דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טופס ויזה לארה''ב 

מאת    [ 17/06/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2738 פעמים ]

טופס DS-160 הינו שאלון בן 14-15 עמודים ובנוי כטופס אלקטרוני באתר המקוון של השגרירות. הטופס מכיל שאלות רבות ומגוונות אודות המועמד לויזה. השאלות הראשונות נועדו לשם קבלת פרטים אישיים אודות המועמד כגון: שם מלא, פרטי דרכון, כתובת, לימודים, תעסוקה ועוד. שאלות נוספות בשאלון קשורות לבני המשפחה ולבן/ת הזוג של המועמד. פרט לשאלות אלו ישנן שאלות הממוקדות למטרת הנסיעה, משך השהייה והמקום בו תתארחו ותבקרו בארצות הברית וכן, שאלות ביטחוניות כלליות.

את טופס ויזה לארה"ב יש למלא בשפה האנגלית בלבד ולשים לב כי כל המידע אשר מוזן על ידכם, בין אם מדובר במספרי טלפון, תאריכים או פרטי תעסוקה/לימודים, הינו מדויק ומהימן. מועמד אשר אינו שולט בשפה ואינו בקיא בהנחיות השגרירות למילוי הטופס, עלול למלא פרטים שגויים אשר יובילו לפסילת בקשתו. כל פרט ופרט בטופס הינו בעל חשיבות רבה ועל כן אין להקל ראש בעת מילוי הטופס. לפני תחילת מילוי הטופס חשוב להכין מבעוד מועד את הדרכון האישי לצידכם ותעודת הזהות.

בסיום השאלון יישלח הטופס בצורה ממוחשבת, היישר לידי השגרירות וכל שתידרשו לעשות הוא להדפיס את האישור עבור מילוי הטופס, ולשמור אותו לשם הצגתו ביום הראיון.

אולם, תהליך הגשת בקשת ויזה לארה"ב אינו מסתיים במילוי השאלון כמפורט לעיל. לשם הגעה לשגרירות לראיון, עליכם לבצע עוד שני שלבים נוספים:


    • תשלום אגרת הויזה- אגרת ויזת תייר/עסקים/סטודנט/חילופי מבקרים עומדת כיום על סכום של $160. אגרת הויזה מועברת ישירות לידי השגרירות והיא למעשה מהווה תמורה עבור הטיפול בבקשתכם. את אגרת הויזה ניתן לשלם דרך אתר השגרירות באמצעות כרטיס אשראי ויזה או מאסטרכארד או לחילופין, באמצעות שובר תשלום בדואר ישראל.


חשוב לציין כי אגרת הויזה ניתנת להחזרה במקרה בו בקשתכם לויזה אינה מאושרת. לפיכך, האם אינכם בקיאים בהליך הוצאת הויזה ובאופן מילוי הטפסים והראיון בשגרירות, רצוי לפנות לגורם מקצועי ומיומן אשר יסייע לכם בהגשת הבקשה וייעץ לכם לקראת הראיון בשגרירות.


    • קביעת מועד לראיון בשגרירות - לאחר תשלום האגרה תתאפשר לכם גישה ללוח הזמנים של השגרירות לשם קביעת מועד לראיון. לראיון יש להגיע יחד עם כל הטפסים, האישורים והמסמכים אשר תומכים בבקשתכם ומוכיחים כי אין בכוונתכם להשתקע בארה"ב. ימי הראיונות הינם בימי שני עד שישי, לא כולל חגי ישראל וחגים אמריקאיים.

 

לסיכום, טופס ויזה לארה"ב הינו למעשה "תעודת הזהות" שלכם בפני הקונסול האמריקאי ומכאן חשיבותו. אל נא תיקחוהו כמובן מאליו והקפידו על כל הכללים וההנחיות של השגרירות למילוי הטופס.

בהצלחה!

 

כפיר כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב