דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: מדוע זה הכרחי למחלקת המכירות? 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1940 פעמים ]

מערכת CRM משחקת תפקיד חשוב בעולם העסקים של היום. היא מסייעת לתפעל את מחלקת המכירות, שהיא הלב הפועם של העסק -. היא מקשרת בין החברה לבין לקוחותיה וספקיה.

ניהול לידים - כל עסק חייב להבין, מאיפה מגיעים רוב הלידים. איזה קמפיין (ובאיזה ערוץ תקשורת) הביא הכי הרבה פניות? איזה קמפיין היה הכי אפקטיבי והצדיק את כמות ההשקעה בו? האם הקמפיין נולד מתוך פידבקים של לקוח מסוים? במידה וכן - מי היה הלקוח הזה? באמצעות CRM, תוכלו לענות על כל השאלות האלו בקלות ולהגיע לעומקם של דברים.

תהליכי מכירות - ברגע שתהליך המכירה התחיל, חשוב לדעת היכן הוא עומד. אתם צריכים לדעת האם העסקה קרובה מאוד לסגירה, מה הרווח הצפוי ממנה, כמה מאמצים הושקעו כדי לסגור אותה, מהו המוצר/השירות המבוקש וכמה השקעה הוא מצריך. כל המידע הזה חיוני לא רק למחלקת המכירות, אלא גם למחלקות הייצור והשירות שלכם. תוכנת CRM מתעדת את המידע באופן מסודר וברור.

הסקת מסקנות לעתיד - נכון שחשוב להבין מדוע מכירות הצליחו, אך חשוב גם לדעת, מדוע מכירות נכשלו. בעזרת תוכנות CRM, תוכלו לבחון את הכישלונות האלו ולהבין מה עומד מאחוריהן.

עלות ההשקעה בעסקה - לפעמים, מתוך כל כך הרבה התלהבות ורצון לסגור עסקה, אתם תסחפו בהוצאות. חשוב כי תבינו, שאין זה מספיק לסגור עסקאות. אתם צריכים לסגור עסקאות שהן רווחיות לעסק. קחו בחשבון הוצאות עבור נסיעה לחו"ל, מצגת וכו'. מדדו את ההוצאות מול הרווח הצפוי לכם. האם מדובר בעסקה כדאית? בחברה שאין בה תוכנת קישרי לקוחות, הבלגן חוגג ואין ממש בקרה על העלויות הכרוכות במכירות.

האם המוצר שלכם מוכר את עצמו או לא? חשוב שתדעו: אילו מוצרים נמכרים בהצלחה ולאילו מוצרים אין ביקוש? מהן הסיבות לכך? האם המוצר שלכם מצליח בגלל מחיר אטרקטיבי, בגלל יחודיות או בגלל המוניטין שלכם? האם המוצר שלכם נכשל בגלל המחיר, בגלל האיכות? אולי הסיבה היא שרות הלקוחות הגרוע שלכם?

נכון שמדובר בשאלות, שלא נעים לקבל עליהן תשובות - אך אתם חייבים לשאול אותן. תוכנת קישרי לקוחות תתעד את כל העובדות, כך שתוכלו להסיק מסקנות ולבצע החלטות מהירות.

מדידת ביצועים - תוכנת קישרי לקוחות מאפשרת לכם למדוד את הביצועים של העובדים שלכם. אל תשכחו כי העובדים הם אלו שעושים את החברה. הם גם מהווים את ההוצאות הכבדות ביותר של העסק. באמצעות מדידת הביצועים שלהם, תוכלו לאמן אותם ולשפר את עבודתם. כל זאת, באמצעות תיעוד יומיומי שמבצע כל עובד במערכת. לפי התיעוד הזה, אפשר להסיק את המסקנות.  


http://www.reutone.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב