דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: ניתוחים פלסטיים ואסתטיים לקראת חתונה 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1841 פעמים ]

לאחר שחברך סוף סוף שלף את הטבעת המיוחלת, הגיע הזמן לשנס מותניים ולהתחיל בתכנון החתונה. את "סוחבת" את בן זוגך לסבב גני אירועים בשרון, מחפשת את שמלת החלומות, מתעניינת לגבי ספקים, נכנסת לפורומים - ונדמה שעוד משימות רבות לפנייך.

לאחר זמן מה, המשימות החשובות מושלמות בהצלחה. את חברך פתחתם תיק ברבנות, בחרתם גן אירועים בשרון (שגם את, גם הוא, גם ההורים שלך וגם ההורים שלו מסכימים עליו, למרבה הפליאה) ומצאת שמלה יפהפייה. עכשיו את יכולה להירגע קצת, לשחרר את החגורה ולהתפנות לנושאים אחרים.

מכיוון שאת עומדת להגיע בכניסה חגיגית אל גן אירועים בשרון וכל עייני האורחים יהיו עליך - זה רק טבעי שתרצי להראות במיטבך. יתכן שקצת מאסת ב"טבעי" שלך, את רוצה לשפץ אותו ומשתעשעת במחשבה על ניתוח פלסטי.

כיום, ניתוחים פלסטיים ואסתטיים לפני החתונה הופכים ליותר ויותר שכיחים. כלות רבות מנצלות את החתונה בשביל לממש ניתוח, שחלמו עליו כבר שנים. אחרי הכל, הכלה צריכה להיות האישה היפה ביותר בכל גן אירועים! כאשר בנות הדודות של בעלך, נערות דקיקות בנות 16, מסתובבות ברחבי גן אירועים בשמלת מיני, זו הופכת להיות משימה לא קלה.  

אם כן, מהן האופציות העומדות בפניך?

ניתוח משקפיים - אין ספק שאינך רוצה להגיע אל גן אירועים ביום החשוב בחייך, כשאת מרכיבה משקפיים. כל מי שמרכיבה משקפיים פיתחה עימם יחסים מורכבים, שהובילו אותה בסופו של דבר לעדשות מגע.

עדשות מגע אינן זולות. אחרי שעות רבות הן עלולות להציק ולגרום לאי נוחות. מי רוצה להרגיש כך ביום חתונתה? כיום, ניתוח להסרת משקפים כבר לא עולה הון תעופות. מספיק שתחסכי כמה חודשים כדי לממש את החלום הנחשק.

ניתוחי אף - מי לא חולמת על אף מושלם, קטן וחמוד? אף כזה בהחלט נחשב לחלום נחשק, בקרב בנות ישראל, אשר רובן מתהלכות עם אף דומיננטי. כמובן, עליך לבחור במנתח הפלסטי הטוב ביותר, שיביא לך תוצאות מושלמות וטבעיות. האף החדש צריך להראות כל כך טבעי על פניך, כך שהאורחים המגיעים אל גן אירועים לא אמורים אפילו לחשוד.

טיפולי לייזר להסרת שיער - בנות רבות עוברות טיפולי לייזר להסרת שיער. המחירים סבירים בהחלט והטכנולוגיה הולכת ומשתכללת. הסרת שיער אינה מיועדת אל גן אירועים, אלא יותר לטיול של ירח הדבש. מאחר ובירח הדבש שלך רוב הזמן תלבשי בגד ים, הסרת שיער היא אופציה ריאלית ונוחה.

בוטוקס - לא מעט נשים בגילאי 26 ומעלה סובלות מקמטי הבעה. באמצעות תשלום של כמה אלפי שקלים, תוכלי ליהנות לזמן מה מעור פנים חלק וזוהר. 


ערוגות בושם, גן אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב