דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום עסקי ליועץ מס, מנהל חשבונות ורואה חשבון. האם זה אפקטיבי ? 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2236 פעמים ]

לאחרונה החלה חברת בזק במסע שיווקי נמרץ בו לטענתה, היא תגדיל את החשיפה לבעלי עסקים בהתאם לסוג עסקם, מיקום גאוגרפי , תחומי פעילות שונים אחרים ואץ מציעה הקמת אתר אינטרנט למעוניינים בכך. הדבר קצת מזכיר את הספר הגדול של דפי זהב שחולק לכולנו עד לפני מספר שנים, רק שהפעם האינטרנט נכנס לתמונה.

הרעיון אותו מנסה חברת בזק לקדם הוא מנוי חודשי של 9 ש"ח בערך ותסלחו לי אם טעיתי, ותשלום של שקל אחד נוסף אם תתרחש כניסה לאתר ולכאורה אתם בעלי העסקים השונים תחשפו ללקוחות פוטנציאליים, וזאת עד לגובה של 200 כניסות חודשיות, קרי 200 ש"ח נוספים. הכול נחמד ומבטיח רק שאין לבעל העסק  שליטה ואפשרות לדעת מי באמת נכנס לאתר שלו והאם החיוב אותו תגבה חברת בזק אכן אמיתי בגין חשיפה. לדעתי, אין לה שליטה על המשתמשים השונים באינטרנט. תאורטית, יכול כל גולש אינטרנט, בעל אינטרסים כזה או אחר, להיכנס לכול מודעה המופיעה באתר בזק בכול יום והנה זה פלא יש לכם 30 כניסות חודשיות עליהן תשלמו כבר 30 ש"ח . מעניין לא ?

עבדכם הנאמן, יועץ מס וכלכלן במקצוע, חשבתי גם אני שייתכן ומדובר בפרסום יעיל. לדאבוני חוייבתי במהלך ששת החודשים האחרונים בגין חשיפות כביכול, בסך של בערך 750 ש"ח. כלומר לשיטתה של חברת בזק נחשפתי כ - 750 פעם והמעניין הוא שלא זו בלבד שלא השגתי לקוח חדש באמצעות מערכת זו , לא שהאמנתי בזאת באופן מיוחד, המתיימרת להיות אפקטיבית, אלא שאיש לא התקשר אלי כלל ואפילו אם רק לבדוק שאכן יש אדם מאחורי הפרסום!!

עצרו לרגע אחד ותשאלו את עצמכם שאלה פשוטה. האם ברגע שאתם נזקקים לבעל מקצוע כגון נגר, חשמלאי וגם יועץ מס או רואה חשבון ואחרים שכבודם במקומו מונח, האם באמת תפנו לחיפוש באינטרנט - לדעתי האישית לא מוחלט. כל צרכן סביר פונה, קודם כל, למכר, שכן ואף בן משפחה ומבקש המלצה על בעל מקצוע, כזה או אחר, ועל שביעות רצונו האישית במידה ונעשתה לו עבודה או ניתן לו שירות.

יתר על כן, מגבלת הפרסום המוטלת על יועץ מס ורואה חשבון, הופכת את השגת הלקוח החדש לטיפה יותר קשה ובמקרה זה לקוח יגיע במרבית המקרים מהמלצה הפה לאוזן ובוודאי שלא מפרסום באינטרנט.

יטיב הצרכן הנבון לשמור על כספו ואם בפרסום חפצה נפשו, יינסה לעשות זאת באמצעות מערכות אפקטיביות ובעלות נסיון.

 

רשף שלמה - M.B.A כלכלן ויועץ מס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב