דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לאירועים 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1374 פעמים ]

מגנטים לאירועים הינה אטרקציה חדשה (יחסית) בתחום האירועים ופופולרית ביותר בתחום. מאמר זה יסביר לך מה חשוב וכדאי לבדוק לפני הזמנת צוות צילום מגנטים לאירוע שלך, ויעשה לך קצת סדר בתחום הפרוץ הזה של מגנטים לאירועים. צילום מגנטים באירוע כולל צילום של האורחים לאורך כל האירוע, בדרך כלל בחתונה מרגע כניסת חתן כלה לאולם/גן האירועים. במהלך האירוע צוות המגנטים המקצועי Magnet-team, צילום מגנטים לאירועים, מפתחים עבורך את התמונות על גבי מגנט איכותי ביותר וממגנטים אותם על לוח מיוחד באולם/גן האירועים. בין הריקודים למנות המוגשות לאורחים, הם ניגשים אל הלוח ולוקחים את התמונה שלהם המשמשת כמזכרת מהאירוע. חתונה, מסיבה, חינה, אירוע חברה, נשף סיום של בית ספר או כל אירוע משפחתי דורשים התארגנות רבה, לחפש את המקום הנכון, שירותי ההסעדה, ספק המוזיקה, הזמנות לאירוע, צילום וידאו וכו'. אנו ב"מגנט-טים" נעשה הכל על מנת שהאירוע שלך יהיה מיוחד ושכמובן נתעד אותו בכל רגע ורגע. כיום מעבר לצלם וידאו וצלם סטילס(תמונות) ניתן להזמין שירות צילום מגנטים לאירועים, המהווה מצד אחד דרך להנציח את הערב המיוחד שלכם ומצד שני מתנה יחודית ומזכרת מדהימה ואיכותית לאורחים באירוע שלכם.

כיום יש אטרקציות רבות לאירועים, כנריות, מתופפים, רקדניות ואינספור רעיונות, אך צילום מגנטים לאירועים הפך לאטרקציה מיוחדת במינה, ללא ספק צילום מגנטים לאירועים הינה אטרקציה מרגשת שהאורחים מצפים לה בכל אירוע. צילום מגנטים לאירועים הינו רעיון פשוט אך מאידך מבריק וחדשני שנותן לאורחים להרגיש חשובים וחלק מהחגיגה שלכם.

מגנטים לאירועים היא מתנה מיוחדת ומרגשת שהאורחים שמחים לקחת איתם הביתה בסיום האירוע

צילום מגנטים לאירועים – מזכרת מיוחדת צילום מגנטים לאירועים היא תמונה שנשארת לאורחים שנים לאחר האירוע, תמונה עם הקדשה ספציפית שלכם בתוספת תמונה מוקטנת שלכם, על מגנט איכותי ברמת גימור גבוהה יכולים לשמח גם את האורחים שלכם. על מנת לקבל תמורה מלאה לכספכם חשוב לבחור בחברה המציעה שירותי צילום מגנטים לאירועים שתספק את המגנטים האיכותיים ביותר והעמידים ביותר שאפשר להשיג, אשר יחזיקו שנים על גבי שנים ויזכו למקום של כבוד על כל דלת או מקרר של האורחים באירוע שלכם. בדקו דוגמאות של מגנטים בדקו את עובי המגנט, בדקו שאינם נשברים אם מקפלים אותם, לא פחות חשוב לוודא שהצלם שמצלם באירוע הוא צלם מקצועי בעל וותק של שנים רבות, בעל מצלמה איכותית מקצועית SLR עם עדשה מקצועית ופלש מקצועי כיאה לחברת צילום וותיקה ומקצועית בתחום. בדקו שהתמונות חדות וברורות, בדקו שתאורת צילום המגנטים בדוגמאות של צלם המגנטים מתאימה לתמונה, שהצלם מוציא טוב את המצולמים ושהתמונות מחמיאות לאורחים באירוע שלכם. לפני סגירת צלם מגנטים לאירועים בקשו לראות מגנטים משנים קודמות של הצלם, כך תוכלו לבדוק את איכות הצבעים ועמידותם לאורך זמן.

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא השירות. צוות צילום המתמחה בצילום מגנטים לאירועים שמגיע לצלם באולם, יסתובב בין האורחים,  יהיה מצוייד בציוד צילום ופיתוח מגנטים מקצועי, וכמובן לבוש בצורה הולמת המתאימה לאירוע. נקודה חשובה לא פחות היא לתאם לתאם מראש את שעת הגעת צלם המגנטים ושעת סיום הצילום, כך לא תהיו מופתעים במהלך הערב שהצוות עשה את הצילום, סיים את מכסתו ועזב את המקום. לטיפים נוספים, ייעוץ, הזמנת מגנטים לאירוע שלך, התקשרו עכשיו 054-6144522, מזל טוב ובשורות טובות, מאחלים מגנט-טים.

בברכה,
צוות האתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב