דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית חכם - נוחות בשלט רחוק 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 1975 פעמים ]

דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים הביתה ביום חם במיוחד. בלחיצת כפתור שעל יחידת שליטה שתלויה על הקיר אתם סוגרים את הווילונות עד לחצי, מדליקים את המזגן שכבר מכוון על הטמפרטורה הרצויה לכם ומפעילים את הטלוויזיה כי בדיוק מתחילה מהדורת החדשות.

דמיינו לעצמכם שאתם רוצים ליהנות מסרט באווירה רומנטית, ובמקום להתחיל לעמעם את האורות, לכוון את המזגן לטמפרטורה הרצויה, להדליק את מערכת הקולנוע הביתי (בלי להזדקק לשלושה שלטים כדי להפעיל את כל חלקיה ולשלוט על הווליום...) ולכוון את הדוד כדי שתוכלו להיכנס למקלחת מיד בתום הסרט, תוכלו לעשות את כל הדברים הללו יחד בלחיצת כפתור אחת.

אתם כבר לא צריכים לדמיין. באמצעות התקנת מערכת בית חכם תוכלו לעשות את כל זאת – ועוד הרבה יותר. 

לזה קוראים החיים הטובים

להתקנת מערכת בית חכם יש הרבה מאוד יתרונות, שאינם מסתכמים בפינוק, אלא כוללים גם את הביטחון האישי שלכם ואפילו חיסכון בחשמל. הנה לפניכם רשימת היתרונות שתעזור לכם להחליט אם מערכת שכזאת מתאימה גם לכם:


    • הביטחון האישי שלכם– אם מותקנת בביתכם מערכת אזעקה תוכלו לתכנן את המערכת כך שברגע שהאזעקה מתחילה לפעול יידלקו גופי תאורה המותקנים מחוץ לבית וגם ירתיעו את האורחים הלא קרואים וגם יסמנו לכם שמשהו מתרחש, אם תהיו בקרבת מקום. אם יש לכם גם מערכת מצלמות אבטחה תוכלו לתכנת אותה להידלק כאשר המערכת מתחילה לפעול, מה שיעזור לכם לדעת מה קורה במקום גם בזמן אמת דרך הטלפון הנייד או המחשב במקום שבו אתם נמצאים, וגם בדיעבד, באמצעות ההקלטה.

 


    • לעזוב את הבית בבטחה– כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים שכיביתם את הדוד / טלוויזיה, או שהדלקתם את מערכות המיגון? כשתתקינו מערכת בית חכם זה לא יקרה. לחיצת כפתור אחת על תרחיש "עזיבת הבית" תדאג שכל הדברים הללו (ועוד אחרים שהוגדרו בתרחיש) יקרו, ואתם תוכלו לצאת מהבית בלי דאגות.

 


    • התאמה לכל תרחיש– אם תרכשו מערכת בית חכם המילה "תרחיש" תהפוך להיות שגורה בפיכם. "תרחישים" הם מצבים שונים שניתן לתכנת מראש מה יקרה כשהם מתרחשים. כך למשל, בתרחיש של ארוחה רומנטית בלחיצת כפתור תוכלו לעמעם את האורות, להפעיל את מערכת הסטריאו שבסלון, להוריד את התריסים עד אמצע החלון ו... פשוט ליהנות מארוחה טובה באווירה טובה. דוגמה נוספת: אתם חוזרים הביתה ביום סגריר ורוצים להעביר את הזמן בצפייה בסרט, עד שהמים בדוד יתחממו. כלמה שאתם צריכים לעשות הוא להפעיל את התרחיש המתאים והכול יהיה מוכן: הסרט יתחיל, האורות יתעמעמו, הדוד יתחיל להתחמם וכל מה שיישאר לכם לעשות הוא להתרווח בנוחות על הספה ו... ליהנות מכל רגע.

 


    • אפשרויות שדרוג– כשמתקינים בבית מערכת בית חכם מתקדמת, אפשר בדרך כלל לשלוט באמצעותה על מוצרי חשמל נוספים שיתווספו לבית בעתיד. לכן, חשוב מאוד לרכוש מערכת שהיא לא סגורה אלא "מודולרית", כזאת שתאפשר לכם להשתדרג, אם וכאשר תרצו. בחירה כזאת לא תגביל אתכם ותאפשר לכם ליהנות מאותה מערכת במשך שנים ארוכות.

חשיבות התכנון המוקדם

אין ספק כי התקנת מערכת בית חכם יכולה להעלות פי כמה את איכות חייכם. למרות זאת, חשוב מאוד לבצע תכנון עמוק בטרם הרכישה, על מנת לרכוש את המערכת שתתאים בדיוק לצרכים ולתקציב שלכם. היום אנו חיים בעידן שבו כל יום צצה מערכת חדשה, מתקדמת יותר, אולם לא תמיד כדאי להשקיע סכומי כסף גבוהים ביותר רק כדי שתהיה לכם את המערכת הטובה ביותר (שהרי בכל זאת תוך תקופה קצרה תהיה כבר מערכת טובה עוד יותר...).

לכן, מומלץ מאוד לבצע תכנון מוקדם וקפדני של הצרכים האמיתיים שלכם ולא ללכת שבי אחר כל מה שמציעות המערכות המתקדמות, וכך להפוך את הבית שלכם לבית חכם באמת.

ממי רוכשים?

אם החלטתם להתקין בביתכם מערכת בית חכם חשוב שתרכשו אותה אך ורק מחברות המתמחות בתחום ואשר משווקות מוצרים של חברות ידועות. כמו כן חשוב לוודא כי אתם מקבלים אחריות כוללת על המערכת, על מנת שבכל מקרה של בעיה או תקלה – תדעו מיד אל מי לפנות. אם יש לכם חברים או מכרים שבביתם מותקנת המערכת בקשו מהם המלצות, וכך תוכלו לקבל הכוונה לגבי המקומות הטובים ביותר לרכישת מערכות בית חכם. בהצלחה!

 

 

 

 

 

עמי חורי קידום אתר גירושין ללא בתי משפט לוח דירות להשכרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב