דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנפחים - אם אמרת מתנפחים, אמרת מסיבה שמחה ומיוחדת 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1720 פעמים ]

כמעט בכל טווח גיל, כל מי שמעוניין לשכוח קצת מהשיגרה ולהוציא מרץ ולמלא את המצברים יהיה מסוגל לקפוץ ולהשתחרר במתקני מתנפחים. היום לא צריך ללכת ללונה- פארק כדי ליהנות ממתקני מתנפחים. קימת אפשרות לשכור מתנפחים לכל אירוע. שכרתם מתנפחים? המוזמנים לא ישכחו את המסיבה.

מתנפחים- לכל גיל ולכל אירוע

1. מתנפחים הינם מתקנים השווים כמעט לכל נפש, ילדים, נוער, צעירים ואף לגילאים מבוגרים יותר. יש מתנפחים מסוגים שונים. ישנם מתנפחים המתאימים לילדים כמו למשל טרמפולינה, מגלשות ועוד, ויש מתנפחים המאתגרים מבוגרים יותר כמו קיר טיפוס, מסלול מבוכים ועוד.

2. לכל עונה יש מתנפחים מתאימים, בתקופת החורף עדיף מתנפחים למקומות סגורים ואילו בעונת הקיץ רצוי להזמין מתנפחים שיש דרך להפעילם בשילוב עם מים תחת כיפת השמים.

3. כשבאים לחפש מתנפחים מומלץ לקחת בחשבון את כמות המוזמנים, גודלו של מקום המסיבה ועלויות לפי האפשרויות. חיוני להעמיד את המתנפחים באופן שיהיו רווחים מתאימים בין המתקנים. והיה ומזמינים אורחים בכמות גדולה יש צורך להביא מתנפחים בכמות מתאימה כדי שהמוזמנים לא יצטרכו לחכות זמן רב כדי לעלות למתקן.

4. פעמים רבות קורה שיש נפילות ממתקן המתנפחים, עקב כך רצוי להציב את המתקן על מקום חלק ובלי מהמורות או עצמים זרים כדי למנוע פגיעות או פציעות. הכי טוב שהמתנפחים יועמדו על מזרונים או על גבי משטח דשא.

השכרת מתנפחים - כמעט כל מה שרציתם לדעת

1. בשוק יש חברות שונות המתעסקות בשטח של השכרת מתנפחים בזמן שאנחנו מחליטים חברה כדאי מאוד לעשות מחקר שוק ולהשוות מחירים. לא תהיה זו הפתעה אם תיווכחו לדעת שיש הבדלי מחירים ממשיים.

2. לפי המלצות - יש אפשרות גם לעשות בירור אצל ידידים וחברים שיש להם ניסיון מהעבר בשכירת מתנפחים לאירועים ונוכל לקבל מהם טיפים. כמו בכל שטח ונושא, קיים מידע רב ברשת האינטרנט אודות השכרת מתנפחים ושם יהיה אפשר לקבל הנחיות והפניות.

3. לפי הגיל - כשמתכננים מסיבה עם מתנפחים מומלץ להזמין מתקנים בהתאם לגילאים של האורחים.

4. לפי גודל השטח – גודל השטח של אזור החגיגה יקבע את מספר המתנפחים ואת הסוג. בשטח קטן , לדוגמה,לא תוכלו להעמיד מתקנים גדולים מדי.

5. לחברות שמצויות בענף השכרת מתנפחים יש מטבע הדברים ניסיון רב ומשום כך כדאי לשמוע מהם איזה מתקנים מתאים לשכור שיהיו מתאימים לאירוע.

6. לצורך הבטיחות וכדי למנוע אסון באירוע שמשולב עם השכרת מתנפחים צריך לבדוק שהחברה המשכירה מקפידה על כללי הבטיחות. כדי שלא תהיינה בעיות בטיחות , דואגות החברות הרציניות שיהיו נציגים מטעמה בכל עת האירוע כדי לשמור על נושא הבטיחות.

אטרקציות לבר מצווה - כדי לשדרג כל מסיבה

1. כל אדם רוצה לחגוג מסיבה שמחה וייחודית. אטרקציות לבר מצווה משדרגות כמעט כל בר מצווה. הזמנתם אטרקציות לבר מצווה? האורחים שלכם לא ירצו ללכת הביתה.

2. אטרקציות למבוגרים הולם להזמין כשבאירוע מוזמנים גם אורחים מבוגרים.

3. קיימות כל מיני רעיונות של אטרקציות לבר מצווה המתחדשות כל העת. מה שבעיקר מעניין זה משחקי שולחן ומשחקי מחשב, משחקים אלו מומלצים גם לילדים וגם למבוגרים.

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב