דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה? 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2216 פעמים ]

יש לא מעט מיתוסים על CRM בענן. רובם מבוססים על מחשבות מוטעות. למרות כל המיתוסים, נראה כי CRM בענן נמצאת כאן כדי להישאר. תוכנות CRM בענן הופכות ליותר ויותר שכיחות. ככל שעסקים קטנים ימנעו מלאמץ אותה, כך יהיה עליהם לעבוד קשה יותר אחר כך, כדי להדביק את הפער.

תוכנת CRM בענן מאפשרת לעסקים קטנים ליהנות מטכנולוגיה רמת עוצמה, ללא השקעה גבוהה. מדוע אם כך, יש כל כך הרבה פחד לגביה? בואו ונבחן כמה מהסיבות, אשר מונעות מעסקים קטנים לבחור בה:

אבטחה - בעלי חברות קטנות מאמינים, כי CRM בענן פחות מאובטחת מאשר מערכת CRM,שמותקנת על המחשבים במשרד. תוכנה מותקנת גורמת להם להרגיש בטוחים יותר. האמת רחוקה מכך.CRM  בענן מאובטחת לא פחות (אם לא יותר), מתוכנה מהדור הישן, המותקנת על המחשבים.

הספקים של CRM בענן מאבטחים אותה בקפידה - דווקא בגלל שהם חשופים למיתוסים שונים אודותיה. זאת, בניגוד לתוכנה המותקנת על המחשב האישי שלכם, שחשוף יותר לפריצות, עקב חוסר תשומת ליבכם.

בנוסף, אפשר לגשת לתוכנה בענן מכל מקום ומכל מכשיר. אפילו אם המחשבים במשרד נפלו, תוכלו לגשת לתוכנה ממחשב בביתכם. אפילו דרך הסלולארי.  

טכנולוגיה - האמינו או לא, אך בגלל שמדובר בטכנולוגיה חדישה, היא נתפסת מאיימת מאוד בעיני בעלי חברות קטנות. הטכנולוגיה מבלבלת אותם. הם לא מצליחים להבין את הקונספט העומד מאחוריה. הם מרגישים בטוחים יותר עם מערכת CRM מהדור הישן.

האמת היא, שטכנולוגית הענן פשוטה ושכיחה למדי. אם גלשתם בפייסבוק, נכנסתם לשרותי הבנק כדי לבדוק את העו"ש, עיינתם בתוצאות בדיקת דם באתר של קופת החולים, שילמתם חשבונות דרך האתר של עיריית תל אביב או בדקתם מספר חבילה של רשות הדואר - השתמשתם בטכנולוגיה בענן!  

עלויות - בעלי עסקים קטנים תמיד מודאגים מנושא העלויות. הם חושבים, שבגלל שמדובר בטכנולוגיה חדישה, אזי העלות שלה גבוהה ביותר. מדובר במיתוס שאפשר להפריך בקלות. העלות של שימוש בתוכנה בענן נמוכה בהרבה מאשר מערכת CRM מיושנת. רוב ספקי התוכנות בענן גובים תשלום חודשי קבוע עבור השימוש בתוכנה. לא תצטרכו להחזיק תוכניתנים במשרד, כדי לתפעל את התוכנה.

היעדר שליטה - בעלי עסקים קטנים רבים חוששים לגבי המידע הרגיש שתועד במערכת אודות הלקוחות ("לקוח עצבני ונודניק שמתעקש לגבי פריט במלאי שכבר מזמן לא זמין", "סופק ללקוח דגם חלופי ולא מקורי, ללא ידיעתו"). הם מרגישים שכל המידע הזה "נמצא שם בחוץ", חשוף. אין צורך לדאוג. יש לכם שליטה מלאה. יש גיבוי, יש מעקב והכל בשליטה. 


http://www.zebracrm.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב