דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תליוני יהלומים 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1975 פעמים ]

מבין תכשיטי היהלומים הרבים, ובהם גם צמידי זהב המשובצים יהלום, טבעות מעוצבות בהן מבהיקות אבני החן החלומיות, ושעוני זהב וכסף משובצי יהלום, נחשבים תליוני יהלומים לפריטים המבוקשים ביותר. תליונים רבים עשויים מזהב או כסף אולם בשנים האחרונות מיובאים, מיוצרים ומשווקים גם תליונים רבים העשויים מחומרים ממוחזרים, או מזכוכית, עור, וחומרי גלם נוספים. בתוך כל תליון אשר נענד על גבי השרשרת ניתן גם לשבץ יהלומים ואבני חן צבעוניות, כאשר השרשראות הפופולאריות ביותר כיום הינן שרשראות זהב אדום אשר נושאות תליוני יהלומים.
נשים ביום חתונתן אוהבות לענוד תליוני יהלומים אשר מבהיקים על קווי המתאר של החזה, ומוסיפים נופך מצודד או מראה קלאסי ומעודן, על פי גודל היהלום וחיתוכו. בעיקר בחו"ל אולם גם בישראל נפוצים תליוני יהלומים בצורת מגן דוד או חמסה, בגדלים ובעיצובים שונים. בחנויות של רשתות התכשיטים וכך גם בחנויות הקטנות יותר ובחלונות הראווה של מעצבי התכשיטים האקסקלוסיביים ביותר, תוכלו למצוא תליוני יהלומים קטנים ועדינים אשר מחירם אינו גבוה מידי, ואשר יוכלו לשמש כמתנה מושלמת עבור ילדות בנות מצווה, בין אם כמתנה לאירוע המשמח עצמו, ובין כתכשיט ליום יום אשר בו משובץ שמה של הנערה אשר כתוב באמצעות יהלומים קטנטנים. מתנה מיוחדת זו נחשבת פופולארית עבור בנות מצווה של יהודים המתגוררים בחו"ל אולם גם בארץ הם זוכים לביקוש רב.
תליוני יהלומים רבים נענדים על גבי שרשרות זהב המשולבים זהב אדום ולבן, כאשר במרכזן בולט יהלום אדום, בורדו, או יהלומים בגוונים טבעיים. ניתן לשלב גם מספר יהלומים בתליון מעוצב מקטלוג או בהזמנה אישית, ולהתאים שלושה יהלומים או יותר אשר משובצים בתליון הזהב המלכותי. אחת הדוגמאות האהובות הן תליונים בצורת חמסה, מגן דוד או עלה תאנה מבריק ומנצנץ.
בין אם מדובר ביום החתונה המיוחד, ובין אם בחתונת כסף או זהב, יום הולדת או לידה של ילד חדש, הרי שתליוני יהלומים יתאימו לכל רגע קסום בחיים. אין אשה אשר לא תשמח לקבל מתנה מרהיבה זו, אשר לא רק שובה את העין ומשמשת כאביזר אופנתי ויוקרתי אלא גם מעידה על אהבה והערכה רבה, וערכה הרגשי רב.
בניגוד לסברה הרווחת כי גברים אינם מתהדרים בתליוני יהלומים הרי שבשנים האחרונים גובר הביקוש לתליונים 'גבריים' אשר בהם כתובים ראשי התיבות של הבחור או יהלומים אשר חתוכים בצורה מיוחדת כדוגמת עלים, נחש מסתלסל אשר בקצותיו יהלומים, או כל סמל אחר אשר יהיה גברי ומצודד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב