דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת הגזרה המושלמת עבורך לשמלת ערב 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3271 פעמים ]

בחירת הגזרה המושלמת עבורך

כאשר אנו באות לבחור את הלבוש המתאים לאירוע מסוים, חשוב לזכרו כי לא רק הגזרה משחקת תפקיד שהתאמה למידות הגוף. יש דברים רבים נוספים שמשפיעים על התאמת הבגד, כמו צבע, סוג הבד שילובים ותוספות כמו רקמות או חרוזים בהתאמה המושלמת של השמלות או החצאיות למבנה הגוף.

הגזרה המתאימה לנשים מלאות

אם את בעלת גזרה נשית מלאה ועסיסית עם חמוקיים שופעים הגזרה המתאימה ביותר של שמלות ערב שעוצבו עבורך הן גזרת "איי" סגנון גזרה זה בשמלות גורם לאשליה של גוף ארוך יותר ואינו מושך את תשומת הלב למותניים או לירכיים. אין צורך להתבייש ולכסות חלקים רבים מהגוף אם אין את מוגבלת על ידי סיבות דתיות, אל תתביישי לחשוף מעט. זכרי שיש לך גוף נשי ואת סקסית חשיפה של הזרועות או חלק קטן מהחזה יקנה לך מראה רזה יותר וארוך. נשים מלאות תמיד יראו טוב יותר במחשופים עמוקים בגזרת V.

גזרה מושלמת לנשים רזות ונמוכות

כמו שאמרנו קודם שמלת ערב בגזרת "איי" מעניקה לגוף אשליה של אורך, אם אתן רזות ונמוכות כדאי לחשוב על שמלה בסגנון הזה. לעומת זאת כדאי לוותר על גזרת מעטפת שגורמת לכן להיראות נמוכות וקצרות יותר.   אם בחרתן שמלת ערב המורכבת משני חלקים כדאי לבחור בחלק תחתון צר ולא רחב שיגרום לכן להיראות כבדות מאוד. כדאי ששמלת הערב תהיה בעלת פרופורציות מתאימות למבנה הגוף שלכן. אם את בעלת גזרה נמוכה בוודאי תאלצי להרים את הידיים על מנת לרקוד עם בן הזוג – במקרה כזה שמלה בגזרת סטרפלס לא ממש תתאים ועלולה ליצור מבוכה רבה. בכלל כאשר קונים שמלת ערב כדאי לבדוק שאתן יכולות לזוז איתה בחופשיות.

מה מתאים לנשים בעלות חזה גדול?

כאשר נשים בעלות חזה גדול בוחרות שמלות ערב בעלות כתפיות עבות או שרוולים קצרים הדבר מפנה את תשומת הלב לחלק העליון גורם למראה כתפיים צר יותר וחזה קטן יותר, בצורה זו הן מושכות את תשומת הלב מהדברים שהן רוצות להסתיר ויוצרות מראה של חזה קטן יותר. הוספה של חצאית צרה תמנע מצב של מראה רחב למעלה ולמטה. כדאי דווקא לבחור מפתח צווארון בעל מחשוף V שיחשוף מעט אבל ייתן אשליה של חזה קטן יותר לעומת צווארון סגור שמדגיש את החזה.

בחירת הבגד המתאים לנשים בעלות אגן רחב

אם את בורכת באגן ירכיים רחב ונדיב, כדאי לבחור שמלת ערב בעלת דגש בחלק העליון. נסי להדגיש את הזרועות, החזה, והגב שלך כך תמנעי את תשומת הלב המיותרת אל האגן. כדאי לוותר על גזרות הכוללות כיווצים באזור המותן, מבדים עבים או כבדים. הגזרה המושלמת עבורך היא שמלה בגזרת "איי", שתדגיש את החלק העליון על חשבון האגן.

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב