דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביזרים לשיער - פטנטים גאוניים! 

מאת    [ 16/06/2012 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 6871 פעמים ]

יש לך שיער ארוך? שיער מתולתל? גם וגם?! תסרוקות לשיער מתולתל, וארוך בכלל, עשויות להיות עניין בעייתי, אך היום תוכלי להשיג אביזרים לשיער רשומי פטנט שיהפכו אותך למעצבת השיער של עצמך, ויאפשרו לך ליצור עיצוב שיער מקצועי ברגע, ובקלות מדהימה!

 

רובנו מחפשות דרכים לחדש ולשדרג את מראה השיער שלנו מפעם לפעם. כשאנו מחפשות עיצוב שיער מקצועי ומרשים באמת, אנחנו בדרך-כלל פונות למעצב השיער ומשאירות את העבודה לו, אך מה אם ניתן היה להשיג תסרוקות ערב מרשימות באמצעות אביזרים לשיער לשימוש ביתי, בלי לצאת מהבית, ומבלי לבזבז כסף וזמן מיותרים?

 

כיום, אביזרים לשיער ופטנטים ייחודיים המיועדים בדיוק למטרה זו, מעניקים לכל אחת את היכולת ליצור לעצמה כמעט כל תסרוקת מעוצבת, לערב או למראה יומיומי מלוטש במיוחד, במספר דקות פשוטות, ובנוחות הבית.

 

אביזרים לשיער מתייחסים למגוון העזרים המשמשים עבור עיצוב שיער וקישוטו. ניתן להשיג אביזרים לשיער שמשלבים אסטטיקה ושימושיות כגון קלשונים לשיער, המגיעים כיום גם בעיצובים יוקרתיים - בציפויי זהב או כסף, ובתוספת קישוטים ואבני חן. כמוהם קיימים אביזרים לשיער שהינם "קישוטיים" בלבד, ומשמשים לקישוט השיער. ניתן לכנות אביזרים לשיער מסוג זה – "קישוטי שיער".

 

מאמר זה, יציג בפניכן אביזרים לשיער מסוג שונה, ויתמקד באביזרים לשיער רשומי פטנט שהינם שימושיים במיוחד, ונועדו ליצירת תסרוקות ערב משגעות בשימוש ביתי:

 

לופלי – אביזר ייחודי לאיסוף שיער, העלמת גומייה ויצירת 12 סגנונות עיצוב שיער, באמצעות טכניקת מחט וקוף. הלופלי פותח עם גמישות מירבית, ותפיסה חזקה ללכידת השיער ופיסולו בדרכים שונות, ומשמש גם מספרות ומעצבי שיער! הלופלי הינו פטנט ישראלי רשום, ומגיע באריזה הכוללת הוראות בעברית ליצירת כל סגנונות עיצוב השיער.

 

קריס קרוס – פטנט גאוני לקליעת צמות, צמות סיניות, צמות מסובבות, צמות משולבות וסוגי צמות נוספים בדרך ייחודית ופשוטה, ובאופן עצמאי לחלוטין! הקריס קרוס מתלבש על השיער, ובאמצעות העברת קצוות שיער מקצה אחד לשני, מאפשר יצירה של צמות מסוגים שונים וברמות עובי שונות.

 

מסרקיות – בין אם מדובר במסרקיות רגילות או מעוצבות, מסרקיות הינן אביזרים שימושיים ביותר, והן מציעות פיתרון מושלם לאיסוף ועיצוב השיער. בעוד שקריס קרוס ולופלי הינם אביזרי שיער שימושיים בלבד, מסרקיות מגיעות במגוון עיצובים, ומשמשות כקישוטי שיער לכל דבר. יש להכיר את אופן השימוש במסרקיות כדי ליצור איתן את סגנונות עיצוב השיער הרצויים באופן מקצועי, אולם כיום ניתן למצוא באינטרנט סרטוני הדרכה בשפע, שמדגימים את השימוש במסרקיות וברוב סוגי האביזרים לשיער, ומלמדים כיצד ליצור סוגים שונים וחדשניים של עיצובי שיער, באמצעות שימוש באביזרים לשיער מהסוגים לעיל וסוגים נוספים.   

 

מלבד לכך, קיימות סדנאות עיצוב שיער המסבירות את השימוש באביזרים לשיער ואת הטכניקות לעיצוב שיער מקצועי בעזרתם, וניתן להירשם אליהן כדי ללמוד ולהתנסות, אפילו טרם ביצוע הרכישה.

 

קיים מגוון עצום של אביזרים לשיער, ולכן, בעת קניית אביזרים לשיער, חשוב להבין מה בדיוק קונים – למה משמש האביזר שאני רוצה? איך אני אשתמש בו? וכד'. כדאי תמיד לבדוק קודם לכן באינטרנט - לקרוא ולצפות בסרטוני הדרכה על אביזרים לשיער, ו/או להתייעץ במקום עם נותנת שירות מקצועית, בעלת היכרות עם אביזרים לשיער באופן כללי, וידע ספציפי לגבי אופני השימוש בכל מוצר.   

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב