דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים המובילים להצלחה בראיון עבודה 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1549 פעמים ]


    • הכר את החברה המעסיקה: כנס לאתר הבית של  החברה ( בתקווה ששם החברה לא חסוי, או שיש חברת כוח אדם או השמה שמתווכת בלוח הדרושים).ברגע שתפגין ידע אודות החברה בראיון העבודה, הדבר יעורר רושם טוב. כמו כן נסה למצא חומר שקשור לאופי ראיונות העבודה של החברה  על מנת להתכונן. למשל ידוע שבחברת אינטל שואלים חידות הקשרות ביכולות הבנה וניתוח בעיה, וכן מעבר לשפה האנגלית תוך כדי הראיון. התאמן בלספר את היתרונות והחסרונות שיש לך. תאר כיצד אתה מתמודד עם החסרונות. תאר חסרון שהצלחת להתגבר עליו.
    • הכנה לראיון: תגיע לראיון כ-10 דקות לפחות לפני תחילתו, קח מקדם ביטחון בזמן ההגעה לראיון על מנת לא להכנס ללחץ עוד לפני שהראיון התחיל. לגבי הלבוש: מומלץ להתלבש בצורה מכובדת, לא להגיע שלומפר עם חולצה לא מגוהצת או שחלק ממנה מבצבץ החוצה מהמכנסיים.  כבה את הטלפון הנייד כדי שלא יצלצל במהלך הראיון. התייחס לראיון כאילו זה הראיון היחיד שאליו אתה ניגש ועשה את כל המעמצים להשאיר את הרושם שאתה מעוניין מאוד במשרה המוצעת. כדאי להביא איתך, אם יש, המלצות ממקומות העבודה הקודמים שלך אם פרטי התקשרות.
    • במהלך הראיון: בכניסה לראיון לחץ ידיים עם המראיין בצורה לבבית וחמה ואמור את שימך בצורה ברורה. המתן לסימן מהמראיין לשבת. הודה לו עם חיוך. שמור על קשר עין עם המראיין, ואם יש יותר ממראיין אחד חלק את קשר העיין כשאתה מדבר עם כל המראיינים בצורה שווה. רצוי ללוות את את הדיבור ולהדגיש דברים עם הידיים, אבל אל תגע במקומות בגוף שלך עם הידיים במהלך הראיון, למשל בפנים. זה לא משדר טוב למראיין. אם לא ברור לך משהו אל תהסס לשאול ולקבל הבהרות. כמו כן אל תחשוש מלשאול שאלות במהלך הראיון. זה מראה על בטחון עצמי ואסרטיביות. תהיה צנוע, אל תפריז ביכולות שלך בצורה קיצונית. הישמע אמין. תהיה עצמך.  אל תנסה להוביל את הראיון, תן למראיין את השליטה בראיון.
    • אחרי הראיון: המתן כמה ימים לקבל  תשובה. אפשר להתקשר לחברה ולברר מה המצב. לפעמים יש יותר מראיון אחד בחברה, וכדאי לדעת את הססטוס. אל תמנע מעצמך להתראיין לעוד מקומות עד שלא חתמת על חוזה ההעסקה ולחפש עוד משרות בלוחות הדרושים באינטרנט. אם קיבלת תשובה חיובית מאחד המעסיקים ואתה מעוניין במעסיק אחר, הבהר למעסיק שקיבלת הצעת עבודה ממקום אחר, אולם אתה מעוניין בחברה שלו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב