דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאונות דרכים - למי לפנות? 

מאת    [ 07/06/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3963 פעמים ]

תאונות דרכים הן, לצערנו, דבר נפוץ מאד בארץ ובעולם. הן עלולות לגרום לנזקים חמורים בגוף ובנפש. תאונה אחת יכולה "לייצר" כמות גדולה מאד של נפגעים. ישנם הרבה עורכי דין תאונות דרכים המטפלים במקרים אלו.

 עורך דין תאונות דרכים

 אין זה דבר חריג שלא מעט אנשים שנפגעו בתאונות דרכים נאלצים להישאר עם בעייתם מאחר והם לא טופלו ע"י אנשי מקצוע שמתמחים בתחום זה מבחינה משפטית. חשוב להבין כיצד מגדיר החוק תאונת דרכים ומדוע חשוב להיעזר בעו"ד שמציג ניסיון רב בתביעות מסוג זה. במקרה של תאונת דרכים, כל מי שנפגע בתאונה זכאי לפיצוי כלשהו. פיצוי לנפגעים במקרים אלו הוא דבר שמורכב מהתייחסות לכאב, לסבל וגם לאובדן היכולת להשתכר כספית. את התביעה לפיצויים כדאי להגיש בעזרת עורך דין המתמחה בנזקי גוף בכלל ובתאונות דרכים בלבד. עורך דין תאונות דרכים מכירים את כל סעיפי החוק ויוכלו לסייע לכם בהגשת כל המסמכים הדרושים. תביעות בעקבות תאונות דרכים יכולות להיות משני סוגים: תביעה נגד חברת הביטוח, של הנפגע או של הפוגע, כדי שהנפגע יוכל לקבל את הפיצויים המגיעים לו על פי פוליסת הביטוח, ותביעה כנגד הפוגע עצמו, על רשלנות או פגיעה במזיד.

 מה יש לעשות כדי לקבל פיצויים?

 אמנם, כאשר אדם נפגע בתאונת דרכים, הוא חושב בדרך כלל על בריאותו ולא על הפיצויים שיקבל. אולם, על מנת שיוכל אכן לקבל את הפיצויים המגיעים לו, ישנם מספר דברים שכדאי לזכור מייד לאחר התאונה. לדוגמא: יש לפנות מייד לטיפול רפואי, ולדאוג שכל התלונות והפגיעות יתועדו, וכן שיהיה תיעוד מדויק של הטיפול ושל ההשלכות. במידת האפשר, כדאי לצלם את מקום התאונה ואף את הפגיעות עצמן. באמצעות התמונות יוכלו עורך דין תאונות דרכים להוכיח את הנזק שנגרם. כמו כן יש לשמור כל מסמך רפואי בתקופת הטיפול בפגיעה, וכל קבלה על הוצאות שנגרמו בגלל הפגיעה. כל מסמך עשוי לסייע להוכחות, והקבלות ישמשו להוכיח מהו גובה ההוצאות שנגרמו בגין הפגיעה, על מנת שניתן יהיה לקבל עליהן החזר.

 זהירות מחוקרים

 יש להיזהר מלמסור מידע על התאונה לזרים. פעמים רבות מנסים חוקים מטעם חברת הביטוח לחקור את הנפגע, בידיעתו או שלא בידיעתו, על מנת לנסות להוכיח שפגיעתו אינה קשה או שהוא אחראי באופן כלשהו לתאונה. לכן אין לדון בענייני התאונה עם אנשים זרים (שכן חוקי הביטוח עלולים להתחזות לאנשים אחרים), אלא רק עם עורך דין תאונות דרכים שהנפגע שכר את שירותיהם לטיפול בתביעתו.

  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב