דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות וריאציה 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2321 פעמים ]

וריאציה של דלתות בכפר דניאל על הדרך העולה לירושלים דרך מודיעין, בתוך יער ירוק,  דלתות כניסה מיוחדות מיוחדות במינן , כל אחת יוצרה עבור לקוח עם סיפור. העיצוב של דלתות וריאציה יה מתחיל בבית של אבי חיון – כשקירות אבני הפירוק החום-שוקולד בחזית מבליטים את הלבן-שמנת של דלתות וריאציה לכניסה. ולמרות שהן כאילו בהירות ונעלמות  בגוונים שלהן ולמרות עדינותם דלתות וריאציה יוצרות אפקט חזק של לובן וקונטרס.

דלתות וריאציה בפורמט עיצובי  של שתי  דלתות שוות וגדולות מימדים  לוקח אותנו לסגנון של טירה או אחוזה , ובעצם המימד הנדיר הוא המבליט את המראה , דלתות GLR או דלתות AV  הן כפריות לעומת דלתות RV שיכולות להיות דו משמעיות.

המשמעות הכפולה מתבטאת באיבזור ההיקפי של הבית כמו גם בעיצוב הפרטים על דלתות כניסה, פרטים כמו זיגוג יוצרים סגנון והדגשה של מוטיב הענתיק, פרט כמו גוון יוצר שפה, קוד כמעט גנטי , כך שדלתות אפורות שונות יהיו נקיות מראה ודלתות בגווני קרם או שמנת יניבו סגנון כפרי.

בעיצוב של וריאציות שונות בדלתות - אוסף של פרטי פרטים מזעריים לכאורה - מייצר סוג של תג ייחודי . ידיות מפליז או נחושת לדוגמא בדלתות כניסה מעוצבות בגוון בהיר או משוייף יוצרות מחזה כפרי מיושן מיוחד.

דלתות וריאציה בכפר צריכות להיות עם אמירה. הנה אנו מול מיימד שונה וסגנון שונה וצריכים להוכיח שגם דלת בכנף אחת יכולה להוביל ולבלוט.   נוכחות של דלת בכנף אחת נקבל עם נגיעה במשקופים רחבים משהו, נקבל עם סורג מסולסל מרוקאי או מזרח תיכוני אחר, מעט משחק בברזל ואנו בעננים.

אז הכפרים השונים מחמיאים לדלתות וריאציה החל מכפר חגלה, עבור לכפר שמריהו ודר כפר דניאל וכפר סבא , בהתרשמות אנו רואים סגנונות של בתים, שמראים על הנוף האנושי הגר בהם, ומעידים על איכות הסביבה האנושית וגם על הטרנד העיצובי הבולט

דמיין את עצמך מהלך עם ורד ביד כמו מאוהב , תולש עלים אחד אחד ,ומדמיין לעצמך דלתות וריאציה בכניסה או דלתות אחרות תעשיתיות ושבלוניות.

עולים למעלה צפונה במעלה היישובים המתברגנים הכפריים מגבעת אלה ושמשית ועד גבת ובית השיטה -  לאלה שרכשו מגרשים באיזור הירוק ביותר בישראל ,עם יותר נוף ואוויר צח. שם ממוקמים הבתים של סנדרה וגל,  גם כאן הסגנון הכפרי הוא השולט כי לצד דלתות וריציה כפריות יש עיצוב תומך, עם קורות עץ מאסיבי בתקרת הבית, עם רעפים בגוונים שונים ולא רק אדום.
המנצחים על היכולות העיצובית הכפריות  הם עדי ותמר מסאמט- האדריכלים של בתים כפריים מרשימים. יש מה ללמוד מהביצועים שלהם ויש מה לראות בבתים שעשינו יחד.

מה קורה בכפרים אחרים - בכפר ברוך אצל חנה ובכפר תבור אצל טלי והזיתים יש לנו ניסיון בעיצוב דלתות כניסה לבתים שיש להם אמירה מיוחדת וכפרית מודגשת. דלתות וריאציה כפריות , מותקנות על קירות אבן מגושמת , והדלתות נראות ומרגישות אחרת על רקע הנוף ועל רקע היישובים הותיקים אשר בצמוד.
האווירה יוצרת תיבול כאילו היו דלתות וריאציה מנה עיקרית דשנה , ולתחושה ולנראות של דלתות כניסה כפריות משמעות רבה

דלתות בכפרים יכולות לשמש כדלתות אינטימיות לצימרים או לחדרי ספא כמו בכפר שריגים-ליאון. או במעיין ברוך בצימרים בכפרים ובהרחבות יש לא מעט בניה לצרכי השכרה ועיצוב דלתות לנופש כזה או אחר צריכות להיות מותאמות טיפה אחרת עיצובית, לשדר רוך ורומנטיקה מיוחדים וכמובן לבודד את המשתמש בתחושה.

כותב המאמר הוא מרסל מזרחי מחברת נירוקס.


אתרים מומלצים : הלוואות, וטרינר תל אביב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב