דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: מתחתנים בכיף ובתקציב 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2202 פעמים ]

היום המאושר הגיע - החלטתם להתחתן.

את, הכלה, מרחפת מרוב אושר. לא משנה אם קיבלת את הטבעת בתוך מאפינס באמצע תחנת רכבת, או במסעדת גורמה בגג של עזריאלי, או בסוף שבוע רומנטי על שפת הים.

אתם מתחילים לחלום בהקיץ על גן אירועים בשרון, על חתונה מהממת שתשאיר את כל המוזמנים פעורי פה. לאחר שהאופוריה דועכת והפרפרים מתעופפים, הגיע הזמן לשנס מותניים ולהתמודד עם ההפקה המפחידה והמאיימת הנקראת "חתונה".

במידה ואתם לא צאצאים ישירים של טייקון כלשהוא, כנראה שתצטרכו לממן את הרוב הגדול, אם לא את כל הוצאות החתונה בעצמכם. בשלב זה, צריך לקחת בחשבון גם את ההערכות הריאליות לצפי של הכנסות והוצאות של האירוע. כלומר, אתם אמורים להתחייב להנהלת גן אירועים בשרון ולקבוצה לא קטנה של ספקים, שאתם תעבירו אליהם עשרות אם לא מאות אלפי שקלים. כל זאת, על סמך תחושה, שרוב האורחים שתזמינו אל החתונה, יפרישו מספיק כספים כדי לכסות (או לפחות למזער) את הנזק הצפוי. אם עד שלב זה של כל חייכם, התגאיתם שאתם לא מהמרים לעולם, קחו בחשבון שזה אחד ההימורים הגדולים שתעשו...

לאחר שתיגמר החגיגה של החתונה, אתם תובלו שיכורים לאיזה בית מלון או לנופש. הבוקר למחרת הוא בוקר מאוד מעניין, בו יש לכם שתי אפשרויות: הראשונה, לנוח להתאושש וליהנות מאותם ימי חופש שלאחר חתונה. השנייה להתחיל לפתוח בקדחתנות את המעטפות, לספור את הצ'קים ולהרגיש למשך יום אחד בלבד, שמצבכם הכלכלי מדהים. אך שימו לב, זאת אשליה, כי ביום שלמחרת, כנראה שכל אותם כספים יועברו אל גן אירועים.

בזמן שאתם סופרים את הצ'קים ורואים מי הביא מה, כנראה שיקפצו לכם לראש שמות של אנשים שהזמנתם לאירוע. משום מה, אתם לא רואים את השם שלהם על המעטפה. זוהי תופעה נורמאלית ואין צורך להילחץ. אלא אם כן, מספר השמות שעולים לכם לראש, גבוה ממספר המעטפות בפועל.

עליכם לקחת בחשבון, שחלק מהאנשים שהזמנתם, לא יוכלו להגיע מסיבות כאלה ואחרות. אולי לא הסתדר להם להגיע באותו יום למרות שממש רצו (ולמרות שהודעתם חודשיים מראש), אולי אתם לא ממש חשובים להם כמו שחשבתם, אולי הם לא יכלו לעמוד בנטל הכלכלי.

בכל מקרה, כדאי שלא תיקחו דברים כאלו ללב ותנטרו טינה, שכן רוב הסיכויים שבמהלך חייכם גם אתם תפספסו כמה חתונות של גני אירועים בשרון.

בחלק מהמקרים, לאחר שהעברתם את כל הכספים אל גן אירועים וגם כיסיתם את ההפרש מכיסכם, חלק מאותם אנשים שלא הגיעו אל גן אירועים יעבירו אליכם באופן אישי צ'ק והתנצלות שלא יכלו להשתתף באירוע. בשלב זה, כנראה שכבר לא תכעסו כל כך על אותם אנשים, שכן אלה המתנות שבאמת תוכלו לבזבז...


http://www.arugotbosem.co.il/ גן אירועים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב