דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך קידום בגוגל עושה לך כסף ? 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1769 פעמים ]

אתר שנמצא בדף הראשון יכול לקבל אלפי ואפילו מאות אלפי כניסות מידי יום. באופן טבעי, ככל שיותר גולשים נכנסים לאתר שלך כך עולה הסיכוי למכירה, הצטרפות למועדון לקוחות, יצירת קשר, הרשמה לשירות וכן הלאה. קידום בגוגל יכול להפוך עסק אנונימי וקטן להצלחה מסחררת. איך קידום בגוגל עובד? מה עושים כדי לקדם אתר בגוגל?

מה הוא קידום בגוגל ?

המטרה של קידום בגוגל היא להביא את האתר שלך למיקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך. יש שתי דרכים לקדם אתר בגוגל:


    • קידום ממומן – תשלום לגוגל (דרך זכיינים) הממקם את האתר שלך במסגרת בראש העמוד. דרך נוספת היא הפרסומות של גוגל שרצות לצד תוצאות החיפוש ובאתרים שונים.
    • קידום אורגני – קידום האתר למיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש הטבעיות. האתרים המופיעים בראש התוצאות הטבעיות נתפשים כאמינים יותר מאלו שמופיעים במסגרת הממומנת.
איך מתבצע קידום בגוגל ?

חברות שעוסקות בתחום של בניית אתרים וקידום משתמשות במגוון כלים ושיטות לקידום האתר שלך לראש תוצאות החיפוש, למשל:


    • אופטימיזציה – התאמת האתר לדרישות מנוע החיפוש. ה"זחלן" של גוגל שסורק את הרשת הוא יצור בררן למדי וחשוב לגרום לו להרגיש נוח באתר שלך. ככל שהאתר נגיש יותר לזחלן, הקוד ברור יותר ונקי יותר, מפת האתר נגישה יותר והאתר באופן כללי מתאים יותר לדרישות של גוגל כך עולה הסיכוי של מנוע החיפוש למקם את האתר גבוה בתוצאות.
    • בניית קישורים – קידום בגוגל כולל גם בנייה של קישורים מהאתר שלך לאתרים אחרים ומאתרים אחרים לאתר שלך. גוגל יוצא מנקודת הנחה שככל שיש יותר קישורים מאתרים גדולים ומובילים ואתרים הרלוונטיים לתחום שלך המובילים לאתר הבית של העסק שלך כך האתר "נחשב יותר". המטרה היא לבנות קישורים איכותיים, בעלי תוכן ומאתרים חזקים הנמצאים גם הם במיקום גבוה.
    • מחקר מילות מפתח – פילוח שוק אפקטיבי בהתאם לאסטרטגיית השיווק שלך יתמקד במספר מילות מפתח שגולשים עשויים לחפש. הופעה של מילות מפתח אלו באתר בצפיפות נכונה עוזר לגוגל לסווג את האתר שלך טוב יותר.
איך קידום האתר שלך בגוגל משתלב עם מאמצי שיווק באינטרנט באופן כללי?

קידום בגוגל שנעשה בשילוב עם בניית אתר אינטרנט ממותג, נוח לגולשים, מרשים ובעל תדמית חיובית, שיווק בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות יזניק את העסק שלך קדימה. אסטרטגיית שיווק כוללת הנבנית על ידי מקצוענים, יציבה וחד משמעית המשדרת מסר אחיד וברור לקהל הספציפי שלך ללא ספק תביא להצלחת העסק.

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות. תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב