דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: עשרת הדיברות למתגרש הטרי 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2351 פעמים ]

בתור עורך דין גירושין עם ניסיון של למעלה מעשור, אני נתקל בהרבה שאלות מצד ידידים ומכרים, אשר מעורבים בגירושין. הנה כמה מהטיפים, שהמלצתי עליהם. אני קורא להם "עשרת הדיברות":

אל תקשיב באופן עיוור לעצות חוקיות מאשתך. במקרי גירושין רבים, אחד הצדדים מנסה להעניק לצד השני ייעוץ משפטי. לפני שאתה ממהר למלא אחר העצה, חכה רגע. אחרי הכל, לא מדובר בייעוץ משפטי מאדם אשר הוא עו"ד גירושין. גם אם העצה נשמעת הגיונית, הקפד לבדוק אותה עם עורך דין גירושים.

אל תהיה מושפע מעצות שונות בענייני חוק מהחברים או מהמשפחה.
בשל ריבוי מקרי הגירושין, סביר כי אחד מחבריך או בני משפחתך הוא גרוש בעצמו וינסה לספק לך שפע של עצות. למרבה הצער, הוא כנראה טועה. כל מקרה גירושין צריך להבחן לגופו על ידי עורך דין גירושין. הודה לו על תמיכתו וחפש תמיכה משפטית ממומחה.

שמור על מילותיך. לעולם אל תלכלך על האישה בפני הילדים. הם עשויים לשנוא אותך על כך במשך שנים ארוכות. חשוב על הטווח הארוך וחזק את הקשר עם ילדיך.

שמור על סדר וארגון. סדר את כל המסמכים בתיקים ובפולדרים. עורך דין גירושין יזדקק לניירת הזאת. תוכל לחסוך זמן רב ועלויות כאשר תארגן את הניירת בעצמך.

אל תאבד את מזגך.רוב הסיכויים, שאשתך לשעבר, אשר נמצאת במשבר נפשי, תאמר לך דברים אשר ירגיזו אותך. שמור על קור רוח והסבר לה שאינך רוצה להיכנס לדיון בנושא זה.

בגירושין קשים, הנח שכל מה שתאמר ישמש כנגדך ויוקלט. זה כולל שיחות טלפון, מיילים, הודעות טקסט ועוד. אל תגיד דבר, אשר אתה חושב שישמש כנגדך בבית המשפט. שיחות שגרתיות משמשות כראייה בבית המשפט.

דאג לבריאותך. בתור עורך דין גירושין, אני רואה כיצד אנשים קורסים בשל מצבם הנפשי הרעוע, הפוגע בבריאותם. נסה להישאר שפוי. אכול בצורה נכונה ובריאה. אל תפטם את עצמך בג'אנק פוד, אך אל תרעיב את עצמך. תצטרך את כל כוחך ושפיותך לתקופה הקשה המתקרבת. קח את הזמן לפעילויות מרגיעות כגון קולנוע, טיול בפארק או בגינה, משחק כדורסל עם חברים ועוד.

שמור על ראש פתוח. במידה והוגש לך הסדר פיננסי מתקבל על הדעת מאשתך, אל תאטום את עצמך ותסרב אוטומאטית, רק כדי להרגיז אותה. נסה להישאר רחב אופקים. ההתנגדות שלך לקבלת הסדר פיננסי סביר רק תגרום לעוד בזבוז זמן ועלויות.

למד משהו חדש.זהו הזמן ללמוד משהו חדש, שתמיד רצית ללמוד. פגוש אנשים חדשים עם תחומי עניין זהים, לך למקומות חדשים.

המנע מזיכרונות מכאיבים. אם מקומות או אנשים מסוימים מזכירים לך את הנישואין הכואבים שלך, פשוט הימנע מהם לתקופה מסוימת, עד שתהיה מסוגל להתמודד איתם. אין כוונה שתשב בבית ותסתגר, אלא שתתרחק מדברים שמכאיבים לך, עד שהזמן יעשה את שלו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב