דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן אתר מקורי חשוב מתמיד בימים אלה 

מאת    [ 15/06/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1749 פעמים ]

עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות...עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות...עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות.

גוגל מתעב גניבות ספרותיות ומעריך תוכן מקורי. זה עיקר החדשות שניתן ללמוד מהעדכון האחרון של אלגוריתם החיפוש של גוגל. הרי אף אחד לא רוצה שרעיונותיו, דבריו ויצירותיו יועתקו על ידי אחרים ויתפרסמו באתריהם כאילו היו שלהם. בימים שלאחר עדכון 'פנדה' של גוגל, בעלי אתרים כבר לא יכולים לשלב באתר שלהם תכנים של אחרים כאילו היו יצירות מקוריות. המטרה של גוגל – לשפר עבור הגולשים את חווית החיפוש והגלישה, ולהציג בפניהם רשימת אתרים הכי רלוונטית שאפשר בהתאם למילת החיפוש או מושג המפתח שהקלידו.

עובדה היא, כי האינטרנט מאוכלס על ידי מה שמכונה בשם 'חוות תוכן'. אלו הם דפים המכילים טקסט שעשוי להיות רלוונטי לשאילתה של המחפש, אבל כאשר הגולש נכנס לדף, הוא מגלה שהחומר שמופיע בו הוא סוג של אשפה. האלגוריתם החדש של גוגל-פנדה, מזהה באופן טוב הרבה יותר אילו אתרים ודפים הם רלוונטיים, אילו דפים הם באיכות נמוכה ויודע לזהות גם דפים שאינם רלוונטיים בכלל למרות שמנהלי האתרים שלהם העמיסו אותם במילות מפתח רלוונטיות כביכול. העדכון האחרון של גוגל-פנדה מאפשר בדיקה לא רק של אתרים גדולים אלא גם של הקטנים יותר, במטרה לקבל הרבה יותר תוצאות איכותיות כתגובה לשאילתה מסוימת במקום רשימה ארוכה של אתרים לא רלוונטיים.

אז מה כל זה אומר לכם – בעלי האתרים? זה אומר שכיום כבר אי אפשר לחפף בתוכן כדי לקדם את האתר באופן יעיל. הגיע הזמן להיות רציניים יותר בייצור תוכן מקורי, איכותי ורלוונטי לתחום העיסוק של האתר. כיום כבר לא ניתן להתעלם מיעילותם של הקופירייטרים שמומחיותם היא ייצור תכנים מקוריים לאתרים וכתיבה שוטפת של מאמרים שמעדכנים את האתר אחת לזמן נתון במאמרים רלוונטיים.

בזמן שהאלגוריתם החדש של גוגל סורק את הרשת ומחליט מחדש אילו אתרים רלוונטיים לתוכן שמוקלד בשורת החיפוש, בעלי האתרים חייבים להתמקד בתוכן רלוונטי לקהל היעד שלהם. תוכן האתר צריך להיות לא רק אינפורמטיבי ושימושי אלא גם להכיל מידע מקורי.

אם אתם בעלי אתר אינטרנט אשר מייצר הרבה דפים מקוונים המבוססים על תוכן, מומלץ שתבדקו את אסטרטגיית מילות המפתח של האתר שלכם ותוודאו איזה תוכן מתיישר עם האסטרטגיה החדשה של גוגל. זכרו, כיום כשאתם כותבים תוכן עבור אתר האינטרנט שלכם, איכות הטקסט הרבה יותר חשובה מכמות המילים הכתובות באתר.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב