דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתול תעלול - ימות הקיץ 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1956 פעמים ]

סיפור הילדים המפורסם, רב המכר מאת  דר סוס מספר על חתול שמגיע לבית, מנסה להצחיק את יושביו. החתול עושה הרבה מאוד בלגאן, הורס ומלכלך עד שביום אחד הוא מנקה את הכול ונעלם כלא היה. בין אם יש לך חתול או בין אם אתה "הורה"  חדש לחתול חשוב לדעת כיצד לטפל בחתול ואיך שומרים על בריאותו של החתול...

חתולים בקיץ

בעוד אנו הולכים לים ונהנים מימים נעימים נטולי גשם, חיית המחמד שלנו ממשפחת הנמרים, החתול הפרוותי שלנו סובל מחום. וטרינר תל אביב דיווח על עשרות מקרים של חתולים מיובשים שבאו למרפאתו. אין פה עניין של המלצה יש פה עניין של חובה להחליף פעמיים ביום את כלי המים של החתול, לנקות אותו היטב. דבר נוסף שוטרינרים ממליצים להשאיר לחתול שלנו מקום קריר ומאורר כדי לרבוץ בו. כאשר אנו יוצאים מהבית לעבודה אנו נוטים לאטום את הבית. חתול זקוק לאוויר בדיוק כמונו בני האדם.

פרווה מיותרת

אל תיתן לחתול שלך ללקק את הפרווה העודפת על גופו! עם תחילת הקיץ החתולים והכלבים משירים שיער רב, אתם יודעים שהחתול הוא חייה מאוד נקייה שמלקק את פרוותו בכדי לנקות אותה. המלצת הווטרינר היא להבריש בכל יום את החתול להסיר את הפרווה שנושרת, כדי שהחתול לא יבלע גושים גדולים מידי של שיער. בליעת שיער גורמת להקאות ושיעולים, במידה ונתקלתם בתופעה זו אל תהססו, גשו להתייעץ עם הווטרינר.

טפילים של קיץ

בקיץ אנו נוטים לסבול מטפילים הרבה יותר מאשר בחורף, גם אצלנו בני האדם, הקיץ זו תקופה של כינים של יתושים ושל ברחשים שונים. חיית המחמד שלנו סובלת עוד יותר מאיתנו. יש להקפיד לטפל בחתול במידה והוא מלא בטפילים שונים. יש אמפולות המיועדות עבור חתולים בלבד. אין להשתמש באמפולה של כלבים אשר יכולה לגרום נזק לחתול. אולי זה נשמע לכם הגיוני וטבעי לחלוטין, אך היו מקרים מעולם, לא מעט וטרינרים באזור תל אביב נתקלו בתופעה של בעלים של כלב וחתול שהחליטו לחסוך בכסף, אתם יכולים לשער כיצד זה נגמר.

יציאה מהבית - הליכה לווטרינר

כאשר אנו צריכים להוציא את החתול מהבית, הליכה לווטרינר או לכל מקום אחר, זכרו אין להוציא את החתול ללא תיק, ארגז או קופסה המיועדת לנשיאת חתולים. יש לרפד את הקופסה במגבת ולדאוג שהיא תהיה סגורה היטב. חתול אשר מוצאים אותו מסביבתו הטבעית נלחץ מאוד שולף ציפורניים ומשתולל. כדי שהחתול שלכם לא יברח לכם או שלא תהיו פצועים הקפידו על מנשא מיוחד לחתולים. גם אם הטיול הוא קצר או שהוטרינר חירום ממש קרוב לביתכם החתול לא יודע את זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב