דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבלתי אפשרי לאפשרי 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 1035   [ נצפה 3000 פעמים ]

 

הבלתי אפשרי לאפשרי

 

"בנה לי את מקדשי אשכון בתוכך"...מזה 2000 שנה ישנם ניסיונות ועד היום הכול כישלון...השאלה היא: "האם אפשר ללכת באותה דרך שהביאה את הכישלון ולבנות את בית המקדש"?...

 

אם תרצו אין זו אגדה...כך טען חוזה מדינת ישראל בנימין זאב הרצל, היום אנחנו יושבים במדינת ישראל – ולא יודעים מה זה ישראל.

 

סוף מעשה במחשבה תחילה...ישנו ספר בעולם הזה שכל באי העולם רוצים לדעת את קיומו ואף אחד לא מתקרב למציאותו והוא: "התורה שמחולקת לחמישה מדרגות"...סוף המעשה של התורה מסתיימת במילה "ישראל", כאשר תחילתה היא המילה "בראשית".

 

בראשית...כל הספרים שקיימים בעולם הזה שאיפתם היחידה היא לדעת בדעת את "מעשה בראשית", דהיינו, לדעת מה היה לפני שאני הייתי פה, דהיינו, מה הצית את המפץ הגדול,ולקבל את מודעות סוף התורה שנקראת "ישראל", דהיינו, "לי ראש" שנאמר: "ישראל אור לגויים"...כך שכל הספרים בעולם הזה נמצאים מתחת לישראל, כך שספר נקרא אדם שנאמר: "א - זה ספר, תולדת אדם:  ביום, ברא אלהים אדם, בדמות אלהים, עשה אתו (בראשית ה'). כך שכל אדם על פני אדמה הוא גוי לישראל ללא הבדל דת גזע ולאום. גוי עומד  במספר 19...בטח עומד במספר 19...שנאמר: "אשרי אדם שבוטח בך"...ומפה כל הסופרים והפרשנים לא בוטחים בדבריהם ומפנים את התלמידים לבורא עולם או מנגד להוא שנאמר: "הוא אמר". כך שבנקודה הזאת שהעולם נמצא, שולחן לשם שמים קשה מאוד להקיםשעל כן נאמר: 70 פנים לתורה. מתוך העובדה הזאת הדת דורשת דם, שלכל אדם ואדם יש לו דת משלו כך שכל אדם דורש דם שזאת נקראת: "מלחמת הישרדות".

 

בראשית...נהפוך את כל האותיות של המילה בראשית לאחדות, דהיינו, אותיות א' עד ט'...

 

ב = ב...ר = ב...א = א...ש = ג...י = א...ת = ד...  

 

חיבור אותיות ב, ב, א = ה...ונשארו אותיות ג, א, ד.

 

אותיות: ה, ג, א, ד = אגדה = בראשית.

 

כך חיים שלמה טוען: "אם תרצו אין זו אגדה".

 

מעשה בראשית שסופו ישראל הוא אפשרי לכל אדם ואדם ללא הבדל דת גזע ולאום שנאמר: "ובתי פתוח לכל העמים", שנאמר על ידי מורי אלופי ומיודעי רבי שמעון בר יוחאי: "בני אדם שונים אחד מהשני אבל אף אחד לא יותר טוב מהשני".

 

עוד לא אבדה תקוותנו – התקוה בת שנות אלפיים...

 

זה המנון של מדינת ישראל, וכל אדם הוא מדינה בתוך ישראל, מדינה הם שתי מילים "דין-מה"...מה זה אדם...כך שכל אדם יש לו את הדין שלו, דהיינו, את הטוב והרע שלו...כך שכל אדם צריך לצאת מדין אביו ולאחר מכן לצאת מדין של עצמו שנאמר: "כטויאמר, לא יעקב יאמר עוד שמך--כי, אם-ישראל:  כי-שרית עם-אלהים ועם-אנשים, ותוכל (בראשית). כך שההמנון מראה לנו את התקוה שנתן אותה הנביא יחזקאל בזמן הגלות: "חזון העצמות היבשות"...וכן כל יום שישי אנחנו שרים את ההמנון של התקוה על סוכת דוד שנפלה שנאמר: "התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי על יד בן ישי בית הלחמי קרבה אל נפשי גאלה"...בן ישי זה דוד ובן דוד זה שלמה, וכאשר האב והבן הם אחד, שניהם יחד נקראים צדקה שנאמר: "צדקה תציל ממות"...דהיינו, מתוך שניהם יוצאים החיים, שהוא נקרא "משיח בן דוד"...שהוא: "שלמה חיים"...שהוא מראה את התקוה בת שנות אלפיים, דהיינו, את תקופת התנאים בראשות צדיק יסוד עולם מורי ואלופי רבי שמעון בר יוחאי בספרו: "ספרא דצניעותא" בתוך ספר הזוהר.

 

תשוקה מתוך השתוקקות

 

כאשר נחרב בית המקדש כל באי העולם הזה יצאו לגלות, היום במאה ה-21 אין חכם דור שיכול להראות את בניין בית המקדש, דהיינו, את בניין פנימיות הגוף שהיא חיצוניות הגוף, מכיוון שאף אחד לא מבצע את הפעולה: "תשוקה מתוך השתוקקות"...

 

תשוקה יצאה מתוך השתוקקות, כך,  שכאשר אני מוציא את אותיות תשוקה מתוך השתוקקות, דהיינו, יודע בדעת לאחר חוויות מה עושה תשוקה לגוף, נשארים האותיות: קות...מתוך המילה השתוקקות...שלאחר מכן באותיות "קות"...רואים את שלוש האותיות הראשונות של בראשית שהם "ברא", שהם אותיות ב, ב, א שהם האות ה', ומחברים את האות ה' לשלוש האותיות קות ומקבלים את המילה – "תקוה"  שנאמר: התקוה בת שנות אלפיים. שהיא מראה את הנסיעה לאחור שעליה אמר איינשטיין: "צריך אומץ רב וגאוניות כדי לנסוע נגד הזרם"...עד שמגיעים למשפט שנאמר:" ב ויכל אלהים ביום השביעי, מלאכתו אשר עשה...(בראשית). וכאשר שואלים את שאלת השאלות: "מה עשה"?...לוקחים את שתי האותיות הראשונות של המשפט שהם: "וי"...ומחברים אותם לאותיות "עשה" ומקבלים את המילה "יהושע"... שהוא נקרא מודעות הגוף שיראה לכל באי העולם את – התקוה שלא אבודה.

 

 זה ספר, תולדת אדם:  ביום, ברא אלהים אדם, בדמות אלהים, עשה אתו.

 

זה ספר – "מלחמת הרוח בחומר", שמראה את כל תולדות אדם – "שלמה חיים", שעומד במבחן המציאות של כל הדתות שקיימות בעולם הזה, ועומד במבחן מול המדע שקיים בידו מכשירים מדויקים והוא קובע את הכללים של כדור הארץ את הדרך הקדושה של "משה" ואת הדרך הטומאה של "בלעם" ששניהם יצאו מחמשת חומשי תורה בהוכחה מתוך הכתובים שנאמר: " א*- ויען משה, ויאמר, והן לא-יאמינו לי, ולא ישמעו בקלי:  כי יאמרו, לא-נראה אליך יהוה.  ב - ויאמר אליו יהוה, מזה (מה-זה) בידך; ויאמר, מטה.... יז - ואת-המטה הזה, תקח בידך, אשר תעשה-בו, את-האתת (שמות ד').

 

סיכום הדברים

 

כאשר אדם מגיש כתובים לכבוד באי העולם הזה כדי לגאול אותם מהגלות שהם נמצאים, כלל ראשון שצריך לעמוד בו הוא: "לשם שמים"...בפשט של הדברים, "אין למכור דברי קדושה בכסף ", דהיינו, פותחים בתי ספר, כנסיות, חסידים ותלמידים...וכאשר עומדים בניסיון הזה למרות כל הלחצים והקשיים שקיימים עד שיוכחו דבריו - הוא מקבל את החכמה. שנאמר: " הוא היה אומר,

 

כל שמעשיו מרבין מחכמתו, חכמתו מתקימת.

 

אדם שלא מכר את תורתו בכסף ועמד בניסיון "לשם שמים".

 

וכל שחכמתו מרבה ממעשיו, אין חכמתו מתקימת .

 

אדם שמכר תורתו בכסף ולא עמד בניסיון "לשם שמים".

 

כך שהיום הזה שהוא יום הולדתי ה- 60 שלי שהוא היום שבו העולם נחרב ובו העולם נברא, ומראה לכם את "התקוה" של ההמנון של מדינת ישראל, מראה לכם שהכול בידכם ואין דבר שאי אפשר לשנות, ולא קיים המשפט עוד: "שכושי לא יכול לשנות את עורו"...והכל בידכם שנאמר: "אם תרצו אין זו אגדה"...וספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכם איך "אגדה" נהפכה "הגדה". 

 

 שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד.

 

 

 

 

 

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


 


"אוי לו לאדם שעברו נהפך להיות קברו" - המשיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב