דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה להנהלת חשבונות 

מאת    [ 09/06/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2854 פעמים ]

 

 

תוכנה להנהלת חשבונות

במאמר הבא ישנו פירוט על תכונות נוספות הכלולות בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית היכולים לשדרג את העסק ואת הנהלת חשבונות העסק ולהפוך את התהליך של הנהלת חשבונות לפשוט קל ונוח בהרבה.

 

ניהול של לקוחות / ספקים

 

במקרים רבים ההבדל בין עסק מצליח שמתפתח לעסק שנתקל בקשיים ושוקע הינו בשליטה ובבקרה על אנשי הקשר אשר העסק בא איתם במגע. בשימוש בחישובית זהב תהליך תוכנה להנהלת חשבונות נעשה פשוט וקל הרבה יותר, ובנוסף אפשר ליצור מעקב אחר המלווה בבקרה ושליטה על הלקוחות / הספקים.

כחלק מהניסיון לתת מענה מלא לכל דרישות העסק בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית הושקעו מחשבה ותכנון רבים שהתמקדו באיסופו וסידורו של המידע אותו בעל העסק היה רוצה לשמור על אנשי הקשר איתם העסק בא במגע. כאמור, תוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית מספקת אפשרות לציין עבור אנשי הקשר או ספקים את פרטיהם השונים. כגון מספר הח.פ, מספר המע"מ, ובנוסף ניתן להגדיר את איש המכירות הספציפי הקשור לאותו לקוח או ספק, ובאפשרותכם לקשר את הספק או הלקוח ישירות לפרויקט אליו הוא קשור בכדי לאפשר פילוחים וחיפושים יעילים.

פרט שחשוב לדעת אודות תוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית הוא שתוכנה זו כוללת את האופציה לנהל מגוון של חיפושים וחתכים בין אנשי הקשר ובכרטיסי הלקוח ובאמצעות אלה התוכנה מייעלת בצורה מדהימה את ניהול המידע בעסק.

בעל העסק יכול להכיל בתוכנה מידע ללא הגבלה. התוכנה יכולה להכיל את ההערות השונות שנאספות וכן את המידע החשוב שלפעמים משאירים בצד. בשימוש במערכת קישורים חכמה מאפשרת תוכנת הנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית להוסיף ולגרור קבצים חיצוניים אל תוך אנשי הקשר ולמעשה להעשיר את המידע הנאסף. כמו כן, ניתן לכלול מסמכי אופיס כגון וורד ואקסל וישנה אפילו אפשרות לקשר ולצרף קבצי קול ואף לצרף תמונות.

 

מעקב בנקים והזרמת מזומנים

 

קיימת דרישה רווחת מבית עסק בעולם המתקדם והיא האפשרות לקבל מידע ולנהל את בקרת המזומנים בעסק במהירות. לשם כך, קיים בתוכנה להנהלת חשבונות חישובית זהב חד צידית מודל מתוחכם שבאמצעותו ניתן לנהל כמה חשבונות ולנהל מעקב מדויק אחר כל חשבון.

ניהול העסק נעשה פשוט וקל בצורה משמעותית, בזכות האופציות השונות לאיתור מידע המסופקות בתוכנה כגון איתור תנועה לפי סכום המשיכה, איתור תנועה לפי התאריך, ועוד. בנוסף אפשר להשתמש בתכנים רבים נוספים הקיימים בתוכנה כדי לאתר עסקה.

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב