דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט וקידום אתרים זה בעצם אותו דבר 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 1573 פעמים ]

כל בית עסק שמעוניין להצליח בדרכו האינטרנטית, מכין לעצמו תכנית שיווק לאינטרנט. כל אחד לפי גודלו ויכולותיו. העניין הוא שישנה פעולה מרכזית, שוות ערך למאות ואלפי פרסומות, שחובה על כל בעל אתר לעשות. מדובר בפעילות קידום אתרים (SEO), הדרך להצלחה באינטרנט.

קידום אתרים היא למעשה פעולה פרטנית לכל אתר ואתר. מדובר בתורה שלמה ונדרשת חשיבה רבה, ידע ותכנון על מנת להצליח בתחום זה. כבר משלב בניית האתר חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים לשיווק באינטרנט ולמצוא את הדרכים הטובות והנכונות ביותר לקדם את העסק שלכם. מרבית מבעלי העסקים אולי עדיין לא מעכלים את זה אבל קידום אתרים היא פעולה בסיסית במערך השיווק של בית העסק, תשאלו מביני עניין, קידום אתרים הוא המקור הראשון להגדלת כמות הלקוחות.

אז איך זה בעצם עובד? תהליך קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, המצריך הבנה של הלקוח, הקטגוריה והמוצר או השירות שאתם מספקים. על מנת שמנועי החיפוש ימקמו את האתר שלכם בתוצאות הגבוהות, הם צריכים לראות באתר שלכם כמקור אמין ואיכותי לאינפורמציה, בקטגוריה בה תם מנסים להתקדם.
ובצורה פשוטה יותר: אם אתם מוכרים ברגים לדוגמה, על מנת להופיע בעמוד הראשון בכל פעם שמישהו כותב את המילה "ברגים", אתם צריכים לספק הרבה אינפורמציה איכותית לערך ברגים. שהרבה לקוחות יגעו ויישארו באתר שלכם דרך חיפושים שקשורים לברגים.
הדגש צריך להיות על תוכן איכותי ומועיל, ככול שהגולשים יישארו זמן רב יותר באתר שלכם, כך יראה למנועי החיפוש שאתם מספקים אינפורמציה איכותית ושהאתר שלכם הוא יותר טוב למי שמחפש ברגים ובהתאם לכך יקדמו אותו בתוצאות החיפוש.

אם אתם רוצים לדעת עוד על התהליך הזה של קידום אתרים, אני מציע לחפש באינטרנט הרבה מידע ולקרוא כדי לקבל תמונה טובה ורחבה של כל מה שצריך על מנת לעשות קידום אתרים איכותי.

מה אני בעצם אומר פה – תשקיעו חברים תשקיעו, האתר שלכם זה הכלי העסקי הכי טוב שיש לכם וניתן לראות ממנו הרבה תשואה, אבל נדרשת מידה רבה של השקעה. החל משלב בניית האתר ועד לשלבים מתקדמים של פיתוח תכנית שיווק באינטרנט.

טיפ נוסף לענייני הקידום לכאלה שמבינים קצת, אם אתם רוצים לדעת מה יהיו המילים הטובות ביותר שתוכלו להשקיע בקידום שלהם, תחשבו כמו לקוח. אם תשאלו מישהו ברחוב בצורה אקראית מה יהיו המילים שיחפש כדי למצוא ברגים איכותיים, הוא לא יגיד "ברגים מסגסוגת איכותית של מגנזיום ונחושת" אלא "ברגים איכותיים" או "ברגים טובים", אלו המילים שווה לכם לקדם. כמובן בהנחה שיש לכם מפעל לברגים כמו בדוגמה.

תחשבו על זה והכי חשוב, תשקיעו – ותראו תוצאות

כדאי לקרוא את מה שאני כותב, שזה בעיקר על שיווק ופרסום באינטרנט ועניינים שקשורים לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב