דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן למטרות היכרויות 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2749 פעמים ]

במידה ונמאס לכם להירשם לאתרי הכרויות, לקבוע בליינד דייטים, להגיע לפגישות רק כדי להתאכזב עד עמקי נשמתכם ולחזור הביתה שוב לבד, יתכן שהגיע הזמן לשינוי הגישה שלכם. הגיע הזמן להכיר בעובדה, שמיציתם את עולם הבליינד דייטים, בין אם באתרי הכרויות ובין אם בשידוך דרך חברים. האם חשבתם על האפשרות של טיול מאורגן לרווקים?

המטרה של טיול מאורגן לרווקים, היא קודם כל לגרום לכם להרגיש בנוח. זאת, בניגוד לסיטואציה, שבה אתם טסים עם חברים ונשארים זנוחים מאחור, כאשר הם מבלים עם בן או בת זוגם. איך תוכלו להרגיש בנוח בסיטואציה מביכה שכזו? אתם הרי באים לנפוש וליהנות, לא כדי להרגיש אומללים וגלמודים עוד יותר.

במה שונים טיולים מאורגנים לרווקים מהטיולים ה"סטנדרטים"? בשונה מטיולים מאורגנים "רגילים", המציעים ביקורים במוזיאונים, אתרים ארכיאולוגיים וכו', טיולים לרווקים כוללים גם פעילויות תוססות כגון ביקור בפאבים, מועדוני לילה, ספורט אתגרי, מרכזי שופינג, ביקור בפארקי מים וכו'. בנוסף, יש דגש רב על יצירת אווירה ידידותית, נעימה, נינוחה וכייפית בין כולם.

האווירה החברותית תקרב ביניכם. תמצאו שאתם חולקים הרבה עם חבריכם החדשים, שבחרו כמוכם, באותו יעד. אם בחרתם לטייל בסקוטלנד, תמצאו אנשים כמוכם, שמוקסמים מהתרבות העשירה, מהמרחבים, מהפאבים. אם בחרתם ברומא, תכירו חובבי ארכיטקטורה מפוארת, אמנות, היסטוריה ואוכל איטלקי. בטיול לדרום אמריקה תתוודעו אל חובבי טבע, תרבויות עתיקות והרפתקאות.

תוכלו להעריך את החברויות החדשות האלו, במיוחד אם מעגל החברים שלכם מצומצם. בזמן שכולכם מסביב "תקועים" כבר 20-30 שנים עם החברים מגן/מהיסודי/מהצבא, אתם תרכשו חברויות חדשות ומרעננות, שיימשכו אף הרבה אחרי שהטיול יגמר. בנוסף, אם אתן נשים החוששות לטייל לבדכן בארץ זרה, טיול מאורגן יעניק לכם את כל הביטחון הדרוש. כאשר אתן מטיילות בקבוצה, אין סיבה לדאגה.

היום יש שפע של חברות המציעות טיולים מאורגנים. חלקן פונות בעיקר למשפחות עם ילדים, אחרות מחזרות אחרי גיל הזהב וישנן כאלו אשר פונות ישירות לרווקים. כיצד מוצאים טיולים מאורגנים לרווקים? פשוט מאוד. שאלו את סוכנות הנסיעות שלכם. בין שפע סוגי טיולים מאורגנים המוצעים היום - טיולי אמנות, היסטוריה, טבע, אופניים - תמצאו גם טיולים לרווקים.

חשוב מאוד שתבדקו לגבי טווח הגילאים של המטיילים. ישנם טיולים המיועדים לצעירים אחרי צבא, טיולים לסטודנטים, טיולים לנוער ועוד. לא תרצו להימצא בקרבת אנשים שקטנים מכם בלא מעט שנים טובות. בנוסף, היום פועלים גם אתרי הכרויות אשר מארגנים טיולים כאלו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב