דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לתכנון מסיבת רווקים מוצלחת 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3982 פעמים ]

מסיבות רווקים אמורות לחגוג את הקץ לחיי הרווקות של החתן לפניי שהוא מתמסד לאישה אחת ואומר שלום לחיי הרווקות. חייבים לדאוג שאירוע מסוג זה יתוכנן כהלכה וישאיר רושם לאורך זמן. אם זה חבר קרוב או חבר משפחה זאת אחריותך בלבד להפיק את מסיבת הרווקים שתתאים לאופי החתן.

תכנון מסיבת רווקים יכולה להיות משימה קשה במיוחד כאשר מדובר בכאלה שלא בקיאים בהפקת אירועים שלא כמו רוב הבחורות. קיבצנו עבורכם כמה טיפים חשובים לתכנון מסיבת רווקים כדי להבטיח מסיבה מוצלחת ולילה שייחקק בזיכרונם של החתן וחבריו.

באופן מסורתי מסיבת רווקים נערכת לילה לפני יום החתונה אבל זה לא המקרה בימינו, היום שלפני החתונה מוקדש בדרך כלל להכנות שלפני החתונה, לכן עדיף לתכנן את מסיבת הרווקים בערך שבוע או יותר לפני יום החתונה. בנוסף חייבים לוודות שכל מוזמני המסיבה יפנו את לוח הזמנים ביום מסיבת הרווקים. אם יש כאלה שמגיעים מרחוק עדיף ליידע אותם מוקדם יותר בכדיי שיגיעו בזמן. עדיף לתכנן את האירוע באחד מסופיי השבוע במיוחד אם היעד של המסיבה הוא רחוק מהבית כך שהאורחים לא יצטרכו לוותר על ימי העבודה בשביל להגיע למסיבה. משימה לא פשוטה היא למצוא מקומות למסיבת רווקים שיתאימו לתקציב ולנוחות האורחים.

לפני שמתחילים לחשוב על רעיונות למסיבת רווקים, חשוב ראשית לקבוע את התקציב שלכם לאירוע. בדרך כלל זהו חברו הטוב של החתן שמשלם על האירוע אבל מקובל שכל אורחי האירוע השתתפו בתשלומים. אתה יכול להיות בטוח שכל חבריי החתן הקרובים ישמחו לתרום את חלקם. משפחת החתן, חבריו לחיים וחבריו לעבודה הם אורחים רצויים למסיבת הרווקים. קח בחשבון כמה הם יכולים לתת בשביל האירוע. ההוצאות הכלליות בדרך כלל מסתכמות באוכל, שתייה, תחבורה ופעילויות נוספות. תמנה את כולם ברשימה מסודרת לשם הכנת תקציב מדויק ככול האפשר: סוג המסיבה, הקונספט, מספר האורחים בדרך כלל יכולים לתת מושג כללי על כמה האירוע הולך לעלות.

חשוב ליידע את החתן בקשר לרשימת האורחים,  עדיף שירגיש בנוח עם הקהל המוזמן ובנוסף שאורחי האירוע ירגישו בנוח אחד עם השני. בצורה כזו כולם ירגישו בנוח אחד עם השני וייהנו יותר. בנוסף אפשר לשאול חבריי משפחה וחברים טובים אם הם מעוניינים להוסיף  אנשים לרשימת האורחים. אתה גם יכול להזמין חברים שגרים מחוץ לעיר. מספר האורחים משפיע רבות על התקציב לכן עדיף לשקול לצמצם את רשימת האורחים אם אתם חושבים שתחרגו מהתקציב שנקבע.

בסופו של דבר תחליט על קונספט מתאים למסיבת הרווקים בהתאם לאופיו ואישיותו של החתן. לכן בתור חברו הטוב של החתן אתה חייב להפיק את מסיבת הרווקים המושלמת לעיניי החתן המיוחל.

רובי אוזן


http://www.eruayam.co.il/


אירוע-ים בטבע הפקת אירועים והשכרת ציוד לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב