דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעגל מתופפים לאירוע 

מאת    [ 15/06/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3694 פעמים ]

אירוע מעצם הגדרתו הוא מאורע משמח. ההתרגשות נבנית במשך ימים לקראת השיא ביום האירוע עצמו. הפקת האירוע דורשת זמן ולפעמים גם גורמת ללחץ ולעצבים. כמה אורחים יגיעו? האם האירוע שלי יהיה מוצלח? אלה שאלות שכל אחד שואל את עצמו בבוקר האירוע מתוך שאיפה שהתשובה לשתיהן תהיה חיובית – שכל האורחים שהזמנו יגיעו וגם כמובן ייהנו. אז אם כל כך נלחצנו לקראת האירוע ישנו פיתרון מצוין שגם יפיג את המתח וגם יכניס שמחה וקצב לאירוע ויהפוך אותו מעוד אירוע סטנדרטי לאירוע שכולם יזכרו.

מעגלי מתופפים הם דרך נפלאה להכניס קצב ושמחה לכל אירוע בין אם מדובר ביום הולדת, מעגל מתופפים לחתונה, מעגל מתופפים לאירוע בר/בת מצווה וכל אירוע חברתי שאתם מארגנים. למה לשבור את הראש ולחפש אטרקציות מיותרות כשניתן להרים את האירוע לשמיים באמצעות מעגל מתופפים שיעשה לכולם שמח וישפר את מצב הרוח של כל הנוכחים.

כמובן שמרבית האורחים מגיעים לאירוע במצב רוח טוב אך התפקיד של מעגלי המתופפים הוא להעלות את רף השמחה וההתרגשות ולעודד את האורחים לקחת חלק פעיל בחגיגה ובריקודים במקום להתיישב ליד השולחנות. כמובן שלכל חתונה או אירוע אחר כמו בר/בת מצווה יוזמן גם די.ג'יי אשר מופקד על אופיו המוסיקלי של האירוע אך באירועים בהם משולבים מעגלי מתופפים השמחה גדולה יותר. התפקיד של מעגל המתופפים הוא להעצים את האפקט של המוסיקה באירוע שהרי כל אחד יודע שמוסיקה חיה הרבה יותר מרגשת מאשר מוסיקה מושמעת.

למתופפים תפקיד חשוב בזמן קבלת הפנים כאשר הם מכניסים את כל האורחים למצב רוח מרומם כבר מהתחלת האירוע. כאשר מדובר בחתונה או באירוע של בר/בת מצווה למעגל המתופפים יש תפקיד חשוב של העצמה של חתני האירוע והחלק החשוב ביותר הוא בקבלה של החתן והכלה (או בני בר/בת מצווה) בנגינה, קצב והרבה שמחה. ההתרגשות שגם כך קיימת באירוע מתעצמת וכל האורחים קמים ומצטרפים לחגיגה – עם מעגל מתופפים האורחים לא ישבו ליד השולחנות ויביטו בקומץ אורחים המרקדים ברחבה. מעגל מתופפים מעלה את רמת האנרגיה של האירוע ומכניס את כל האנשים לקצב כך שכל אחד רוצה לקפץ ולהצטרף לחגיגה.

חשוב שמעגל המתופפים שתזמינו יהיה מורכב מנגנים מקצועיים ובעלי ניסיון ולא יהיה מבוסס על נגנים חובבים. ניתן להתרשם מאיכות הנגינה שלהם באמצעות צפייה בסרטון וידיאו באתר או ביקור באירוע. למעגל המתופפים תפקיד מרכזי כיוון שהוא קובע את הקצב שעל פיו יתנהל האירוע. כל אחד מחלקי האירוע צריך לקבל תשומת לב מיוחדת והתייחסות שונה של הנגנים. הנגינה של מעגל המתופפים לא צריכה להשתלט על הערב ועל תשומת ליבם של החוגגים אלא להשתלב בכיוון המוסיקלי הכללי של הדי.ג'יי ולזרום עם האורחים וכמובן עם חתני האירוע. מומלץ גם לתאם עם הלהקה סגנונות מוסיקה שונים לכל אחד מחלקי הערב.

בשורה התחתונה מעגל מתופפים מתאים מאוד לאירוע חתונה אך הוא תוספת מרעננת לכל אירוע – בר או בת מצווה או אפילו ימי הולדת או כל אירוע אחר שבו אתם רוצים לייצר אווירה של שמחה וקצב.

אם אתם רוצים אירוע שמח מלא שמחה וקצב שבו אף אחד מהאורחים לא ישב בצד מעגל מתופפים הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

 

טומבה היי -
מעגל מתופפים | מעגלי מתופפים לילדים, בר מצווה, ליום הולדת,
עושים כיף!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב