דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לקחת מעצב פנים 

מאת    [ 09/06/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1988 פעמים ]

בשנים האחרונות עלתה המודעות בחשיבות הליווי של מעצב פנים בתהליך בניה או שיפוץ. לקוחות פרטיים הבינו שלתכנון ועיצוב בית חלומותיהם ישנה השפעה רבה על איכות חייהם, האווירה וההתנהלות בבית. כיום יותר ויותר לקוחות מהמגזר הפרטי פונים למעצבי פנים כבר בשלבים הראשונים של תהליך הבניה והשיפוץ. במאמר זה אפרוט לכם את תפקידיו של מעצב הפנים בתהליך זה.

 א)    להעניק אופי לבית – בפגישה- שתיים מצליח המעצב להבין את אורח חייו וצרכיו של הלקוח ובאמצעות הכלים שברשותו מצליח המעצב להעניק לבית אופי המותאם ללקוח.

ב)    חיסכון כספי – חשיפת הלקוחות לספקים שיתנו מענה ראוי לצרכי הלקוח בהתאם לתקציבו, וזאת יחד עם הנחת המעצב שמקבל הלקוח, מביא לכך שעלות המעצב "נבלעת" בגין חיסכון כספי זה.

ג)     ניצול מקסימלי של החללים – ע"י תכנון נכון של החללים באמצעות מדידת ריהוט קיים או כזה שיירכש יכול המעצב לנצל בצורה אופטימלית את החללים הקיימים בבית.

ד)    ביצוע עבודת התאום בין בעלי המקצוע השונים – בתהליך הבניה / השיפוץ צריכה להיות תקשורת בין בעלי המקצוע העובדים בבית, אולם פעמים רבות בשל חוסר תאום או לפעמים ענייני אגו ישנם לא מעט וויכוחים בין בעלי המקצוע. מעצב פנים יכול לגשר על פערים אלו ולמנוע מהלקוח להיחשף ולהיגרר לבעיות שיכולים להיות סוג של " כדור שלג " שעלול לעקב את הבניה / השיפוץ.

ה)    חיסכון בזמן – מעצב פנים עושה בעצמו את סקר הספקים שיכולים להתאים ללקוח וזאת בהתאם למוצרים הקיימים אצל אותו ספק, כך שהלקוח לא צריך להתרוצץ והוא מגיע עם המעצב כאשר הם ממוקדים ויודעים מה לרכוש.

ו)       התאמת צבעים בפגישה שתיים הראשונות יכול להבין מעצב הפנים את אופיו ואורח חייו של הלקוח וע"י כך להתאים לו את הצבעים איתם הוא יחיה בביתו.

ז)      התאמת תאורה – תאורה מתאימה במקומות הנכונים היא זו שמעניקה את האווירה הנכונה הנדרשת בבית, מעצב שלמד את נושא התאורה לעומקו יודע לעשות זאת ולהמליץ ללקוח על גופי תאורה מתאימים שיתנו פיזור אור אופטימלי.

ח)    עיצובים בגבס -  רבים הלקוחות המבקשים / נאלצים להוסיף עבודות גבס, אולם עבודה בגבס דורשת תיכנון נכון בשל רוחב הפרופילים ועובי פלטת הגבס. מעצב הפנים עושה תוכנית מדויקת  לבעל המקצוע העוסק בעיצובים בגבס , כך שהעבודה מתוכננת בקפידה ומותאמת למיקום בו תונח עבודת הגבס.

ט)    המחשת הבית ללקוח באמצעות תוכנת הדמיה מתקדמת – בסוף כל התהליך שצוין לעיל, מעלה מעצב הפנים את תוכנית הבית לתוכנת הדמיה בה יוצג ללקוח ביתו ביחד עם הצבעים שנבחרו, התאורה, המטבח, המקלחות, הריהוט שימוקם במקומו וכ"ו, כך יכול לראות הלקוח את ביתו ולדמיין כבר את חייו בבית חלומותיו.

י)       ליווי צמוד – הליווי הצמוד אותו מעניק המעצב פנים גורם ללקוח (שלפעמים מבולבל / מפוחד מתהליך הבניה / שיפוץ )  תחושת ביטחון שישנו איש מקצוע המלווה אותו לאורך כל שלבי הבניה.

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים 052-8287245 www.liadrozenberg.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב