דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן: יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2548 פעמים ]

טיולים מאורגנים מציעים לנופשים יתרונות רבים, אך לכל דבר טוב – כמו לכל דבר בחיים – יש גם צד פחות חיובי. במאמר זה נפרט את היתרונות של טיול מאורגן, לצד החסרונות. אנו מקווים שהמאמר יסייע לכם להחליט האם טיול מאורגן מתאים לכם או לא.

יתרון: טיול מאורגן מציע את הביטחון שבטיול עם קבוצה. טיול מאורגן מציע למטיילים שחוששים לטייל לבדם יותר נוחיות וביטחון, במיוחד לנשים, קשישים ואנשים לא רגילים לטיולים. אנשים רבים מגלים, כי לאחר הטיול, הם מקבלים אומץ, ביטחון ותיאבון לטייל לבדם.
חסרון: טיול מאורגן מכפיף אתכם ללוח זמנים, שאתם חייבים להיצמד אליו. בנוסף, יתכן שהקבוצה תבקר באתרים שכבר ראיתם ושכבר שבעתם מהם. לכן, לפני שאתם סוגרים עם חברת טיולים, בדקו מה לוח הזמנים שלה ובאילו אטרקציות היא תבקר.

יתרון: במהלך טיול מאורגן אפשר לראות הרבה יותר אטרקציות מאשר בטיול עצמאי. טיול מאורגן מספק לכם הזדמנויות לראות הרבה יותר מהעיר. סביר להניח שאם הייתם מטיילים לבדכם, הייתם רואים רק חלק קטן מהאטרקציות. נכון שתבלו פחות זמן בכל אטרקציה, אך מצד שני, תראו שפע של לוקיישנים מרתקים.
חסרון: לא תוכלו לשהות מספיק זמן בלוקיישן שאהבתם. קבוצת טיולים מאורגנים עוברת במהירות מלוקיישן אחד לשני. לא באמת תוכלו לחוות במלואו לוקיישן מסוים שאהבתם.

יתרון: המדריך של טיולים מאורגנים יעשיר אתכם בידע מרתק. במידה והמדריך שלכם הוא כריזמטי, מעניין ובעל ידע עשיר, הוא ירתק אתכם בהיסטוריה של האתר, הסיפורים מאחוריו וכו'. המקום יראה בעיינכם ייחודי ומעניין יותר, כאשר תדעו את ההיסטוריה שלו.
חסרון: אתם עלולים ליפול על מדריך לא מוצלח. מדריך לא מוצלח עשוי לפגום בחוויה של הטיול. אתם תהיו צמודים אליו במהלך כל החופשה. לא תהיה לו כריזמה ויכולת לרתק את שומעיו ואת דבריו הוא יספר באופן מונוטוני ומשועמם. לפני שאתם סוגרים דיל עם חברה, בדקו מיהו המדריך.

יתרון: כאשר אם מצטרפים אל טיולים מאורגנים, אין צורך לחשוש ממחסום השפה. מאחר והמדריך צמוד אליכם, לא תיאלצו לחשוש מבעיות תקשורת. תיכנסו אל אתרים שונים בלוית המדריך, שדובר את השפה המקומית. נכון שהשפה האנגלית מדוברת במקומות רבים בעולם, אך יש לא מעט אנשים בארצנו ,שהאנגלית שלהם בסיסית מידי.
חסרון: לא תוכלו להתמזג בחברת המקומיים. תהיו מבודדים מהמקומיים ותכירו רק את האנשים מהקבוצה שלכם. לא תזכו להכיר את המקום מנקודת מבטם של המקומיים וגם לא להתחבר איתם. המדריך כבר יעשה הכל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב