דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: פרמטרים לעבודה נכונה 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2070 פעמים ]


1. ערכו השוואה, אך  לא רק של מחירים
ברוב הבחירות העסקיות שאנו עושים, המחיר משחק תפקיד לא קטן. כיום כמעט בכל תחום יש הרבה חברות הנותנות שירותים ולכן התחרות מובילה להוזלת מחירים. אך כאשר מדובר בנושא של שילוח בינלאומי צריך להסתכל על המאפיינים הכללים של החברה, פרמטרים כמו וותק, ניסיון והמלצות. הסיבה היא שאתם בסופו של דבר תפקידו בידיה של חברה של שילוח את רכושכם אם מדובר במעבר כמו רילוקיישן, או את הונכם אם מדובר בייבוא או ייצוא של סחורה. אחריות לא קטנה תהיה מונחת בידיה של החברה של שילוח בינלאומי, ולכן זו חייבת להיות חברה שמכירה היטב את התחום, חברה בעלת ניסיון שיודעת כיצד לפעול בכל שלב ושלב, ויודעת לכבות שריפות אם צריך.

2. דעו את השלבים
השלב הראשון הוא שלב האריזה. אריזת החפצים הינה משימה שדורש מקצועיות, היות והצריך לארוז את הסחורה או רכוש אישי בצורה שלא יפגע לאורך כל הדרך, גם אם מדובר בחפצים שבירים. שלב האריזה יכול להיעשות מול עינכם, והוא נעשה על ידי ידיים מיומנות בלבד אשר יודעות לבצע את העבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לאחר מכן אם תרצו לאחסן את הסחורה או כבודה אישית במחסני החברה של שילוח בינלאומי תוכלו לעשות זאת, דבר אשר יחסוך לכם זמן וכסף ויעשה לכם חיים הרבה יותר קלים. המחסנים של החברה של שילוח הם מחסנים מאובטחים, נקים אשר מיועדים אך ורק למטרה אחת – שמירה מאובטח על מטענים המיועדים למעבר.
השלב הבא הוא העמס הסחורה או מטען אישי על המשאיות, אשר מגיעות לנמל ופורקות שם את הכבודה. שלב זה צריך להיות מבוצע על ידי אנשים שיודעים להפעיל מכונות מיוחדות שמטרתן להרים ולהוריד את הסחורה או מטען אישי, ולהניחו בזהירות על הקרקע. גם כאן אסור שיהיו טעויות או חוסר זהירות כי הסחורה עלולה להיפגם.

3. בקיאות נוספת
לכל מדינה חוקים משלה, תעריפים שונים לייצוא ולייבוא וגם ניירת שונה ומסמכים שצריך למלא לפני שמבצעים שילוח בינלאומי. שלב זה נעשה במקביל או לפני יתר השלבים וצריך לבצע אותו במלואו, בלי לחפף כי אחרת הסחורה או מטען אישי יכולים להיות מעוכבים בנמל, דבר שגורם להפסדים כלכליים לבעל הרכוש ולהרבה מאוד עגמת נפש. גם כאן דרושה חברה של שילוח שתדע מה שהיא עושה, שיהיה לה מספיק ניסיון ווק כדי לא לפספס אף פרט בשלב בירוקראטי זה.

4. המלצות
אם עדיין אינכם יודעים באיזו חברה לבחור כי יש מספר חברות בעלות וותק בתחום של שילוח, נסו לראות את רשימת הלקוחות של החברה של שילוח בינלאומי בה בחרתם. נסו לראות האם יש לחברה ניסיון במטרה שלכם – בין אם זה רילוקיישן או העברת סחורה ממדינה למדינה. אם אתם יכולים להשיג המלצה אישית, מפה לאוזן של עמית לעסקים או חבר קרוב, הרי זה משובח. כמו כן ניתן גם לבדוק באינטרנט על החברה של שילוח בה בחרתם, שם תוכלו לראות כמה שנים החברה פועלת או במה היא היתה מעורבת בשנים האחרונות.
ישנם חברות ששמן הולך לפניהם, חברות עם מוניטין בינלאומי ויוקרתי כאחד. חברות כאלו עדיפות על פני חברו חדשות שצצות בשטח, שעם כל הכוונו הטובות עדיין לא צברו את הניסיון אותו צריך כדי לא לעשות טעויות. 


על שילוח בינלאומי, רילוקיישן והובלה ימית: http://www.graveone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב