דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת הלוואות חוץ בנקאיות: הלוואות ישראכרט מול הלוואות לאומי קארד 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 3168 פעמים ]

כמעט כל אחד מאיתנו זקוק מידי פעם להלוואה דחופה על מנת לממן חופשה, לממן לימודים, טיפול רפואי, טיפול ברכב ועוד. יש הפונים לקחת הלוואה מהבנק בעוד רבים אחרים נוהגים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות דרך חברות האשראי. שתי חברות מובילות בתחום זה הן ישראכרט ולאומי קארד אשר מציעות מגוון מסלולי הלוואות. כדי לקבל הלוואות ישראכרט אין צורך להיות לקוח המחזיק ברשותו כרטיס אשראי של החברה, לקוחות כל הבנקים יכולים לפנות ולקבל הלוואה. כך גם עם הלוואות לאומי קארד המציעים הלוואות אקספרס והלוואות לכל מטרה עבור לקוחות כל הבנקים.

זמינות

רבים מהפונים לחברות האשראי על מנת לקחת הלוואות חוץ בנקאיות עושים זאת בגלל המהירות והיעילות. אין צורך ללכת לבנק, לעמוד בתור ולחכות מספר ימים עד לאישור הבקשה. חברות האשראי מציעות מוקד טלפוני אליו פונים בטלפון ובשיחת טלפון קצרה בה מציגים את הבקשה ועונים על מספר שאלות ניתן לקבל אישור להלוואה ולראות את הכסף בבנק בתוך כמה שעות ועד מספר ימים. הלוואות ישראכרט וכן הלוואות לאומי קארד נבדלים ביניהם בסכום הכסף אותו ניתן לקבל וכן במסלולים השונים שכל חברה מציעה. יש הלוואות אותן כל לקוחות הבנקים יכולים לקבל אך יש גם הלוואות הניתנות רק למי שמחזיק את כרטיס האשראי של החברה.

הלוואות לכל לקוחות הבנקים

חברת ישראכרט וחברת האשראי לאומי קארד מציעות הלוואות לכל מטרה והלוואות אקספרס לכל לקוחות הבנקים. ההבדל בין החברות נעוץ בסכום אותו ניתן לקבל. בעוד ישראכרט מגבילה את סכום ההלוואה ל- 40,000 ש"ח הרי לאומי קארד מציעה סכום גבוה בהרבה העומד על 50,000 ש"ח. תנאי ההחזר שונים בין החברות ובעוד ישראכרט מציעה תקופת החזר של 24 חודשים הרי לאומי קארד מציעה תקופת החזר ארוכה של עד 48 חודשים. בהתאם למסלול אותו בוחר הלקוח תקבע הריבית ושתי החברות מציעות ריביות והצמדה דומות כאשר יחול שוני בין לקוח ללקוח. לכן חשוב לבצע סקר שוק ולפני שממהרים ולקוחים הלוואה מאחת החברות כדאי לערוך השוואה ואף לנסות ולהתמקח מעט על גובה הריבית. הממוצע הנהוג בשתי החברות הוא פריים פלוס 7.5%.

החזר קבוע

מסלול נוסף הקיים במסגרת הלוואות ישראכרט וכך גם במסגרת הלוואות לאומי קארד היא הלוואה מתגלגלת בה הלקוח קובע את גובה ההחזר החודשי. את יתרת הסכום המתגלגל מעבירים לחודש הבא עם הצמדה לריבית. ישנם מסלולי הצמדה שונים לכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות ולבחור במסלול הכלכלי ביותר בהתאם למצב המשק. ההבדל בין שתי החברות נובע מגובה ההחזר החודשי המינימלי. בעוד לאומי קארד דורשת סכום של 500 ש"ח הרי ישראכרט מציבה מינימום של 200 ש"ח בלבד.

קרדיט באשראי

שתי חברות האשראי המציעות הלוואות חוץ בנקאיות פיתחו בשנים האחרונות הלוואות מסוג קרדיט המיועדות למי שמחזיק כרטיס אשראי מהחברה. עם מסלול קרדיט יכולים הלקוחות להחליט מתי להחזיר את ההלוואה ועד להחזרת ההלוואה לשלם ריבית והצמדה. לאומי קארד מציעה שני מועדים בהם ניתן להתחיל להחזיר את ההלוואה: חצי שנה ושנה ובישראכרט יש לקבוע את התנאים עם הבנק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב