מעוניינים להתחרות. אחרי הכול, עיתון הוא עסק מרוויח. עליכם לחפש את נקודות התורפה של השוק, או במלים אחרות, לזהות את הצורך ולמלא אותו.

כמובן שגיוס אנשים בעלי שם, במיוחד לעיתון יומי, יכול גם הוא לעזור לשיווק העיתון שלכם. נסו לברר מי הם אנשי המפתח בתחום בו אתם מעוניינים לעסוק, ונסו ללכוד אותם.

 

חביב שמעוני יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב