דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות - מדוע ואיך חוגגים? 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2020 פעמים ]

הקדמה קצרה בנושא מסיבת רווקות:

מסיבת רווקות היא אותה מסיבה מהנה ומבדרת שנערכת בתקופה הסמוכה לאירוע החתונה עצמו. מסיבת הרווקות היא אחת המסיבות החשובות שנערכות לכבוד הכלה. בין השאר, ההחלטה להתחתן מלווה במספר רב של אירועים כגון- מסיבת אירוסים, חינה ועוד. מסיבת הרווקות היא אירוע בלתי נפרד מכל שאר המסיבות המתקיימות בעקבות החלטת בני הזוג להפוך לבעל ואישה נשואים כדין. מסיבת הרווקות היא אירוע שנהוג היה לחגוג עוד בתקופות קודמות (על אף שאופי המסיבה השתנה כמובן). מסיבת הרווקות נערכת במתכונת שתואמת את סגנון האישיות של הכלה וחברותיה ובהתאם לסגנון המקובל בקרב החברה של החתן והכלה. מסיבת הרווקות באה למעשה לציין את הפרידה מהרווקות.

 אמנם, אירוע החתונה ובתוכו האיחוד המרגש בין בני הזוג, הוא אירוע משמח מאד שמלווה בתחושות אושר, אהבה וסיפוק- בכל זאת, גם תקופת הרווקות כללה בתוכה חוויות שונות שיש צורך לסמן את סיומן ואת הפרידה ממאפיינים שונים של תקופה כל כך משמעותית בחיים שלנו. מכיוון ששנות הרווקות מאופיינות בהרבה מאד חופש, חוסר מחויבות ואחריות, נהוג לקחת את התחושות האלה ולהפוך אותן למרכיב מרכזי במסיבה.  לכן, מסיבות רווקות מערבות קצת חוסר רצינות וקצת יציאה מהשגרה על מנת ליצור אירוע מהנה במיוחד.

מי אחראי על ארגון מסיבת רווקות?

על המסיבה עצמה, אחראיות בדרך כלל חברות של הכלה. חשוב לציין שמסיבת רווקות נערכת לרוב במסגרת של בנות בלבד (חברות הכלה ובנות משפחה בגילאים המתאימים) והן האחריות על תכנון המסיבה והוצאתה לפועל. בין השאר, מארגנות האירוע צריכות לדאוג לתוכנית מבדרת ומהנה. חברות רבות שאחריות על ארגון מסיבת הרווקות מחפשות דרכים יצירתיות לציון האירוע. כאן אנו מתכוונים להציג מספר רעיונות לדרכים יצירתיות לחגוג מסיבת רווקות. מלבד השקעה בתוכנית יצירתית, ניתן לבחור גם במקום יצירתי למסיבת רווקות.

בחירת מקום יצרתי למסיבת רווקות:

מקום למסיבת רווקות עשוי להיות משמעותי ביותר בקביעת אופי האירוע. מקום למסיבת רווקות הוא המקום שיכתיב את הסגנון, האווירה והאטרקציות שניתן לשלב במסיבת הרווקות. בין המקומות המפורסמים והמוכרים לכל בהם נהוג לחגוג מסיבת רווקות נמצא כמובן הספא. מסיבת רווקות בספא עונה על הצורך הקיים בהתאמת המסיבה לסוג הקהל המוזמן- בנות. הספא מאפשר להעניק טיפולי יופי וטיפוח שונים לכלה ולחברות וליצור אוירה נעימה בהחלט לצורך ציון האירוע. כמו כן, מסיבת רווקות הנערכת בבית מלון גם היא אופציה מוכרת שנעשה בה שימוש רב.

אנו מעוניינים כמובן להציע מקום יצירתי לצורך מסיבת הרווקות, מקום למסיבת רווקות נפלא ומתאים בדיוק שכזה הוא לופט למסיבת רווקות מקום המאפשר לחגוג תוך ערבוב של כמה תוכניות בו זמנית. הלופט משמש למעשה כאולם אירועים קטן בו קיימות מספר אטרקציות מקוריות ומזמינות. הלופט יכול לכלול מערכת הגברה וכן בר משקאות איכותי, ג'קוזי ועוד.

לופט למסיבת רווקות מאפשר לחוגגות ליהנות מריקודים אם הן חפצות בכך אך מנגד- גם ממשחקים שונים שנערכים לכבוד הכלה, משתייה, פינוק במתקני ספא שונים (כגון ג'קוזי ועוד). לופט הוא בהחלט מקום מקורי לחגוג בו. הכלה שלה אתן מארגנות את המסיבה עשויה להיות מופתעת בהחלט לטובה.

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב