דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המשרד יוצא מהשגרה 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2017 פעמים ]

המשרד יוצא מהשיגרה

 

לפני שתתיישבו לתכנון יום גיבוש הגדירו מטרות. למה הכוונה? יום גיבוש יכול להיות לכמה מטרות אם לא תגדירו מטרה תלכו לאיבוד. האם אתם רוצים לגבש עובדים חדשים בצוות. אולי אתם מעוניינים לפתור סכסוכים בתוך מקום העבודה או ליצור חברויות חדשות. אפשר וברצונכם ליצור לויאליות למערכת או קירוב של ההנהלה וצוות העובדים. כל מטרה כזו משנה את אופיו של יום גיבוש. לכן, יש לבחור מטרה ולהתקדם משם. בחרתם את המטרה מצוין זהו הצעד הראשון ליום גיבוש מוצלח.

עוד יום במשרד, טלפונים מצלצלים, ישיבות מתנהלות, עסקאות נחתמות ושוב...עוד יום במשרד....מנהלים מצליחים יודעים כי הסוד להצלחת העסק תלוי בעובדים טובים אשר מרגישים תחושת שייכות למקום העבודה ומרגישים מרוצים מהתנאים המוענקים להם. מגמה ההולכת ומתחזקת במקומותינו הוא ארגון ימי כיף או ימי גיבוש לעובדים. יום גיבוש מאפשר יציאה מהשיגרה וצבירת חוויות משותפות הן לעובדים והן להנהלה. הן מאפשרות התקרבות והיכרות מעמיקה יותר בין העובדים והמחלקות השונות במפעל, משרד או כל עסק שהוא והוא מוכח כממלא אנרגיות ותחושת לויאליות למקום העבודה בבחינת, מישהו חושב עלי ועל טובתי בעבודה ורוצה שיהיה לי טוב.

כל הדרכים ליהנות

חברות רבות מארגנות ימי כיף או יום גיבוש לעובדים,לחברות אלו אינסוף רעיונות המתאימים לכל חברה ולכל עסק. חברות רבות לארגון ימי כיף אף בוחרות להעביר שאלון בין העובדים במקום לפני היציאה אל יום גיבוש על מנת לעמוד על העדפותיהם של העובדים. ימי כיף יכולים להתקיים בדרכים רבות וביניהם: יום פיינטבול בו מתחלקים העובדים לקבוצות ומדמים משחק מלחמה כשהם חמושים ברובי צבע ובמשימות אותם יש לבצע עד תום המשחק. בסוף יום שכזה מומלץ לקנח בארוחה איכותית בשטח המוכנה במקום על ידי שף. בנוסף, ניתן לצאת לסופשבוע של כיף והנאה בצפון הארץ ולכלול טיול של ריינג'רים או טרקטורונים מלא אדרנלין וכן לינה בצימרים או בבתי המלון במקום. אם אתם חושבים על ערב גיבוש מלא כיף וחוויות,תוכלו ליהנות מערב כזה ביער קסום מול מדורה ואוכל טוב. חברות המארגנות ימי כיף וגיבוש לעובדים מעסיקות מדריכים מומחים ויצירתיים המאפשרים העברת ימי כיף וגיבוש באווירה כיפית וזורמת. ימי כיף פופולריים במיוחד הם ימי בישול בטבע בה מתחלקים העובדים לקבוצות ומקבלים משימות תוך כדי לימוד בישול כמו למשל בישול בפויקה בה לומדים העובדים בישול איטי בסיר הפויקה הכבד ולאחר יום מלא משימות והנאה גם יושבים לאכול וליהנות ממה שבישלו.

אין סוף לרעיונות ולמקומות בהם ניתן להעביר את יום הכיף.אין ספק כי יום גיבוש לעובדים תורם רבות למצב הרוח ולתחושת השייכות ולכן, מומלץ לפנות לחברה גדולה ומקצועית המאפשרת לכם לבחור מגוון אפשרויות ודרכים להפקת יום כיף בלתי נשכח.

 

מוטי חיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב