שיווק באינטרנט וקידום אתרים זה בעצם אותו דבר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באינטרנט וקידום אתרים זה בעצם אותו דבר 

מאת    [ 11/06/2012 ]
מילים במאמר: 399   [ נצפה 1176 פעמים ]

 
 

כל בית עסק שמעוניין להצליח בדרכו האינטרנטית, מכין לעצמו תכנית שיווק לאינטרנט. כל אחד לפי גודלו ויכולותיו. העניין הוא שישנה פעולה מרכזית, שוות ערך למאות ואלפי פרסומות, שחובה על כל בעל אתר לעשות. מדובר בפעילות קידום אתרים (SEO), הדרך להצלחה באינטרנט.

קידום אתרים היא למעשה פעולה פרטנית לכל אתר ואתר. מדובר בתורה שלמה ונדרשת חשיבה רבה, ידע ותכנון על מנת להצליח בתחום זה. כבר משלב בניית האתר חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים לשיווק באינטרנט ולמצוא את הדרכים הטובות והנכונות ביותר לקדם את העסק שלכם. מרבית מבעלי העסקים אולי עדיין לא מעכלים את זה אבל קידום אתרים היא פעולה בסיסית במערך השיווק של בית העסק, תשאלו מביני עניין, קידום אתרים הוא המקור הראשון להגדלת כמות הלקוחות.

אז איך זה בעצם עובד? תהליך קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, המצריך הבנה של הלקוח, הקטגוריה והמוצר או השירות שאתם מספקים. על מנת שמנועי החיפוש ימקמו את האתר שלכם בתוצאות הגבוהות, הם צריכים לראות באתר שלכם כמקור אמין ואיכותי לאינפורמציה, בקטגוריה בה תם מנסים להתקדם.
ובצורה פשוטה יותר: אם אתם מוכרים ברגים לדוגמה, על מנת להופיע בעמוד הראשון בכל פעם שמישהו כותב את המילה "ברגים", אתם צריכים לספק הרבה אינפורמציה איכותית לערך ברגים. שהרבה לקוחות יגעו ויישארו באתר שלכם דרך חיפושים שקשורים לברגים.
הדגש צריך להיות על תוכן איכותי ומועיל, ככול שהגולשים יישארו זמן רב יותר באתר שלכם, כך יראה למנועי החיפוש שאתם מספקים אינפורמציה איכותית ושהאתר שלכם הוא יותר טוב למי שמחפש ברגים ובהתאם לכך יקדמו אותו בתוצאות החיפוש.

אם אתם רוצים לדעת עוד על התהליך הזה של קידום אתרים, אני מציע לחפש באינטרנט הרבה מידע ולקרוא כדי לקבל תמונה טובה ורחבה של כל מה שצריך על מנת לעשות קידום אתרים איכותי.

מה אני בעצם אומר פה – תשקיעו חברים תשקיעו, האתר שלכם זה הכלי העסקי הכי טוב שיש לכם וניתן לראות ממנו הרבה תשואה, אבל נדרשת מידה רבה של השקעה. החל משלב בניית האתר ועד לשלבים מתקדמים של פיתוח תכנית שיווק באינטרנט.

טיפ נוסף לענייני הקידום לכאלה שמבינים קצת, אם אתם רוצים לדעת מה יהיו המילים הטובות ביותר שתוכלו להשקיע בקידום שלהם, תחשבו כמו לקוח. אם תשאלו מישהו ברחוב בצורה אקראית מה יהיו המילים שיחפש כדי למצוא ברגים איכותיים, הוא לא יגיד "ברגים מסגסוגת איכותית של מגנזיום ונחושת" אלא "ברגים איכותיים" או "ברגים טובים", אלו המילים שווה לכם לקדם. כמובן בהנחה שיש לכם מפעל לברגים כמו בדוגמה.

תחשבו על זה והכי חשוב, תשקיעו – ותראו תוצאות

כדאי לקרוא את מה שאני כותב, שזה בעיקר על שיווק ופרסום באינטרנט ועניינים שקשורים לאתרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב