דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


2008 בראי נומרולוגיה 

מאת    [ 08/01/2008 ]

מילים במאמר: 2576   [ נצפה 3103 פעמים ]

שנה אוניברסאלית 2008

בהתאם לאמונה הרווחת בין הנומרולוגים, חיינו חגים במחזור של 9 שנים, שינויים חלים בהם בדרכי החשיבה, בהתייחסות שלנו לחיים המציאותיים ולחיי הרוח שלנו . המחזוריות של השינויים מופיעה כתבנית קבועה החוזרת ונשנית לאורך כל החיים, בכל שנה ושנה האנרגיה של אותה שנה נקבעת ע"י ויברציה זמנית, שאותה יש להכיר ולדעת, על מנת להגשים את מרבית היתרונות אשר ניתן להפיק מאותה ויברציה זמנית . כך היקום פועל על פי "חוק המחזורים", המזכיר לנו, כיצד המחזורים ומעגלי הזמן חוזרים על עצמם בדפוס וקצב אינסופיים. עונות השנה מתחלפות מדי שנה, מים יורדים משמיים ואחר כך מתאדים ועולים מעלה ושוב יורדים. הספרות הראשוניות מ 1 ועד 9 מספקות לנו מפתחות לסוג מסוים של מחזור. הערך שיש לאנושות למידע זה של בחינת המקבצים והדפוסים של חיינו הנו בכך, שהאנושות יכולה להתאים את רצונה לכוחות ולמקצבים הנרחבים יותר ולרתום את התזמון הנכון לטובתנו. ביכולתה של האנושות להתייחס לאנרגיה של כל שנה במחזור במונחים של זריעה, צמיחה, התפתחות, איסוף היבול וחריש, כהכנה למחזור חדש.

 המספר המחזורי החוזר על עצמו כל 9 שנים בעצם משמש אותנו לצורך "ראיית העתיד" ומאפשר לנו גם יותר מאוחר לעבוד באותה הדרך גם על חודש ספציפי או יום מסוים. הדבר מכוון אותנו לתאריך בו צפויה לנו הצלחה מרבית בתחום מסוים ואנו במודע נכוון את עצמנו לעשיית דברים מסוימים בתחומים מסוימים אלו ולא בתאריך אחר .

 שנה אוניברסאלית 2008 , כלומר 10 או 1 2+0+0+8= 10 =1

השנה הראשונה במחזור היא שנת היצירתיות, זריעת הזרעים ופתיחת הדלת להזדמנויות חדשות מתוך תחושת ביטחון. הנבט עדיין לא בקע מתוך האדמה. עתה הזמן לתכנן בנוסף לזריעה ולהגיע להחלטות בצד שרטוט המפה. שנה זו מביאה עימה קידמה על בסיס עולמי נרחב של כל החדש, השונה והמוזר. כל אלה יהוו מקום להתנסות חדשה, כאשר מדינות יחליטו ללכת בעקבות מהלכים חדשים ושונים, על ידי הבעת גישות יותר חיוביות למצבים שונים. הדברים יביאו להישגים ולהכרה בין אומות שונות וטכניקות חדשות תהיינה מכשיר לפתירת בעיות או הסכמות בינלאומיות גלובליות. אף על פי כן, גילויים חדשים ומשברים פתאומיים ביחסים יכולים לגרום גם לניתוקים. שיטות חדשות תופעלנה, על מנת לנסות ולפתור סוגיות גלובליות אלה, ערים שונות ומדינות יבקשו לכונן רעיונות חדשים ולהתחיל בתכניות חדשות, הבאות לידי ביטוי על בסיס יותר פרודוקטיבי. המצאות בנושאים אוויריים, בנושאי אנרגיה, תקשורת ובריאות יהיו בשפע, שטחים חדשים יתפתחו על ידי חלוצים של רעיונות חדשים, מחקרים במקומות חדשים, יקבלו תמיכה והעולם ישאף ויקדם בברכה את כל החדש. מילות מפתח של שנה זו הם: המצאות, מחקרים, יצירתיות, השקעות חדשות, תכניות מתקדמות, והעזות.

 כפי שאנו רואים מכל השנים, שנה ה- 1 היא החשובה ביותר. בשנה זו האנושות מתחילה מעגל חיים חדש בן 9 שנים. כל מה שהאנושות תטפח ותעבד במשך שנה זו, תהיה לו השפעה וגמול במשך כל 9 השנים הבאות. לכן קיימת חשיבות יתרה לעובדה שיהיה צורך לארגן בשנה זו את העניינים במעין מבט פרספקטיבי לעתיד. שנה זו היא שנה של התקדמות וקידום, זה ידרוש אומץ ורצון לשינוי. זוהי תהיה שנה לעמוד בה לבד, להנהיג ולתת לה צביון אישי, יותר מאשר בכל שנה אחרת, הגורל יהיה נתון בידי כל אחד ואחד וכל מה שמתחיל בשנה זו והיה בעל אופי חדש וכמעט בטוח שהוא יהיה מוצלח, כך שיש לעשות את הצעד האמיץ הראשון. ישנה כאן הוראה מפורשת לפעולה ופעולה זו דורשת השקעת מאמץ ואנרגיה. זהו הזמן הטוב ביותר לנצל הזדמנויות ולהרחיב אופקים, אך יחד עם זאת יש לשקול את הצעדים במלאו הזהירות וזאת לאחר ארגון המחשבות ותכנון כל המהלכים. שלא בכל שנה אחרת, בשנה זו תהיה ניכרת עדיין השפעת השנה שחלפה, שמשמעותיה השתחררות מדברים ישנים וניקיון טוטאלי, כך שבערך חצי שנה מתוך שנה זו תהיה עדיין אפשרות לרגשות פרועים להשתלט על האדם. במהלך שנה חדשה זו, האדם יידרש לעשות החלטות בעבור עצמו, לא רצוי לחכות שההזדמנויות תיפולנה בחיקו, היות ואלה תצטרכנה, כאמור, לעבור בדיקה ומחשבה תחילה, בעוד שיהיה עליו להימנע מאימפולסיביות ומפזיזות, אסור לו, יחד עם זאת, לפחד מלהסתכן. הדבר החשוב ביותר הוא זה שאסור לו לאדם להרשות לאחרים להניע אותו מתכניותיו, יהיה עליו להתקדם לעבר מטרותיו וללכת אחר האינטואיציה שלו ולעשות מה שהאינסטינקטים שלו יורו לו, שזה הדבר הנכון לעשותו. בתקופה זו, האנרגיה הזכרית תהיה בולטת ביותר, בגין הכוח הנחוץ להתחיל ולקדם פרויקטים חדשים. ובגלל הוויבראציה החזקה הזו, יש לצפות להתחברויות עם יותר גברים מאשר עם נשים. ויבראציה זכרית זו מעדיפה להישאר עצמאית, לחשוב לבד יותר מאשר להתעסק בשותפויות. אם האדם מחפש לעצמו שותפויות טוב יותר לדחות זאת לשנה שתבוא אחריה. יתכן ובתחילת השנה, אפשר יהיה לחוש בתחושת בדידות, כלשהי, גם אם נהיה מוקפים במהלכה במשפחה וידידים, נוכל למצוא את עצמו תוהים, כיצד נוכל להסתדר בכוחות עצמוו וזאת מפאת העובדה, כי יתכן ואחרים לא יהיו מסוגלים לסייע בידנו,אך זאת העת יהיה להציב את העניינים האישיים שלנו בראש מעינינו ולהכניס את תכניותיותנו האישיות לפעולה. בשנה זו, השקפת החיים שלנו תשתנה וכל שריד של מורך לב וחוסר בטחון עצמי יעלם, נגלה שיטות עבודה חדשות ונקודות מבט חדשות להשקיף מהן על בעיות נושנות - להפרדתן ולפתירתן, כדי לנוע קדימה לכיוון חדש. זוהי שנה רבת עוצמה, שנה שבה נדרשת התאמה, כדי להתחיל במחזור חדש. זה המועד לפתוח בדף חדש , לשים קץ להרגלים מגונים, שדבקו בנו במרוצת תשע השנים האחרונות, יש להשליך את הישן בפני החדש. יש להבין ששינוי אחד מוביל למשנהו. כאן, יהיה צורך לחזק את הביטחון העצמי, ללמוד כיצד לעמוד על הזכויות. יש לקום להתריע אם הדברים לא נראים לנו, אין יותר לסבול בשקט, זו יכולה להיות שנה מרגשת של פיתוח עצמי, אישי.

 עתה, מתחיל מסע בן 12 חודשים של עניין חדש, התנסויות, מטרות והבנות אודות החיים, אודות עצמנו, היכן היינו, היכן אנו עכשיו והיכן אנו מבקשים להיות . בשנה זו הדגש היה על עצמנו. להיות בתחושה, שאנו מרוכזים בעצמנו אינו דבר שלילי, אלא מתנה למודעות העצמית שלנו. עלינו לסמוך על עצמנו, לקחת אחריות על חיינו ולספק לעצמנו את האושר וההצלחה.

 בואו נתבונן במספר 10 , שהוא סיכום שנה זו. המספר 10 מורכב מ -2 יחידות" 1 ו - -0 (אפס) וישנן דרכים שונות, שבעזרתן אפשר לנתח את משמעותו של מספר המורכב הזה:

א. 5+5=10 - הוא מורכב משתי חמישיות, כלומר יכול לייצג בבת אחת גם את הטוב וגם את הרע, כמו תהליך מחזורי שיש בו גם עליה וגם שקיעה ובעיקר מדברים על שינוי.

ב. ה – 1 המדבר על יצרה חדשה.

 ג. ה- "0" (אפס) המדבר על מתנות פנימיות. הספרות הראשוניות מ - 1 עד -9 מתארות את הצורות היותר חיוניות והבסיסיות של הגורל, האפס "0", עם זאת אינו מערב מטרת חיים, אלא מציין יותר את המתנות הפנימיות או את מקורות הפוטנציאל. מקורות אלה נוטים לשפר את האנרגיות של שאר הספרות או שהן מהוות גם מגביר של האיכויות של רגישות, חוזק הבעה ואינטואיציה. הרגישות מופיעה בצורות רבות: היא יכולה להיהפך לאמפטיה עמוקה - יכולת להתאזן עם אנשים אחרים ברמה הרגשית (בייעוץ או בהדרכה) בצורה השלילית, אנשים יכולים להרגיש רגישות יתר ולקלוט את בעיותיהם של האחרים, הם יכולים ולהילכד במניפולציות הרגשיות של אחרים להיהפך לספוג אמוציונאלי או לפתח תלות הדדית, הם גם יפגעו בקלות היות ומערכת העצבים הרגשית שלהם חשופה לגמרי. הכוח, יכול להתבטא בכוחות פיזיים וחיוניות בלתי רגילים או בעוצמה פנימית, בדמות של כוח סבל עוז רוח והתמדה. בצורה שלילית הכוח יכול להפוך לעקשנות, לאגרסיביות או להתנגדות,. כושר ביטוי יכולת להלהיב קהל שומעים באמצעות הצטיינות בביטוי רגשות ומתן השראה. בצורה השלילית מסוגל אותו כושר ביטוי לקרוע אחרים לגזרים. אינטואיציה - מסלקת מחסומים מקובלים בין התחום הארצי לבין הממדים המעודנים יותר של תפיסה וניסיון ומאפשרת לאלה שניחנו בה ללכת בעקבות ראייה או תחושה פנימית בקבלם החלטות או בהדריכם אחרים בשלילה – בעלי אינטואיציה גבוהה עלולים לחוות הפרעות ממחשבותיהם ומרגשותיהם של אחרים או מישויות אנרגטיות, שאחרים אינם מבחינים בהם כלל. בשנה זו, בעקבות המתנות הפנימיות, האדם יצטרך לענות לעצמו על השאלות הבאות:

 1. על האדם יהיה לשקול את רגישותו: איך היא "שימשה" אותו? באיזו דרך הפעיל הוא את הכושר לשרת בו את האחרים?

2. על האדם יהיה לשקול את כוחו: האם הוא בא לידי ביטוי ככוח פנימי, חיצוני, או שניהם? האם הוא מעריך מתנה זו? כיצד הוא יכול לעשות בה שימוש נרחב יותר בחייו?

 3. על האדם יהיה לשקול את כושר הביטוי שלו: כיצד כושר זה בא לידי ביטוי בעולם – בעבודתם וביחסים עם האחרים? האם הוא מודע למתנה זו או שהאדם מטיל ספק בקיומה? איך האדם יכול להשתמש בהבעה זו בצורה החיובית ביותר?

 4 על האדם יהיה לשקול את האינטואיציה שלו: האם הוא סומך עליה כשהוא מגיע להחלטות או מדריך אחרים? האם הוא שם לב לכך, שכאשר הוא פותח את ליבו, האינטואיציה מתחזקת מאד?

 ד. 1 ו – 0 = 10. 10 - עשירייה מושלמת, מספר כל הספירות בקבלה והבסיס לשיטת רישום המספרים. המספר הזה מייצג סגירה של המעגל שהתחיל במספר 1, ונקודת פתיחה של מחזור חדש. עם כך, ה-10 הנו מספר מיוחד במינו. כמספר קדוש, הוא מוקף באמונות מיסטיות, אמונות אלה נבעו מימי קדם, כאשר האל הראשי "10" באותן האמונות היה זכרי ונקבי כאחד. ה-"1" מייצג את האיבר הזכרי וה-"0" את הרחם הנקבי, שבאמצעותו כל הבריאה הופעלה. או הביצית הנקבית. מספר 10 מסמל בשיטה העשרונית את החזרה לאחדות, הוא מתקשר גם להישגים רוחניים והיה ידוע כמספר השלמות. עם מספר 9 גומרים מחזור של פעולה וזה מחייב התחלת פעולה אחרת בדרגה גבוהה יותר. ה-10 במישור גבוה יותר של תודעה, נחשב כמספר בר-מזל במיוחד ומבטיח ניצחון, גם במצבים הקשים ביותר, ה-10 לא רק מייצג קיצור של מעגל אחד, אלא את תחילתו של מעגל נוסף. מבחינה אזוטרית גמר מחזור מזדהה עם חזרה למקור הראשון - 1 אבל עם עליה בדרגה וזה ה "0" שנותן משמעות חדשה כאשר מוסיפים אותו למספר 1. כך מספר 10 מסמל את היצירה האינסופית של החיים.

בקלפי הטארוט קלף מספר 10 הוא "הגלגל המזלות" - מראה את הביטוי המחזורי של הגורל. את שם הקלף אפשר לתרגם גם כ-"הגלגל של פורטונה", אלת המזל הרומית. בציורים מימי הביניים הגלגל של פורטונה מוצג עם ארבע דמויות אדם. האחד נמצא בעלייה, ולידו כתובת בלטינית: "תקווה - אני אמלוך". השני יושב בשיא הגלגל על כיסא מלכות, לראשו כתר ובידו שרביט, והכתובת שלו היא "אושר - אני מלך". השלישי נמצא בירידה, עם הכתובת "פחד - הייתי מלך", והרביעי מוטל לרגלי הגלגל עם הכתובת "סבל - אני חסר מלוכה". בגלל מספר הקלף והעובדה שהוא מתאר מחזורי שינוי שלמים, יש שרואים אותו כבעל מעמד מיוחד וקושרים את המילה ROTA שפירושה "גלגל" עם TARO, כלומר הטארוט, ואולי גם עם TORA ("תורה"). "הגלגל" מבטא את תהפוכות הגורל בדומה לביטוי העברי "גלגל חוזר בעולם", גם "הגלגל" של פורטונה מבטא את הרעיון של שינוי מתמיד. מי שנמצא כעת למעלה צפוי לרדת, ומי שנמצא למטה יכול לשוב ולעלות. המשמעות הראשונית של הקלף מתייחסת, אפוא, להיפוך במצבו של האדם, שיכול להיות לטובה או לרעה.

כפי שאפשר להבין מהדמויות הנסחבות ללא שליטה עם "הגלגל", השינוי אינו תלוי בפעולותיו של האדם, אלא בגורמים חיצוניים שאין לו השפעה עליהם. קלף "הגלגל" מתאר עליות או ירידות במצבו של האדם, כתוצאה מאותם תהליכים שהביאו אותו למצבו הנוכחי. הדמויות על "הגלגל" מייצגות את העלייה לקראת ההצלחה, השגתה, איבוד ההצלחה ומצב של חוסר הצלחה מוחלט, מוטיב החוזר ומשתקף במעגל החיים: לידה, פריחה, הנבת פרי ומוות. בעוד ששתי החיות בצדדים נראות אילו הן עולות ויורדות עם "הגלגל", דמות הספינקס עם הכתר לראשה, יושבת על משטח קבוע בשיא "הגלגל". החרב השלופה מעניקה לספינקס אופי מאיים, כאילו הוא ממתין למי שיגיע לנקודת השיא כדי להוריד עליו את החרב. בהיבט זה הקלף מתאר סכנה האורבת למישהו שנמצא בשיא כוחו, ומאיימת עליו דווקא כאשר נדמה לו שהוא חזק ובלתי פגיע. היבט זה מודגש על ידי האדמה הנראית כגלים של ים, וכן על ידי העובדה שציר הגלגל מחובר רק בצידו הקדמי למתקן שאוחז אותו. לכאורה, יש משהו יציב וקבוע ב"גלגל" עצמו ובמתקן שעליו הוא מסתובב. אולם חלקי המתקן אינם מחוברים לגמרי זה לזה והאדמה שמתחתיו אינה יציבה. הקלף מציין אפוא מצב, שבו אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו, משום שגם מה שנראה יציב ובלתי משתנה עשוי להתפרק או להתערער. "גלגל הגורל", או המזלות הינו הסמל ליציבות ולשינוי, האני האמיתי של האדם החבוי מהכרתו - לרוב נרתם ליד הציר הפנימי הדומם של הגלגל. הציר נשאר יציב, למרות שהחיצוני או המצבים ההכרתיים משתנים - כפי שמשתקף מהחישוק החיצוני הנמצא בתנועה. הגורל הוא היקפו של המעגל, בעוד שהאני האמיתי הוא במרכזו. הציר מאפשר לחישוק לנוע, וכך אחראי הוא לתוצאות. כל אדם אחראי לגורלו, למרות שהנסיבות הן מוחלטות, בארבע הנקודות של הגלגל הגדול, למעשה, כל אדם מסובב את גלגלו, לאותו כיוון שמכתיב לו האני האמיתי שלו, כך שכאשר שמחה או עצב באים לחיי האדם, אין זה שחוסר מזל או שאושר נפלו על האדם, אלא הוא עצמו זה הפונה לפגוש בגורלו. תכופות החשש מפני נטילת אחריות, גורמת לאדם להאשים את הגורל בתפנית שחייו נטלו, מצבים, נסיבות והזדמנויות רבות מוצגות לפני האדם במציאות,אך את אשר הוא מצליח לעשות בחייו ייזקף לחובתו או לזכותו.

משען, (יישות, שהתקבלה בתקשור ע"י חנה יקואל ז"ל) טוען ש"גורל זה אופי- ישנה אדם את אופיו - ישתנה בהתאם לכך גם גורלו!".

האדם למד במשך 9 הספרות הקודמות את הלקח ועתה ב"גלגל המזלות", חייב הוא לקחת על עצמו את האחריות לחייו ולגורלו. בעולם החיצון איש אינו מבחין בשינוי החל בו, הכול כרגיל, חייו נראים כאילו ממשיכים כקודם, ההבדל עתה הוא בכך, שהוא מתחיל להסתכל על כל דבר, על כל מכלול חייו שעל פני האדמה, במודעות שונה. הוא ממשיך לשחרר עצמו מבפנים, מכל מה שקשר אותו בעבר, ומאפשר לאישיותו לפעול כמכשיר, מבלי שיגע בו דבר, את הפתרונות לבעיותיו הוא תופס רק בצורה הגיונית, אין הוא משתתף בהם בליבו ובנפשו, הוא מתייחס לכל ענייניו כאילו השתייכו לצד שלישי, הוא נשאר בעמדת עליונות, כספינקס שמעל ל"גלגל המזלות" המסמל את האני הגבוה שלו ומביט על כל מה שקורה ללא משוא פנים. הספינקס מחזיק חרב בכפו, המוכן להכות כדי להשיג את מה שהוא רוצה במקרה שעלול לקרות משהו כנגד רצונו. "הגלגל" - הינו גורלו של האדם, כפי שהוא יצר ועיצב במו ידיו, "הגלגל" מסתובב סביב עצמו ושני הצירים העיקריים שלו נסחפים ומסתובבים יחד עימו. היצר הקיומי מסומל על ידי החיה, זוהי החיה שבתוכנו והיא שולטת בגופנו ועל ידי כך גם בבריאותנו, היא מספקת לאדם את הרצון והיכולת לאכול לשתות ולשמור על בריאותו זהו האינסטינקט הקיומי.

הקארמה של האדם כאן היא ההבנה, שמוטלת עליו החובה לחדור לתוך עצמו, עד לשורש הוויתו. הוא החל דרכו מה- 1, אולם כאן בצרוף ל- 0 הוא עושה התחלה חדשה, על רמת התפתחות גבוהה יותר הוא הפסיק להיות יצור נפרד ומבודד, יש לו כבר מודעות של היותו חלק מהכלל.

בדומה למספר 10 שסוגר את עשיריית המספרים היסודית (1-10) ופותח עשירייה חדשה (11-20), ציור "הגלגל" המסתובב מזכיר שוב את הרעיון של תהליכים מעגליים ומחזורים. הדבר מזכיר את התפיסה הסינית, שעל פיה כל דבר בעולם מורכב משני יסודות: יאנג הזכרי ויין הנקבי. היין מתפתח עד שהוא מגיע לשיא ואז הוא הופך ליאנג, שגם הוא מתפתח בתורו עד שבשיאו הוא הופך שוב ליין. גלגולי היין והיאנג מבטאים את השינוי והדינמיות בעולם, כמו מחזורי היום והלילה או הקיץ והחורף. נוכל להעמיק את ניתוח שנה זו, אם נתבונן, כמו כן, על הספרות המרכיבות את שנת 2008.

1. הספרה 2 – ספרה זו התחילה ללוות אותנו בתחילת המאה ותמשיך כך עד תחילת המאה ה-22 והיא תדרוש מאיתנו שיתוף פעולה ואיזון בין הנתינה לקבלה, בין אמירת כן לאמירת לא, בין המחשבות לרגשות ובין צורכי העצמי לצורכיהם של אחרים. האנושות תצטרך להגדיר את מגבלותיה ואת רמת אחריותה ותצטרך כמו כן ללמוד לעבוד עם האחרים מתוך הרמוניה איזון ותמיכה הדדית.

 2. הספרה 8 – זו ספרת השפע והכוח. ובשנה זו האנושות תידרש לעבוד על תחומים הקשורים לכסף, לכוח, לסמכות, לשליטה ולהכרה. לדאבוננו ספרה זו אינה ספרה קלה ויתכן, שהעולם יצטרך להתמודד עם צער והפסד. הרבה יחושו ייאוש ודיכאון. יהיו רגעים של כאב וסבל . יכולים להיות שינויים כלכליים אדירים, שבתחילה לא יראו חיוביים, יתכנו אף מאבקים בענייני שליטה וכוח במקומות מסוימים בעולם. הדבר ידרוש מאיתנו, קודם כל, להחזיר לעצמנו את השליטה על גורלנו וגורל ארצנו וחיזוק הנושאים הפוליטיים הקורים מבית. השנה יותר מתמיד, האנושות תצטרך לחוות את השפע הפנימי, הכוח וההערכה, לפני שהיא תוכל להביא תכונות אלה לידי ביטוי ביעילות לעולם. מבחינה פוליטית ממשלות תידרשנה לעשות שינויים מהותיים היות ועתה יותר מתמיד ישמע קול העם שידרוש לעצמו את כוחו בחזרה, באמצעות ארגון מחדש של סדר האירועים העולמי.

 מה שנותר זה לאחל לעצמנו לדעת להשתמש באנרגיות של מספרים אלה, בצורה חיובית, לבניית עתיד טוב יותר, גם אם הדרך לא תהיה קלה ונצטרך לעבור אתגרים ומבחנים לא קלים. הדבר דומה לטיפוס על הר הדורש אומץ מחויבות ומאמץ מכוון. אך אם נתכונן היטב לטיפוס, הוא יהיה פחות קשה, מאשר אם לא נתכונן לו בכלל.

שנה אזרחית טובה

אסתי הנה בוגרת אוניברסיטת בר אילן, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובסוציולוגיה ותואר שני בייעוץ בתקשורת ולימודי תעודה במנהל רפואי.
בתחילת הקריירה שלה שימשה כדוברת בית החולים בילינסון, אך בעקבות אירוע טראגי בבית ההורים, בקשה להבין את סודות החיים וכך בתחילת שנות השמונים, התוודעה ל"ספר התמורות" הסיני ה"אי-צי'נג" ובעזרת ספר זה, שקרל יונג ורבים אחרים מכנים אותו תת המודע הקולקטיבי, התחברה אל הידע הקדום, שאפשר לכנותו גם ה"ספריה הקוסמית".

בנוסף לכך אסתי הנה "יועצת תדמית עסקית ופוליטית", חברה באיגוד העולמי של יועצי התדמית :
AICI association of image consultants international


כיום אסתי יועצת ועורכת את הקורסים בביתה, שבהוד השרון באווירה ביתית נעימה ורוגעת.
















מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב