דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: איך תעצבו פולדר מרשים 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2476 פעמים ]

עסקים רבים נתקלים לא מעט במונח "פולדרים". מה משמעותו? פולדרים לרוב מורכבים מנייר קשיח המכיל כיס פנימי. המטרה של הכיס הזה היא להחזיק ניירות ומסמכים שונים.

כאשר יש לך כמה מסמכים שאתה רוצה להגיש ללקוח, הפולדר יאחסן את המסמכים בצורה נאה. פולדרים גם מגינים על הנייר ומונעים ממנו להתלכלך. פולדרים מיועדים לשימוש רב פעמי, כך שהם יכולים לשרת אותך במשך זמן רב. הם נכנסים בקלות לתיק ואינו מכבידים עליו.

אך מלבד כל היתרונות האלו, פולדרים משמשים בעיקר ליצירת רושם. הם משרתים את העסק מבחינה שיווקית. המטרה של פולדרים היא לקדם ולמכור את המוצרים והשירותים של העסק. הם פופולאריים מאוד בכנסים עסקיים, תצוגות, פגישות עסקיות ועוד.

עסקים רבים נוהגים לחלק את הפולדרים בתור שי אינפורמטיבי ללקוחות פוטנציאליים. העסקים האלו מגוונים ביותר, הם יכולים להיות מרפאה לניתוחים פלסטיים, גן אירועים יוקרתי, בית מלון חמישה כוכבים, חברת סטארט אפ, מפעל לייצור שבבים אלקטרוניים ועוד...

פולדרים מעוצבים מראים שאתה עסק רציני ואכפת לך מתדמית העסק. לעומת זאת, פולדרים משרדיים וסטנדרטיים ישדרו ללקוח את ההפך הגמור.

במידה וחשוב לך להשקיע בפולדר של העסק, בית דפוס יכול לשדרג אותו באמצעות הטבעות שונות, צבעים מושכים עין כגון כסף או זהב, תחריטים ועוד. גם למינציה בוהקת מוסיפה המון למראם של פולדרים. היא מפתה את הלקוחות לגעת בפולדר ולהעביר עליו את אצבעותיהם. האפקט הנוצר על הלקוח יהיה "וואו!" והפולדר יראה פשוט יפהפה.

לקוחות רבים פונים אל בית דפוס ומנסים לעשות התאמה בין כל המוצרים, כך שהפולדר יודפס מאותו חומר שהודפס כרטיס הביקור. אין צורך להיצמד לאותו חומר. אפשר בהחלט להשתמש בנייר שונה לחלוטין כדי ליצור אפקט וויזואלי מעניין. חשוב לבחור בנייר איכותי מאוד, מפני שהוא השחקן הראשי בהעברת המסר. נייר באיכות ירודה יפגע בתדמית העסק.  

במידה ואתם מעצבים את הפולדר בעצמכם ולא נעזרים במעצבי בית דפוס, צפויה לכם עבודה לא קלה. לא פשוט לעצב פולדר, אשר מצד אחד נראה אסתטי ומעוצב ומצד שני, עסקי ומכובד. לכן, חשוב מאוד לגלוש באינטרנט ולהתבונן בכמה שיותר אתרי פולדרים. הצפייה בהם תגרום לרעיונות להציף את ראשכם.

כמו כן, חשוב לכוון את הפולדר לקהל היעד שלו. ישנם מעצבים המעדיפים פולדרים במראה נקי ומינימליסטי - לוגו, כמה שורות המתארות את חזון החברה ופרטי התקשרות. מעצבים אחרים יוצרים פולדרים כחלק מסט, עם כל מה הם אמורים להכיל בפנים - כרטיסי ביקור, ברושורים, דיסק ועוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב