דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן: טיפים לטיול עם ילדים 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3529 פעמים ]

האימה של כל ההורים הולכת ומתקרבת בצעדי ענק - החופש הגדול. הורים רבים כבר מתחילים לתכנן את חופשת יולי-אוגוסט שלהם. אחרי הכל, אי אפשר להשאיר את הילדים בבית ולתת להם לטפס על הקירות.

האופציה של טיול מאורגן היא אטרקטיבית בעיני הורים רבים, מכיוון שהיא משחררת אותם מהמטלה המתישה של חיפוש אתרים מעניינים ותכנון לו"ז. הורים שמחים להעביר את הכדור הזה למישהו אחר ולשם שינוי, לנוח.

טיול מאורגן הוא מושלם לילדים. הוא מספק להם שפע של אתרים, אטרקציות וחוויות. ילדים הם יצורים הרפתקניים וסקרניים מטבעם, הצמאים לחוויות. לאחר יום אינטנסיבי הם יירדמו במהירות בערב, עייפים אך מרוצים ועמוסים בחוויות, כשחיוך מתוק על פניהם.

כדי שהטיול יהיה מוצלח והילדים ייהנו, ריכזנו עבורכם כמה דברים חשובים, שיש לשים עליהם דגש:

כאשר אתם מחפשים חברת טיול מאורגן, בחרו חברה המציעה ביקור באתרים, שמתאימים גם לילדים. יתכן שטיול באתרים ארכיאולוגיים ובמוזיאונים ישעמם את ילדיכם ומסתבר שיש צורך בטיולים בעלי אופי שונה.

תוכלו למצוא לא מעט חברות טיולים מאורגנים, אשר מתמחות בטיולי משפחות. עברו על התוכנית שכל חברה מציעה, לפני שאתם סוגרים עימה. התייעצו עם ילדיכם והפכו אותם לשותפים לתהליך ההחלטה. הם יידבקו בהתרגשות רבה ויצפו בכיליון עיניים לטיול.

נסו לבחור קבוצת טיול מאורגן, שיש בה ילדים בטווח גילאים זהה לילדיכם. ילדים באותה קבוצת גיל נוטים להתחבר יחדיו. כך הם יעסיקו את עצמם ולכם יהיה מרחב נשימה.

בחרו בחכמה את העיתוי של טיול מאורגן. האם באמת אתם רוצים לטייל באירופה בשיא החורף ולחשוף את הילדים לטמפרטורות מקפיאות? תכננו את החופשה בעונה נוחה. בנוסף, דאגו לכל הנושא של ביטוחים רפואיים, לפני שאתם יוצאים לדרך. אם נדרשים חיסונים, דאגו לבצע אותם.

לאחר שבשעה טובה סגרתם דיל מוצלח, הקפידו לתכנן מראש ולארוז את כל מה שאתם צריכים. קחו לכם יום חופש מהעבודה לפני יום הטיסה, כדי שתוכלו להתארגן כהלכה ובנחת, ללא לחץ ועצבים. מאחר וכל פעילות עם הילדים מצריכה יותר זמן, הגיעו מוקדם יותר לשדה התעופה.

טיולים מאורגנים מצריכים נסיעה באוטובוס. עבור ילדים רבים, מדובר בחוויה לא נעימה, במיוחד כאשר נופלים על "נהג שודים", שנותן גז בסיבובים ובפניות. קחו עימכם בגדים להחלפה, שקיות, מגבונים לחים, משחקים וספרים, כדי שתשרדו את הנסיעה באוטובוס (ואף ברכב, בסירה ובמטוס). בנוסף, מאחר ואתם כפופים ללוח זמנים של חברת הטיולים, קחו עימכם חטיפים לדרך ובקבוקי שתייה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב