דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארוחות בדרך לקבוצות תיירים בהר הכרמל, אוכל דרוזי - פתרון מנצח 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 10983 פעמים ]

ארוחות צהרים כחלק אינטגרלי מתכנית הטיול, הופכות נפוצות יותר ויותר בעולם התיירות הנכנסת עם התגברותם של שווקי אסיה והמזרח הרחוק בעולם הצליינות העכשווי

קבוצות צליינים מהודו, סין, אינדונזיה, יפן ועוד דורשות לכלול את כל הארוחות כחלק מתכנית הטיול וזאת במטרה למנוע מהתייר הוצאות נוספות במהלך השהות בכל הקשור לכלכלה.

תכנון ושילוב המסעדות הנכונות לכל קבוצה הינה משימה מורכבת. מעבר לשיקול התפריט והתקציב ישנו צורך להתאים את מיקום המסעדה בה תתקיים ארוחת הצהרים לתיירים (או בעגה המקצועית ארוחה בדרך), מעבר למיקום הגיאוגרפי יש גם צורך לתאם עם הנהלת המסעדה את הגעת הקבוצה ולכוונם לתפריט שיותאם ככל הניתן לדרישות של אותה קבוצה.

נקודה חשובה במיוחד הינה מתן תשומת לב לימות השבוע, מסעדות רבות סוגרות ביום שישי בשעה מוקדמת וחלק גדול מהמסעדות בארץ סגורות בשבתות ובחגים מטעמי כשרות - גם מקומות שבהיגיון שלנו כישראלים אמורים להיות פתוחים בשבת כמו כמה וכמה מסעדות בקיבוץ כזה או אחר למעשה סגורות בשבתות, דבר המקשה עוד יותר על תכנון תכנית ההסעדה של קבוצות התיירים (לרוב צליינים).

באזור ירושלים המזרחית והעיר העתיקה לרוב לא ניתקל בבעייה לאיתור מסעדה הפועלת בשבת (כמובן שלא ברובע היהודי) וכן באזור נצרת, בית לחם ויריחו ולאורך ים המלח, אך דווקא באיזור קיסריה - מגידו - קיימת בעייה של איתור מסעדות המתאימות לקבוצות תיירים והפועלות בשבת בתפריט ובמחיר שמותאם לקבוצות צליינים.

ידועה חשיבותו של הר כרמל כאתר תיירותי מבוקש ביותר במסגרת של טיולי צליינות, מסעדה דרוזית הנמצאת ממש בסמוך לכביש הגישה למוחרקה - אתר נצרות בעל נוף קסום עשוייה להוות פתרון נהדר לארוחות בדרך בימי שבת וכמובן גם באמצע השבוע

מעבר לתפריט הדרוזי האותנטי העשיר, למחיר הסביר ולשרות המצויין, יש באווירה ובהכרות עם זרם תרבותי נוסף ממש בכדי חוויה לתיירים הבאים ארצה בין אם בטיול תמריץ, טיול בר מצווה, טיול פרטי או כחלק מקבוצת צליינים.

ארוחה דרוזית בדליית אל כרמל במסעדה ייחודית, ממוקמת היטב (לצידה חניה לאוטובוסים) ובה תבשילים ייחודיים בעלי טעם בלתשי נשכח מהמטבח הדרוזי הינה חוויה גם לנו כישראלים המורגלים למאכל בסיסי ביותר מבית העדה הדרוזית - הפיתה מהסאג' עם לבנה ושמן זית מעורבב בזעתר.

לפני, אחרי או במהלך הארוחה במסעדה הדרוזית על הר הכרמל יוכלו האורחים שלנו מחו"ל לשמוע על העדה הדרוזית, על מערכת היחסים המופלאה שבין העדה למדינת ישראל ומעט על מנהגי העדה.

מסעדת רוזאנה בדליית לאל כרמל מציעה מגוון רחב של ארוחות על הדרך לקבוצות תיירים. המסעדה פתוחה בשבתות ובחגים וממוקמת ממש בסמוך למוחרקה, למסעדה חנייה לאוטובוסים, תפריט עשיר ומגוון ושרות אישי! חברות תיירות נכנסת, מורי דרך, נהגים ומדריכים - href="mailto:kfirshwarz@yahoo.com" target="_blank">פנו אלינו לקבלת הצעה מיוחדת בהתאם לתפריט ולתקציב העומד לרשותכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב