דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור שמלת כלה? 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2306 פעמים ]

איך לבחור שמלת כלה?

תמיד חלמת עם שמלה של נסיכה, אבל המשכורת שלך לא מגיעה לחצי ממחיר השמלה? יצאת לסיבוב סלוני כלות אבל לא מצאת דגם ייחודי? עם קצת אומץ ועם המדריך הבא את יכולה לדעת איזו שמלה תתאים לך לפי מבנה הגוף שלך ולקנות שמלת כלה איכותית בפחות מ-4,000 שקלים  באינטרנט.

רכישת בגדים באינטרנט הפך לטרנד עולמי, נשים רבות מעדיפות לבצע את הרכישות שלהן דרך האינטרנט מכוון שחוסך זמן וכסף. כמו כן גם קניית שמלות כלה און ליין תפסה מקום בעולם הרכישות באינטרנט. למה לשלם מחיר מטורף עבור שמלה משומשת אם ניתן לתפור שמלה חדשה במחיר סביר.  אתרי מכירת שמלות כלה מספקות טבלאות מדידה מדוייקות אשר מאפשרים התאמה אישית מדוייקת. בפאסוקה - בוטיק שמלות באינטרנט מעניקה לך ייעוץ מקצועי וכל הכילים לרכישת שמלת כלה און ליין ללא חששות.

להלן מדריך קניית שמלת כלה באינטרנט לפי מבנה בהגוף. קיימים ארבע צורות מבנה גוף שונות, לפי כך תוכלי לדעת איזה דגם/ סגנון שמלת כלה מתאים לך יותר ולחפש ישרות מה שאת צריכה במקום לבזבז זמן בחיפושים מיותרים.

מבנה גוף מלבני: נשים בעלות היקפי מידות החזה, המותניים והירכיים זהים. מומלץ להן ללבוש שמלות כלה סגנון נסיכה, בעלות חצאיות רחבות ושכבות בד עם הרבה תנועה ומחוכי צמודים לגוף על מנת לספק לגזרה צורה ותנועה.

מבנה גוף שעון חול: נשים בעלות היקפי מידות החזה והירכיים זהים והיקף המותן צר מאוד. מומלץ להן ללבוש שמלות כלה סגנון בת ים, מכוון שהוא דגם צמוד במותן ולכן מחמיא ומבליט את האזור. שמלות כלה סגנון בת ים מעניקות לגזרה הנשית מראה סקסי ואטרקטיבי מאוד.

 מבנה גוף משולש: נשים בעלות היקף החזה יחסית קטן לאומת היקף הירכיים. מומלץ להן ללבוש שמלות כלה סגנון נסיכה בעלות מחוכי סטרפלס עם קישוטים ותחרה על מנת למקד את המבטים בחלק העליון של השמלה, שהוא הכי מחמיא ובחלק התחתון מומלץ על חצאיות בעלות חתך בצורת של A, חצאיות בעלות חתחי בצורת שלA ,  יודעות להסתיר היקפים גדולים.


מבנה גוף משולש הפוך: נשים בעלות היקף החזה יחסית גדול לאומת היקף הירכיים. מומלץ להם ללבוש שמלות כלה פשוטות בעלות מחשופים בצורת V, מכוון שהם נוחים ומעניקים הרגשה של בטחון לנשים עם חזה גדול. ובחלק התחתון מומלץ חצאיות מעופפות או שכבות בד עם הרבה תנועה על מנת למקד את המבטים בחלק התחתון שהוא הכי מחמיא.

פאסוקה- בוטיק שמלות בהזמנה באינטרנט. דגמי שמלות ערב וכלה ייחודיים, במחיר בר השגה ברכישת און ליין, כולל התאמה אישית ותיקונים!www.pasoka.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב