דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: התנהלות מושכלת מול עורך דין 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2287 פעמים ]

נישואיך הגיעו לקיצם והחלטת להתגרש. אתה יודע כי לפניך עומדת תקופה כלכלית לא קלה. אם עד עכשיו היה קשה לחיות כזוג ולסגור את החודש, עכשיו יהיה קשה פי כמה וכמה.

אנשים רבים אינם מודעים לכך, שהם יכולים לעשות הרבה כדי לצמצם בעלויות של עו"ד גירושין. איך עושים זאת? פשוט על ידי שמירה על סדר, ארגון ומעורבות במצבכם המשפטי:

חשוב שיהיה לך קלסר בבית עם כל החומר הרלוונטי. עורך דין גירושין מחזיק במשרדו את התיק שלך, עם כל הדוקומנטציה הרלוונטית. הקפד שגם לך יהיה קלסר כזה. תוכלו לעבור עליו ביחד דרך הטלפון על הניירת ולחסוך עלויות של זמן וכסף על פגישה במשרדו.  

כתוב במחברת את כל הנושאים והשאלות שיש לך עבור עורך דין גירושים. אל תפנה לעורך דינך בכל פעם שצצה בראשך שאלה. חכה עד שיצטברו כמה שאלות ואז פנה אליו. כמובן שאם יש מקרה חירום או אירוע דחוף, יש לפנות אליו מיידית.

לפני כל שאלה שצצה, שאל את עצמך האם מדובר במקרה חירום, וכן מה עורך דין גירושין יכול לעשות בעניין. זכור, כי עורך דין גירושין נמצא חלק רב מזמנו בפגישות עסקיות, בבתי המשפט ובהכנת מסמכים דחופים.

במידה ואתה עומד לפני שימוע בבית המשפט, אתה חייב לקבוע פגישה עם עורך דינך. אל תחכה עד שהוא יצור איתך קשר. תכנון אסטרטגיה חשוב במיוחד, לפני הופעה בבית המשפט.

אל תתייחס אל עורך דין גירושין כאל פסיכולוג - אל תעמיס על עורך דינך מטענים רגשיים. נכון שרוב עורכי הדין יקשיבו לך בסימפטיה ויביעו אהדה, אך מצד שני, מדובר באנשים שעובדים מסביב לשעון ומחייבים אותך על כל שעת פגישה. תוכל לקבוע פגישה עם פסיכולוג, שיקשיב לך.

התמקד בנושא המשפטי, ולא בנקמה - לעיתים, תרצה להשתמש בעורך דינך בשביל לסגור חשבונות עם אשתך. זכור כי זמן זה כסף, כל דקה עולה לך ביוקר. זה לא באמת משנה מי ייקח את כורסת הטלוויזיה המהוהה והקרועה, מי יזכה בפינת האוכל וכו'. אחרי הכל, מדובר בפריטים שאפשר להחליפם. האם אתה באמת רוצה את כורסת הטלוויזיה הבלויה שלך, או שאתה פשוט מנסה להתנקם באשתך?

אל תנסה להעלים עובדות - אם תפריע לתהליך המשפטי על ידי הסתרת מידע, תגלה במהרה כי אתה עשוי לשלם ביוקר. בית המשפט יכול לחייב אותך לשלם עבור ההוצאות המשפטיות של אשתך, אם הוא מאמין כי "מרחת" את התהליך המשפטי בכוונה. 


הכול על גירושין: http://luisblackaller.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב