דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2150 פעמים ]

כל חברה אשר רוצה לתקשר בהצלחה עם לקוחותיה, זקוקה לפתרון טכנולוגי מתאים. תוכנת CRM מהווה פתרון מצוין ואפקטיבי עבור ניהול קישרי לקוחות. אך כדי שהתוכנה אכן תצליח במשימה, ההתקנה שלה צריכה להתבצע בהצלחה.

התקנה של CRM בחברות עשויה להיכשל, כאשר הסיבה העיקרית לכך, היא העדר תכנון מקדים. חברות רבות אינן מבינות מה התוכנה מצריכה, הן מבחינה טכנולוגית, הן מבחינת עלויות כוללות והן מבחינת תמיכה טכנית שוטפת. לכן, לפני שאתם רצים לרכוש את התוכנה ולהתקין אותה על כל המחשבים במשרד, ישנם כמה דברים שחשוב כי תוודאו.

במידה ותתכננו היטב את השלב המקדים להתקנה, התוצאה תהיה התקנה מוצלחת, שתתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא בעיות וללא כאבי ראש.

בחרו מערכת CRM המתאימה לצרכיכם - הגדירו דדלין, תקציב, מטרות, אסטרטגיה שיווקית. כמו כן, כללו בישיבה זו את כל מקבלי ההחלטות בחברה. הם צריכים להיות שותפים לחזון שלכם. דאגו כי הם יהיו שותפים לכל התהליך. רק לאחר שניסחתם לעצמכם את מטרות החברה, בחרו את התוכנה המתאימה, שעונה על כל דרישותיכם.

בחרו חברה המציעה סל שירותים מלא. החברה שתבחרו צריכה להיות מסוגלת לספק לכם את השירותים האלו: ייעוץ לגבי בחירת תוכנה מתוך מגוון המוצרים הקיים, התקנה של התוכנה בחברה, הדרכה של העובדים, תמיכה טכנית שוטפת, שינוי אפשרויות התוכנה (במידה ונדרש). אל תתפתו לבחור בחברה המציעה רק חלק משירותים אלו.

אל תתעלמו מהצד הטכנולוגי - למדו מה תוכנות CRM מצריכות. מה נדרש כדי להפעיל אותן? הכירו את ההבדל בין CRM  סטנדרטית ל-CRM "אונליין". עבור מערכות סטנדרטיות אשר מותקנות על מחשבי החברה (מ"הדור הישן"), נדרש שרת חזק, תשתית מתאימה, הדרכת העובדים ותמיכה טכנית שוטפת.

לעומת זאת, תוכנות קישרי לקוחות "אונליין" חדישות, אינן מצריכות רכישה של שרת מאובטח ויקר. מסד הנתונים שלכם יושב על שרת מרוחק. מסיבה זו, העלויות שתשלמו לחברה תהיינה נמוכות בהרבה. כל מה שתצטרכו הוא דפדפן, אשר אפשר לגלוש בעזרתו באתרים וכן חיבור מהיר לאינטרנט. גם כאן תצטרכו הדרכה מקצועית לעובדים ותמיכה שוטפת. תמיכה זו חשובה להצלחת תוכנת קישרי לקוחות. בלעדיה, העובדים שלכם יישארו עם המון שאלות ללא מענה.

לסיכום, תשומת לב לעניינים אלו יכולה להפוך את ההתקנה לפשוטה וקלה. במידה ותתכוננו היטב להתקנה ותכינו את שיעורי הבית שלכם, כל השאר ילך באופן חלק. כאשר התוכנה תותקן בהצלחה, כולם ירוויחו. גם הלקוחות, גם העובדים וגם החברה עצמה. 


http://www.reutone.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב