דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי דירה עבור שכן 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 1865 פעמים ]

השכן שלכם הוא אספן כפייתי? עזרו לו כעת לצאת מזה ולהתחיל חיים חדשים, נעימים יותר, ולחיות בדירה נקייה. אולי זה ישמע לכם מוזר, אבל יש הרבה אנשים שאין להם משפחה ואין להם חברים קרובים, ולכן מי שצריך לדאוג להם, הם השכנים שגרים בקרבת מקום. לרוב, האנשים הבודדים האלה עלולים לסבול ממחלות נפש שונות, כאשר אחת מהן היא מחלת האספנות הכפייתית. אם יצא לכם להיות בדירה של השכן שלכם, כי יום אחד הוא בא לבקש עזרה, וראיתם שכמעט אי אפשר לדרוך בה מרוב שהיא עמוסה, יתכן מאוד שגם הוא סובל מאספנות כפייתית. אם הוא אכן סובל ממחלה כזו, טבעי שראיתם אותו לא פעם חולף בחדר המדרגות עם כל מיני שקיות מוזרות או מכשירים שנראו לכם ישנים וחסרי כל תועלת. אספנות כפייתית היא מחלה אשר במסגרתה האספן לוקח לביתו מכל הבא ליד, והעיקר שהבית יהיה מלא בכל החפצים האפשריים. חשוב לעזור לאספנים כפייתיים, כי הם בעצמם סובלים מאוד ממחלה כזו, ולכן רצוי להזמין להם חברה הנותנת שירותים של פינוי דירה באופן מקצועי.

להזמין שירות עבור מישהו אחר

אחד הדברים המסובכים בעניין של שכן שהוא אספן כפייתי, הם כיצד בדיוק להסביר לו שהוא זקוק לעזרה. הרי לא מדובר בחבר קרוב שלכם שלו הייתם יכולים להגיד את האמת בפנים, ולא מדובר בבן משפחה שהייתם יכולים ממש להכריח לקבל טיפול מסוים. עם השכן שלכם תוכלו לדבר בהיגיון בלבד על העניין של פינוי דירה, ורצוי שתפעילו רגישות מרובה כאשר אתם עושים זאת. רוב האנשים שהם אספנים יקבלו בברכה עזרה מאדם זר, כך שאתם לא באמת צריכים לחשוש מהשיחה עם השכן שלכם. אם הגעתם למסקנה שהוא זקוק לעזרה רצוי שתדברו איתו, ויפה שעה אחת קודם. אם הוא מוכן להקשיב לכם אך הפיתרון שאתם מציעים לו נשמע לו אגרסיבי מידי ולא בר ביצוע, תוכלו לדבר עם החברה המקצועית שממנה תקבלו שירות של פינוי דירה, וזו תוכל לשלוח אנשי מקצוע שידברו עם השכן.

שיחת הכנה יכולה לעזור

חברה מקצועית של פינוי דירה יכולה לשלוח לביתו של השכן אנשי מקצוע עוד לפני התחלת תהליך הפינוי, ואלה יסבירו לו בדיוק במה מדובר. היתרון הגדול של פניה לחברה שהיא באמת מקצועית, הוא העובדה שיש לה ניסיון רב עם הרבה מאוד סוגים של אנשים ושל מקרים שאיתם כבר נאלצה להתמודד. חברה כזו תדע בדיוק איזה אנשים לשלוח כדי לדבר עם השכן שלכם, ותדע בדיוק כיצד לשכנע אותו שהפינוי הוא למעשה לטובתו האישית. חלק מהשיחה יהיה מוקדש, כמובן, להסברים עבור השכן, אשר יבהירו לו מה בדיוק הולך לקרות ביום הפינוי עצמו. ברגע שהשכן שלכם יסכים לקבל עזרה, יקבע תאריך, ואז יתבצע הפינוי.

דירה כמעט חדשה

ביום הפינוי אנשי המקצוע יגיעו ויעבדו קשה במשך מספר שעות. חברות רציניות שולחות צוות גדול של אנשים אל הדירות שיש לפנות, ואנשים אלה עובדים במהירות ובמיומנות גדולה. מובן שאם יש הרבה אנשים בצוות, הרי שהצוות יכול לסיים את העבודה יחסית מהר, ואז לשוב ולחזור אל דירת השכן ולנקות אותה. ניקיון הדירה הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שאותו מעניקה חברה מקצועית, כיוון שהרעיון הוא להעניק לשכן שלכם דירה שאפשר להתחיל בה מחדש את החיים, ובאופן נקי ומסודר. אנשי המקצוע של החברה ידאגו גם לרהט את הדירה מחדש, וכל זאת כדי שלשכן שלכם יהיה נוח ונעים כאילו הייתה זו דירה חדשה.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://www.clearing111.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב