דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקאות הכל כלול בארץ - משתלם בהחלט 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2586 פעמים ]

בעוד רבים מהישראלים נוהרים מדי שנה לחו"ל בשביל לנסות לתפוס קצת שלווה ופסטורליה, יש מגמה חדשה בארץ, מגמה שמחזירה עטרה ליושנה. המרדף אחרי החופשה החלומית בחוץ-לארץ עולה לעיתים יותר ממה שאנו מצפים, וכל מה ש"חסכנו" בעסקה משתלמת באיזה קלאב בטורקיה או יוון עלה לנו בכאב ראש עם כל מיני תקלות לא-צפויות שכאן בארץ היינו פותרים בצעקה או שתיים, ושם בחו"ל לא ממש מוצאים אוזן קשבת, בייחוד לצעקות בעברית, שלמרות שנדמה שהם כבר מבינים לגמרי, כשמדובר במשהו לא טוב, הם אולי מעדיפים לא לשמוע. 

הפיתרון הקלאסי והטרנד של השנתיים האחרונות בעולם התיירות בישראל הוא כמובן הטרנד של חופשה בארץ. שמעתם נכון, יותר ויותר אנשים מעדיפים מדי שנה ושנה להישאר בתוך גבולות מדינת ישראל ולא לעבור את התהליך המייגע של רכישת חבילה לחו"ל, המעבר בנתב"ג - שאומנם נראה טוב, אך עדיין מדובר במסלול לא פשוט של בדיקות ותורים, ובכלל כל בזבוז הזמן על הטיסה שהיא לא רק לא נוחה ורועשת, היא לרוב בשעות לא שעות. עם חופשה בתוך המדינה הקטנה והחמודה שלנו, אין את כל העיכובים והדחיות, ובמקרה של תקלה אנו יכולים לפתור הכל במהירות הבזק. אנשים מתחילים להפנים את היופי שבחופשה בישראל והדרישה לעסקאות משתלמות, כי בכל זאת אנחנו בטח לא פרייארים, עולה בהתאם. 

הרבה מלונות מנסים היום להתמודד על ליבו של הנופש הישראלי. מדובר בנופש מפונק אשר אוהב את החיים ואת ההנאות הקטנות שבהם. אנו אוהבים לשתות ולאכול, רצוי טוב ועדיף הרבה. אנחנו אוהבים להתפנק בבריכה ולא להתרוצץ יותר מדי. אנחנו אוהבים חדרי כושר, ופשוט מתים על מסאג'ים בספא. סטטיסטית הדבר שהתייר הישראלי הכי אוהב בלי כל ספק היא חופשה בעיר הקיט אילת בעסקאות הכל כלול כמו במלון לגונה אילת או מלון ספורט אילת. אנו עדים למגמה חדה של יותר ויותר נופשים אשר בוחרים שנה אחרי שנה להגיע למלונות אלו, מלונות ענק אשר נותנים שירות להמוני ישראל במקביל ותוך שמירה על רמה מספקת כדי שהנופשים יחזרו מדי שנה ושנה.

מסקירה של העסקאות המוצעות לנו בקיץ 2012 אני יכול להעיד כי רוב הדילים אכן משתלמים, בייחוד הדילים לאילת. בעלי המלונות מודעים למצב הפיננסי של אירופה, מצב שהוביל להורדת מחירים בקלאבים בחו"ל בכדי למשוך תיירים ולעודד הכנסות. הדאגה בקלאבים המוכרים באירופה מהדהדת לענף התיירות הישראלית, ובכדי להמשיך ולעודד את המגמה הקיימת במתעשיה, מגמת החופשות המקומיות, בעלי המלונות מוכנים לעשות צעד נוסף לקראת התייר הישראלי, צעד שכולנו מרוויחים ממנו. אני ממליץ לבדוק לעומק מספר מלונות, שכן האיכות במלונות השונים באילת לדוגמא היא לרוב דומה למדי, ולעיתים ניתן למצוא עסקה משתלמת מעט יותר, ברמה של כמה מאות שקלים לכאן או לכאן. אם אתם משקיעים בחיפוש יותר מחצי שעה, לרוב מומלץ לוותר ולקחת את העסקה שמרגישה לכם הכי טוב, שכן בזבוז הזמן על חיפוש עומק שיחסוך לכם במקרה הטוב 200 ש"ח איננו משתלם בעליל, וכדאי שתהיו יותר עסוקים בלעשות תוכניות לחופשה הקרובה.

מדריך טיולים, איש העולם הגדול ונופש מושבע אשר נוסע לחופשות כחלק מחיי היום יום. אם אני לא מטייל עם תרמיל על הגב בטרק בהימלאיה, תמצאו אותי נרגע ועושה חיים לצד הבריכה ותמיד במלונות הכל כלול, פשוט כי זה הכי מרגיע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב