דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל היתרונות ביום כיף לעובדים 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1723 פעמים ]

כל היתרונות ביום כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים טומנים בחובם שלל יתרונות התורמים רבות לא רק לצוות העובדים אלא  גם להצלחתו של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר מקומות עבודה מבינים את החשיבות שבהפקת אירועים מסוג זה ואת יתרונותיהם הרבים לעובדים ולחברה. במאמר זה נבדוק מהם אותם יתרונות ואת תרומתם.

היתרונות ביום כיף לעובדים


    • שבירת שגרה- במקומות עבודה רבים מקיימים מפגשים, ישיבות וימי עיון במקום העבודה. ימים אלה מעניינים, תורמים וחשובים למקצועיות של צוות העובדים אך הם אינם משפיעים על המורל או על רמת הגיבוש של הצוות. אחת המטרות העיקריות של ימי כיף לעובדים הינה האפשרות לצאת ממסגרת העבודה למקום חדש ולהעביר יחד יום חווייתי, מגבש ומהנה, ללא רגשות אשם או לחץ. העובדים "מנקים" את הראש מן המטלות, שוברים את השגרה וחוזרים, בזכות כך, עם כוחות מחודשים למקום העבודה.   
    • גיבוש חברתי- ימי כיף לעובדים המתוכננים בצורה הנכונה יכולים להוביל לסביבת עבודה נעימה יותר ולגיבוש בקרב העובדים. ימי כיף המקיימים פעילויות בנושאים כמו שיתוף פעולה ועבודת צוות עוזרים לעובדים להכיר טוב יותר אחד את השני ולשפר את רמת שיתוף הפעולה ביניהם בזמן העבודה.
    • תורם לתחושת הערכה- עובדים רבים דיווחו כי לקיום ימי כיף במקום העבודה השפעה חשובה על תחושת ההערכה שהם חשים מן המנהלים וכן השפעה על תחושת הלויאליות שלהם למקום העבודה. ימים אלה מעבירים להם מסר כי הם חשובים ומוערכים ולכן מעלים בהם את תחושות המורל והלויאליות כלפי מקום העבודה. 
    • שיוויון בין העובדים - יום גיבוש לעובדים יוצר פלטפורמה להעצמת הקשר בין העובד למעביד, ביום זה אין מעמדות של מנהלים, ראשי צוותים וכו', כולם שווים, כולם יוצרים חוויות ונהנים במידה שווה, לכן חשוב מאוד לתכנן את היום גיבוש בשילוב משימות וחלוקה לצוותים מראש ע"י מנהלת משאבי האנוש או המנכ"ל וליצור קבוצות הטרוגניות.

 השפעת יתרונות יום הכיף לעובדים על שגשוג העסק

 ימי כיף וגיבוש מובילים לתפוקת עבודה מהירה וטובה יותר בקרב העובדים ובכך גם מעלים את הרווח הכלכלי של החברה. בעקבות ימי הגיבוש עולה תחושת הלויאליות של העובדים כלפי החברה, הם חוזרים נינוחים וחדורי מוטיבציה, היחסים ביניהם טובים יותר והאווירה במקום העבודה חיובית וממריצה- כל אלה מגבירים את קצב העבודה והתפוקה ותורמים לשגשוגו של העסק.     

 לסיכום, ימי כיף לעובדים כמו גם ימי גיבוש לעובדים הינם יתרון בפני עצמו לכל עסק ולכל עובד.

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב