דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 1574 פעמים ]

בשביל מה את צריכה מאמן כושר אישי?

 

בשנות האלפיים, כאשר זמן הפנאי מועט ושעות העבודה רבות, את מוצאת את עצמך מול שוקת שבורה – מצד אחד את חושקת בגוף חטוב, יפה ובריא, אך מצד שני, לא תמיד יש לך זמן פנוי כדי להגיע לחדר הכושר או אל הקנטרי קלאב הקרוב למקום מגוריך. אנו שמחים לבשר לך שבא הקץ להתלבטויותיך – מאמן כושר אישי הבא אליך ומאמן אותך בשעות הנוחות והמתאימות לאורח חייך הקצבי והמהיר, הוא הפתרון.

 

מה עלולים להיות חסמי פעילות ספורטיבית?

לא מעט אנשים סבורים בטעות שאם יקפידו על דיאטה "רצחנית", ירכשו עשבי מרפא, יבלעו תרופות מפוקפקות וירכשו מכשירי אימון שפורסמו במודעות גדולות בעיתונות, גופם יהיה רזה, חטוב וגמיש. אולם טעות בידי כל אלה. כדי להשיג גוף נאה, חטוב ומוצק, לא מספיקה דיאטה או אימון מקרי אחת למספר ימים, אלא צריך להקפיד על פעילות ספורטיבית קבועה שתהווה לחלק מאורח החיים השגרתי.

 

אני לא אוהבת לעסוק בספורט!

נשים רבות אומרות לעצמן: "אני לא אוהבת לעשות ספורט! אני מזיעה, חם לי, זה מעייף, משעמם והזמן לא עובר!" כל התירוצים הללו מוכרים וידועים לכל (ביננו, מי לא אמרה את זה לעצמה?). אולם ישנם גם דברים אחרים שאת אולי לא אוהבת – לשטוף כלים, לשאוב אבק מהשטיח או להוריד את הכלבה ב-6 בבוקר. יש להניח שהבנת את הרמז – אם את לא אוהבת לעסוק בספורט, את חייבת לקחת לעצמך מאמן כושר אישי שלא יוותר לך בכל פעם שתחליטי שדי, נמאס. 

 

אין לי זמן, את אומרת לעצמך, איך אצליח להתמיד בספורט?

אינך היחידה המתלוננת על מחסור בזמן פנוי. "אין לי זמן" הוא תירוץ קבוע, הנשמע חדשות לבקרים כמעט על ידי כל אשה עובדת ועסוקה. אולם כאשר יש לך מאמן כושר אישי, הוא זה שמתאים את זמנו לזמנך, כך שאת בהחלט יכולה להתאמן בשעות הבוקר המוקדמות, בשעת הפסקת הצהריים בעבודה או בשעות הערב המוקדמות. ביחד – תמצאו את הזמן.

 

האם כדאי לקחת מאמן כושר אישי או מאמנת?

משום מה, נשים רבות מאמינות שעדיף לקחת מאמן כושר אישי מאשר להתאמן עם אישה שהיא מאמנת כושר אישי. לא מעט נשים סבורות בטעות שגבר יהיה קשוח איתן יותר במהלך האימונים ובזכותו הן תוכלנה להגיע לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר. חשוב לזכור שהקשיחות כאן היא לא הנקודה בכלל, מה שחשוב זה הניסיון והמומחיות, בין אם מדובר במאמנת או מאמן. ומעל הכל, חשוב ה"קליק" – את חייבת לסמוך על המאמן שלך, לדעת שאת בידיים טובות וליהנות, חייב להיות ביניכם חיבור טוב ונעים.

 

איך מאמן כושר אישי בונה את התוכנית המתאימה?

יתרונו הגדול של מאמן כושר אישי הוא בכך שתוכנית הפעילות מותאמת לך ולצרכייך בדיוק. לא דומה פעילות ספורטיבית של אשה שכל חייה התאמנה והתאמנה לפעילותה הספורטיבית של אשה שרוב פעילותה מסתכמת בעליה ב-3 מדרגות (ואם יש מעלית באזור אז גם זה לא) בדרך למשרד שלה. מאמן כושר אישי יודע להתאים את אינטנסיביות השיעור לכל אחת ואחת, כך שתוכלי להגיע אל ההצלחה בדרך המתאימה לך ורק לך.

 

באיזה שעות כדאי להיפגש עם מאמן כושר אישי?

השעות הנוחות ביותר לפעילות ספורטיבית הן שעות הבוקר המוקדמות בהן עדיין קריר, עוד לפני היציאה לעבודה. שעות היום טובות גם הן כדי לעסוק בספורט, כך גם שעות הערב המוקדמות. לא רצוי לעסוק בספורט בשעות הערב המאוחרות, מכיוון שלא פעם קשה להירדם מספר שעות לאחר אימון אינטנסיבי  עם או בלי מאמן כושר אישי.

מאמן כושר אישי, אימון כושר אישי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב