תוכן אתר מקורי חשוב מתמיד בימים אלה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

תוכן אתר מקורי חשוב מתמיד בימים אלה 

מאת    [ 15/06/2012 ]
מילים במאמר: 402   [ נצפה 1532 פעמים ]

עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות...עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות...עדכון גוגל פנדה מוכיח שאין ברירה אלא להתחיל להתייחס לתוכן באתר ביתר רצינות.

גוגל מתעב גניבות ספרותיות ומעריך תוכן מקורי. זה עיקר החדשות שניתן ללמוד מהעדכון האחרון של אלגוריתם החיפוש של גוגל. הרי אף אחד לא רוצה שרעיונותיו, דבריו ויצירותיו יועתקו על ידי אחרים ויתפרסמו באתריהם כאילו היו שלהם. בימים שלאחר עדכון 'פנדה' של גוגל, בעלי אתרים כבר לא יכולים לשלב באתר שלהם תכנים של אחרים כאילו היו יצירות מקוריות. המטרה של גוגל – לשפר עבור הגולשים את חווית החיפוש והגלישה, ולהציג בפניהם רשימת אתרים הכי רלוונטית שאפשר בהתאם למילת החיפוש או מושג המפתח שהקלידו.

עובדה היא, כי האינטרנט מאוכלס על ידי מה שמכונה בשם 'חוות תוכן'. אלו הם דפים המכילים טקסט שעשוי להיות רלוונטי לשאילתה של המחפש, אבל כאשר הגולש נכנס לדף, הוא מגלה שהחומר שמופיע בו הוא סוג של אשפה. האלגוריתם החדש של גוגל-פנדה, מזהה באופן טוב הרבה יותר אילו אתרים ודפים הם רלוונטיים, אילו דפים הם באיכות נמוכה ויודע לזהות גם דפים שאינם רלוונטיים בכלל למרות שמנהלי האתרים שלהם העמיסו אותם במילות מפתח רלוונטיות כביכול. העדכון האחרון של גוגל-פנדה מאפשר בדיקה לא רק של אתרים גדולים אלא גם של הקטנים יותר, במטרה לקבל הרבה יותר תוצאות איכותיות כתגובה לשאילתה מסוימת במקום רשימה ארוכה של אתרים לא רלוונטיים.

אז מה כל זה אומר לכם – בעלי האתרים? זה אומר שכיום כבר אי אפשר לחפף בתוכן כדי לקדם את האתר באופן יעיל. הגיע הזמן להיות רציניים יותר בייצור תוכן מקורי, איכותי ורלוונטי לתחום העיסוק של האתר. כיום כבר לא ניתן להתעלם מיעילותם של הקופירייטרים שמומחיותם היא ייצור תכנים מקוריים לאתרים וכתיבה שוטפת של מאמרים שמעדכנים את האתר אחת לזמן נתון במאמרים רלוונטיים.

בזמן שהאלגוריתם החדש של גוגל סורק את הרשת ומחליט מחדש אילו אתרים רלוונטיים לתוכן שמוקלד בשורת החיפוש, בעלי האתרים חייבים להתמקד בתוכן רלוונטי לקהל היעד שלהם. תוכן האתר צריך להיות לא רק אינפורמטיבי ושימושי אלא גם להכיל מידע מקורי.

אם אתם בעלי אתר אינטרנט אשר מייצר הרבה דפים מקוונים המבוססים על תוכן, מומלץ שתבדקו את אסטרטגיית מילות המפתח של האתר שלכם ותוודאו איזה תוכן מתיישר עם האסטרטגיה החדשה של גוגל. זכרו, כיום כשאתם כותבים תוכן עבור אתר האינטרנט שלכם, איכות הטקסט הרבה יותר חשובה מכמות המילים הכתובות באתר.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב