דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיילות מכירה חלון הראווה שלך 

מאת    [ 16/06/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1885 פעמים ]

חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה.

כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

כיצד תקדם את המוצרים שברשותך כאשר "חלון הראווה" שברשותך אינו פנורמי? דיילות מכירה מייצרות אותו בשבילך!

דיילות מקצועיות ומהוקצעות בתחום קידום המכירות מיועדות להגברת מכירות באופן נקודתי, כוחו של המותג שברשותך והמודעות אליו ובפועל יוצא, הן מגבירות את המכירות באופן עקיף (ולא בהכרח מיידי). כפי שנדרש לעיצוב חלון ראווה, דיילות מכירה משלבות בין הצגת מוצר, רעיון הקונספט של החברה והעברת השדר של קולקציית המוצרים הנוכחית לבין הצהרה ברורה וחדשנית.

כפי שעיצוב חלון ראווה כרוך בהחלטה משותפת של בעלי מקצוע מקצועיים ומיומנים (מעצב, מנהל המותג ומנהל השיווק) לגבי האלמנטים שיהיו נוכחים בחלון הראווה ואיזה סיפור הם בוחרים לספר, כך בחירת דיילות מכירה כחלון ראווה לחברה כרוך בראש ובראשונה בבחירת חברת קד"מ מקצועית מהימנה ומיומנת וכזאת שהדיילות עובדות בה על בסיס קבוע.

אז איך מצליחים לייצר שילוב מנצח של דיילות מכירה לעסק שלך? התשובה לשאלה הזו נתונה בידיהם של כל מי שעיסוקו המרכזי הוא קידום מכירות!

גם בעת עיצוב חלון ראווה יש צורך לשלב אמצעי מידוף לחנויות: מתקני תלייה מעץ מלא או שילוב של מדפי צד וכבלים עדינים ובלתי נראים. כל קונספט עיצובי ודרישותיו הוא. כך תפקידה של חברת הקד"מ לעצב לתאם ולשלב את דיילות המכירה שברשותה לייצוג הראוי ביותר לעסק שלך ובכלל זה:


    • הגדרת פרופיל הדיילות אשר ייצגו באופן ההולם ביותר את פני העסק ומוצריו
    • הגדרת הפרקטיקה של דיילות המכירה
    • תדרוך הדיילות מבעוד מועד כך שתיראנה עובדות מן המניין ולא דיילות חיצוניות.
    • העברת השרביט לדיילות המכירה להפעיל את קסמן ולבצע את המוטל עליהן ללא סייג

דיילות מכירה הן "מוצר" הדגל בחברת קד"מ המכבדת את עצמה, וכפי שנאמר "כל חברה וחלון הראווה שלה" כך דיילות המכירה הן נכס שיווקי וחיוני להדגשת היופי, הפרקטיות, השיק והסיפור מאחורי כל מוצר ולגירוי לקוח הקצה לרצות להיות בעליו.

חברות קידום מכירות נדרשות להתאים לייצוג הנכון ביותר של הלקוח ושל קהל היעד שלו. הקהל מצפה לקבל מדיילת המכירה מידע מקצועי ואמין אודות המותג ולכן יש לבחור דיילות קידום מכירות בעלות הכשרה נאותה לתחום המכירה הנדרש.

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב