דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1754 פעמים ]

אנשי המקצוע אשר עוסקים בענף התכשיטנות, בין אם מדובר במעצבים, יבואנים או משווקי תכשיטים, מספרים כי מאז ומתמיד וגם בימים אלו, רושמות טבעות מסוגים שונים את מרבית הרווחים בענף. תליונים יפהפיים, צמידי טניס עטופים ביהלומים, שעוני זהב ופלטינום ועגילים מרהיבים ביופיים, כל אלה לא יכולים מול יופייה של טבעת, אשר צדה את כל תשומת הלב אל ידה של אשה ומעניקה לה גאווה ושמחה.   
טבעות יהלום הן טבעות מבוקשות ונחשבות למחווה רומנטית יפהפייה, בין אם מדובר באשה אשר ילדה זה עתה ובין אם באשה או גבר אשר חוגגים יום הולדת. טבעות לגברים כבר אינן נחשבות לפריט מיותר ובשנים האחרונות הן שבות לאופנה גם כאשר לא מדובר בטבעות נישואין בלבד. אם נרענן את זיכרוננו הרי שבסרטי ילדות רבים נתקלנו בדמויות של מלכים אשר את אצבעם חובקת טבעת חותם מרשימה. ואכן, גם אז וגם היום משמשות הטבעות בהן אנו בוחרים, כאמירה ברורה וכסמל סטאטוס מובהק. פריטים רבים נמכרים בסכומי עתק ובמיוחד כשמדובר בטבעות אשר בחיקן נח יהלום אשר נבחר בקפידה מתוך מכרות גלם מעבר לים.
על אף שטבעות יהלום נחשבות לבחירה האולטימטיבית ככל שמדובר בטבעות אירוסין, הרי שלקראת יום חתונתכם תצטרכו לתור אחר טבעת נישואין אשר אינה נושאת אבן. על פי היהדות יש לקדש אשה באמצעות טבעות 'חלקות' אשר אינן משובצות ולכן רבים רוכשים טבעות אשר בתוכן ישנה רק 'הכנה' לקראת האבן, ולאחר יום החופה משבצים בתוכה יהלום או אבני חן שונות, על פי טעמם האישי.
מלבד כסף זהב ופלטינום נמכרות כיום גם טבעות רבות העשויות זכוכית צבעונית ואפילו פלסטיק בגוונים ובעיצובים מרהיבים, וכך גם סיליקון ומתכות מיוחדות. מחירי הפריטים נשענים מן הסתם על חומר הגלם ממנו הם עשויים, כמו גם ממידת ההשקעה העיצובית אשר טמונה בפריט. כך למשל טבעות אירוסין סוליטר מוערכות בסכומים גבוהים יותר ובמיוחד כשאבני היהלום שבתוכן גדולות יותר. טבעות מסוג זה עשויות לרוב מזהב טהור כאשר במרכז הטבעת אבן יהלום המזדקרת כלפי חוץ ולא משובצת בתוככי הטבעת, כפי שאנו מכירים. תכשיטים יוקרתיים אלו נחשבים פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ובעלי ביקוש רב לקראת טקסי אירוסין או הצעות נישואין אינטימיות ומפתיעות.
המשקיעים הגדולים במתנות יום הולדת נוהגים לצרף לטבעת גם עגילים תואמים או צמיד טניס המעוטר באבני חן או יהלומים. כך גם ניתן להזמין טבעות גבריות עם עגיל צמוד הנושא יהלום, אשר יהוו ביחד מתנה מושלמת לגבר האופנתי של ימינו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב