דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עצות למציאת חברת חברת הובלות קטנות 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1634 פעמים ]

עברתם דירה ונשארו מעט חפצים להעביר? כשאתם זקוקים לשירות הובלה קטנה, אתם לא יכולים לבחור חברה מבלי לשקול את כל המשתנים. חשוב לבדוק בצורה יסודית את השוק ולמצוא חברה שתבצע את ההובלה במחיר המשתלם ביותר!  כשמדברים על הובלה קטנה, לא מדברים על הובלות של אריזות קטנים במיוחד. בדרך כלל מדובר על הובלה של קצת מוצרים או קצת קופסאות מאסיביים. שוק ההובלות קטנות ברעננה מתמצא לא רק על הובלת בית גדול, אלא גם בהובלה של פריט יחיד או מכשירים בעלי משקל. האנשים שצריכים את שירותי חברת הובלות קטנות רעננה העושה הובלה קטנה הם בדר"כ משכירים בדירה קטנה או סטודנטים, אך לא רק.

לאחר שהחלטתם שהובלה קטנה היא בדיוק הדבר אשר לו אתם זקוקים, צריך לעשות טבלה בדרך קריאה עבור כל החפצים אשר הנכם מעוניינים להוביל כמכלול של ההובלה הקטנה. עדיף לציין את כל הריהוט שהנכם מחליטים להוביל, כולל אביזרי מטבח ועוד מכשירים נלווים, כדי למנוע מצב שאתם מגלים בשעת ביצוע ההובלה הקטנה כי יש עוד כמות ארגזים שלא שמתם לב בקיומם ברם יש צורך לשנע אותם ולהכניסם בתמחור ההובלה. דבר חשוב נוסף שיש צורך לדעת לפני שקוראים לשירות של הובלה קטנה הוא הגדרת ההובלה, מכך יוצא שעליכם להגדיר למספר פרטים מהם הארגזים המיועדים לעבור, מה אופי ההובלה, את רוחק הנסיעה, היכן נמצאת הדירה, משקל המארזים למען לקבל מחיר בזול להובלה קטנה. בנוסף בהובלות קטנות יש צורך לעטוף את הרכוש מעט ימים מבעוד מועד ולרשום על כל קופסה מה תכולתו ולאיפה הוא מגיע.

וודאו יחד עם המוביל שבידו ביטוח הובלת דירה, בקשו לברר באיזה סכום ההובלה מבוטחת ובקשו לראות הסכם. במידה שיש דרישה להוביל את הפריטים במדרגות, הודיעו לחברת הובלות, כל קומה מהווה הוספה כסף. צורך בהובלה קטנה נחוץ כאשר אתם מעוניינים לשנע מוצר יחיד גדול או בעל משקל רב מנקודה אחת לשניה ואין באמתחתכם את הנכונות להניחו במכונית המשפחתית. נושא הובלות קטנות הוא שירות פחות יקר מאשר הובלה גדולה, לדוגמה מעבר דירה למשל.

לסיכום, הובלות קטנות הן פתרון מבריק למי שזקוק לשינוע של קצת חפצים ולא להעברה של מארזים של דירה על כל תכולתה. הדבר החשוב הכי הרבה הינו להתכונן בצורה האמינה מבלי להיגרר לבזבוז זמן שלא לצורך. זכרו כי הובלה קטנה נמשכת זמן ביצוע קצר, והמעבר לההבית החדש הוא היש צורך. תזכרו את העובדה כי הובלות קטנות בזול יש באפשרותה להוזיל לכם הרבה מאוד כסף ולחץ. יש צורך שתזכרו את העובדה שחשוב לסגור עם מובילים איכותית שחלק מהשירות שהינה מספקת זה הובלות קטנות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב