דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות וירטואלית- למי זה מתאים? 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2188 פעמים ]

 

חנות וירטואלית נישאת כיום בפי כל, כערוץ חדש שבו ניתן להציע את מוצרי בית העסק. אך נשאלת השאלה האם באמת חנות וירטואלית מועילה לכל בית עסק שהוא?

למרות שאנו חיים כיום בעידן האינטרנט, בו כמעט כל בית מחובר למחשב בעל אינטרנט מהיר, וכמעט לכל אדם יש מכשיר טלפון חכם עם גישה לאינטרנט, בישראל לעומת העולם עד היום חל פיגור בכל נושא חנות וירטואלית, אם כי בתקופה האחרונה מורגש שינוי של ממש בתחום, ובתי עסק רבים מבקשים להצטרף להצלחה.

לפני הכל, ראוי להגדיר למה הכוונה כשאומרים חנות וירטואלית. הכוונה לבית עסק ללא קירות "אמיתיים", אלא כזה שמתנהל על גבי רשת האינטרנט, וכולל קטלוג מפורט של מוצרי החנות לצד מחירים, ויכולת לבצע עסקה אונליין, ולקבל את הפריט עד הבית במשלוח.

כך שלמעשה עולה כי לכל בית עסק, החל מאדם שמוכר רקמות פרי עבודת יד בביתו ועד לסופרמרקט עצום, יכול לרשום רווח בחשיפה גדולה יותר לקהלים חדשים באמצעות חנות וירטואלית, המובילה באופן ישיר להגדלת המכירות.זאת ללא תלות כלשהי במיקום. גם שלמעשה הפריסה היא ארצית ואף עולמית.

אחד היתרונות הנוספים של חנות וירטואלית, הינו העובדה כי בניגוד לחנות רגילה, הגוררת הוצאות של חשמל, מים, ארנונה ועוד, חנות וירטואלית אינה דורשת הוצאה כספית גדולה, ועל כן החיסכון הכספי משמעותי ביותר.

חנות וירטואלית עשויה לספק לקהל הצרכנים שלכם מידע על מוצרים חדשים שנכנסו למלאי, מבצעים והטבות, ובכך להישאר בקשר רציף עם קהל הלקוחות ללא הוצאה כמעט כלל.

כמו כן, חנות וירטואלית עשויה להניב מידע ברור ומדויק לגבי כמות המתעניינים במוצר מסוים שהקליקו עליו בשיטוטם באתר, ובכך להוות מידע שימושי לתכנון אסטרטגיה עסקית העשויה להגדיל את המכירות. כמו כן, ניתן לבצע סקרים, בדיקות שביעות רצון ועוד.

חנות וירטואלית מעל הכל היא חנות שעובדת בשבילכם ללא מאמץ מיותר גם כשאתם ישנים- הלקוחות נכנסים ומבצעים עסקאות, ואתם נהנים מפירות המכירות בקלות יחסית. בנוסף, אין צורך בידע מקדים כגון תכנות, אלא בניהול פשוט של התוכנה.

חנות וירטואלית עשויה לחסוך לכם את תקציב הפרסום או לפחות לצמצמו באופן ניכר, שכן החשיפה באינטרנט משולה לפרסומת הפועלת עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע- בהשקעה כספית ראשונית ותו לא.

בואו עוד היום להגדיל את המכירות שלכם באמצעות חנות המחר- חנות וירטואלית. לחצו כאן על מנת ליצור קשר עם נציג מומחה של החברה המובילה בתחום החנויות הוירטואליות.

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב