דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה במסעדה 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1887 פעמים ]

לא כולם נהנים מתהליך ארגון החתונה וזה ממש חבל, נכון שזה לא פשוט כפי שחלמנו אבל אפשר לעשות אז זה נכון, וגם להפיק הנאה עצומה מהדרך לחופה, איך? מתחתנים בדרך הנכונה!,

לאחרונה יותר ויותר אנשים מחליטים להתחתן במסעדה ולא באולם אירועים, חלק מהזוגות רוצים חתונה מיוחדת ושונה, לחלקם מעט מוזמנים, חלקם התחתנו ברבנות ומחפשים מקום לארוחה שאחרי, חלקם עורך מסיבה קטנה "בשביל" ההורים ולחלקם זה פשוט נראית החתונה האידיאלית.

החלטתם לקיים חתונה קטנה במסעדה, דעו חתונה במסעדה היא אירוע לכל דבר ועל מנת שהאירוע יצליח יש להתייחס לכך בכובד ראש. דבר ראשון, בדיוק כמו בבחירת אולם, על בני הזוג ללכת למספר מסעדות ולהחליט איזו מהן הכי רלוונטית. על מנת לעשות זאת על הזוג לברר באילו מסעדות מקיימים אירועים, אילו מסעדות סוגרות את שעריהן לאירוע ולעיתים (במידה שמספר המוזמנים מאוד מצומצם)לבדוק לאילו מסעדות חדר פרטי שמספיק גדול ומרווח שלמספר המוזמנים.

לאחר שבני הזוג מצאו מספר מסעדות העורכות בכותליהן אירועים הגיע הרגע  לסינון המסעדות על פי מספר קריטריונים: מיקום גיאוגרפי של המסעדה, המזון המוגש (חלבי/בשרי/איטלקי/יפני וכן כשר/לא כשר) מראה האולם, עיצוב האולם וכו....

סיננתם? יופי! הגיע לתאם פגישה עם מנהל אירוע.  מנהל האירוע יסביר לכם על האירועים במסעדה, יעזור בבניית תפריט רלוונטי וייתן לכם הצעת מחיר. זכרו לשאול מספר שאלות, האם המלצרים כלולים במחיר המנה? כמה מלצרים בכל שלוחן? האם האלכוהול תוצרת חוץ?האם מקצים שומר בכניסה לביטחון המוזמנים? האם יש חניה מסודרת? במידה ואתם מעוניינים בזמן לריקודים בדקו שיש מקום לרחבה שתספיק לכלל המוזמנים.

קחו לתשומת לבכם, מסעדה לעומת אולם שנועד לאירועים (כגון חתונות) נותנת שרותי הסעדה ולכן לא תמיד יש לה דברים שגרתיים לחתונה, כגון: תאורה והגברה שמתאימה לאירוע,  מעצב, מספיק מקומות חניה, שומר, מנקה שירותים לאורך כל האירוע, כספת,  לארגן חתונה זאת משימה לא פשוטה, מה שנראה קל בהתחלה, מתגלה כפרויקט מסובך, איפה מתחתנים? כמה זה עולה? מה לבחור, גן או אולם? ועוד עשרות שאלות, התלבטויות והחלטות לא פשוטות.

מספיק מקום ברחבת הריקודים והכי חשוב חופה – במידה ואין את אחת הפונקציות תצטרכו לדאוג לה באופן אישי.

  אחת ההחלטות החשובות שעומדות בפני כל זוג מתחתן היא היכן לחגוג, גן אירועים או אולם אירועים? בפורטל שלנו תוכלו למצוא בלחיצת כפתור את המקום המתאים, לא מצאתם מבצע שמתאים לכם? יש לכם שאלות נוספות? נשמח לעמוד לרשותכם בכל זמן.

מכאן רק נשאר לאחל בהצלחה ושיהיה במזל!

מטרת פורטל גן או אולם היא לסייע לכם בארגון החתונה, למצוא את המקומות המתאימים ביותר במחירים הטובים ביותר, ארגון אירוע , שירותי צילום ומוסיקה במבצעים מיוחדים, שמלות כלה, אטרקציות, בגדי חתן ועוד מגוון גדול של עצות וטיפים ל- ארגון החתונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב