דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי - לבד וביחד 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2262 פעמים ]

מאמן כושר אישי – לבד וביחד

למה בכלל לקחת מאמן כושר אישי? האם הליכה למכון כושר איננה מספיקה או ירידה לים כל בוקר לצורך שחייה ואימוני כושר עצמיים? רבים מעדיפים להתאמן לבד, אבל רבים יודעים מה הם רוצים אבל אין הם מסוגלים להוציא זאת לפועל. כשמדובר באימון גופני יש חשיבות רבה לרוטינה, לקצב ההתקדמות ולאופי התרגילים והאימונים שיש לבצע. לא כל אחד יודע ומכיר את התרגילים הנכונים ואת קצב ההתקדמות, אבל הבעייה הדוחקת ביותר היא הרוטינה. רוב המתאמנים לבד נשברים לאחר שמן קצר בכל מיני תירוצים שמציבים את יתר הפעולות בחיים כיותר חשובות. היתרון שבלקחת מאמן כושר אישי הוא שאדם זה תמיד יוכל לארגן לכם את הרוטינה בלי לפגוע ביתר פעולות החיים שלכם, מאמן כושר אישי ידע להכיר אתכם ואת קצב ההתקדמות הנכון לכם ואת סוגי התרגילים והאימונים הנחוצים לכם. במילים אחרות: אם אתם רציניים לגבי אימון גופני וכניסה לכושר מאמן כושר אישי הוא הפתרון הנכון.

 

מאמן כושר אישי – גם בקבוצות קטנות

לא לכולם יש את התקציב כדי לשלם למאמן כושר אישי באופן בלעדי. לאחרונה התפתח טרנד שמאפשר לכמה מתאמנים לקחת מאמן כושר אישי, שידריך אותם בקבוצות קטנות בחדר הכושר או במקום אחר – בבית או במקום פתוח בחוץ. היתרון של מאמן כושר אישי בקבוצות מדבר על אנשים שאוהבים להיות יחד ולא לפעול לבד לגמרי. כמו במשחק ספורט קבוצתי שבו כולם משחקים יחד וכל אחד מפגין את יכולותיו האישיות. לכל אלה שעדיפה עליהם חברה בזמן הפעילות הספורטיבית מאמן כושר אישי לקבוצות קטנות, עדיף מאשר אימון אישי לבד. למימד זה יש את ייתרון התחרותיות, יש על מי להסתכל ועם מי לדבר. ומכיוון שמועדוני כושר מתפקדים כמועדונים חברתיים לכל דבר, הרי שהאימון המשותף ממשיך את הקו המנחה ויכול להוביל לפעילויות משותפות נוספות במסגרת המועדון ומחוצה לו.

 

מאמן כושר אישי – לבד

לעומת אלה המעדיפים חברה בזמן האימון יש את אלה המעדיפים להתאמן לבד וגם לסוג אימון זה יתרונות משלו. רוב המעדיפים סוג זה של אימון כושר אינם אוהבים את הצפיפות בחדר הכושר או את הריחות שנודפים מן המתאמים האחרים וכדומה. במצב כזה ניתן להביא מאמן כושר אישי הביתה. אימון אישי בבית מותאם במלואו למתאמן והמאמן יכול לעבוד איתו על כל הדקויות של האימון ולהכין תוכנית אישית פרטנית על פי קצב ההתקדמות השבועי שלו. בנוסף לכך, מאמן כושר אישי יכול לפקח באופן צמוד על כל פעולות המתאמן ולכוון אותו לקראת התקדמות גם לנוכח מגבלותיו הפיזיות. מאמן כושר אישי ימדוד למתאמן את הדופק וישים לב לצורת ההתמודדות של המתאמן באימוני סיבולת לב ריאה. יש מאמנים אישיים המגיעים לבית הלקוח עם ציוד לאימון, אבל אין ספק כי הציוד המצוי בחדר הכושר רב יותר ומגוון יותר ממה שנמצא בבית.


שיווק עסקים ו קידום עסקים ברשת הם שני הנושאים החשובים ביותר לכל בעל עסק שהאינטרנט הינו ערוץ אקטיבי לגיוס לקוחות חדשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב